eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW W CHOJNICACH W OKRESACH ZIMOWYCH 2012 - 2013-rejon II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-07

Chojnice: ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW W CHOJNICACH W OKRESACH ZIMOWYCH 2012 - 2013-rejon II
Numer ogłoszenia: 52961 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38615 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW W CHOJNICACH W OKRESACH ZIMOWYCH 2012 - 2013-rejon II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest oczyszczanie zimowe prowadzone na utwardzonych powierzchniach pieszo-jezdni, chodników, parkingów, ścieżek rowerowych i obiektach inżynierskich na terenie miasta Chojnice. Załącznik nr 1 do umowy zawiera szczegółowy wykaz wszystkich terenów w Rejonie II. a) Wykonawca w ramach zimowego utrzymania chodników zobowiązany jest do: odśnieżania nawierzchni usuwania lodu lub błota pośniegowego zwalczania śliskości zimowej przy pomocy materiałów uszorstniających (dostawa tych materiałów i ich załadunkiem na środki transportowe po stronie wykonawcy) tj.: piasku, żwiru na nawierzchnię z kostki polbruk, płytek betonowych, kamiennych mieszanki piaskowo - solnej na nawierzchnię z asfaltu. Podczas zimowego oczyszczania należy stosować specjalistyczny sprzęt, który zapewni brak uszkodzeń oczyszczanych nawierzchni (np.: elementy metalowe jezdne i odśnieżające winny być ogumione, gabaryty urządzeń dostosowane do wymiarów drogi) ZABRANIA SIĘ WJAZDU NA NAWIERZCHNIĘ CHODNIKÓW ŚRODKAMI TRANSPORTOWYMI WRAZ Z OSPRZĘTEM O DOPUSZCZALNEJ MASIE CAŁKOWITEJ POWYŻEJ 3,5t. b) Załadunek i wywóz śniegu w sytuacjach wyjątkowych - wyłącznie na polecenie zamawiającego c) Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewni całodobowy punkt dyspozytorski i wyraża gotowość do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny i fax do i od Zamawiającego oraz Straży Miejskiej. Wykonawca przedstawi osoby do kontaktu telefonicznego w celu zapewnienia pełnej dyspozycyjności. d) Zamiatanie piasku w sytuacjach wyjątkowych - wyłącznie na polecenie zamawiającego 2. Warunki techniczno-organizacyjne podczas wykonywania robót przy zimowym utrzymaniu dróg . a) Odśnieżanie i usuwanie śliskości należy rozpocząć niezwłocznie po wystąpieniu opadów śniegu lub innych zjawisk powodujących gołoledź. W przypadku opadów nocnych odśnieżanie należy prowadzić z takim wyprzedzeniem, aby umożliwić bezpieczne dotarcie mieszkańców do pracy, szkół, obiektów użyteczności publicznej. b) Odśnieżanie i posypywanie wyłącznie piaskiem głównych ciągów komunikacyjnych należy wykonywać na bieżąco z pełnym zakończeniem czynności nie później niż do 2 godzin od ustania zjawisk atmosferycznych. Na pozostałych terenach czas zakończenia czynności odśnieżania i zapobieganiu śliskości do 6 godzin od momentu ustania opadów. W dni wolne od pracy należy zabezpieczyć dyżury umożliwiające prowadzenie czynności odśnieżania bez zakłóceń. c) Przy odśnieżaniu należy zwrócić uwagę aby śnieg przemieszczany był do linii krawężnika. Zabrania się zgarniania śniegu na jezdnię. W wale formowanym przy krawężniku należy wykonać przerwy o szer. 4,0m w miejscach przejść dla pieszych. d) Wykonawca zobowiązany jest śledzić na bieżąco prognozę pogody dla Chojnic. 3. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewłaściwego wykonywania usług. Przystępując do realizacji umowy i w trakcie jej trwania wybrany Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w wysokości gwarantującej pokrycie rzeczywistej szkody. 4. W czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg Wykonawca będzie przestrzegał przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Pracownicy wykonujący prace w terenie muszą posiadać odzież roboczą, oznakowaną czytelną nazwą firmy wykonującej prace. 5. Wykonawca obowiązany jest zawiadamiać na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu. Powiadamianie odbywać się będzie w formie raportów przesyłanych faxem, mailem lub telefonicznie najpóźniej do godz. 7.30 dnia następnego. 6. Kontrolowanie oczyszczania terenów odbywać się będzie na bieżąco przez pracowników Urzędu Miejskiego w Chojnicach. W przypadku stwierdzenia w trakcie kontroli niewykonania lub nienależytego wykonania prac określonych w umowie, Zamawiający powiadomi w formie ustnej bądź pisemnej (dopuszczalny fax) o powyższym Wykonawcę, o ile nie brał on udziału w kontroli. Wykonawca zobowiązany jest na życzenie Zamawiającego zapewnić środek transportu wraz z kierowcą, z co najmniej dwoma miejscami do siedzenia dla przedstawicieli Zamawiającego w celu kontroli jakości wykonywanego przedmiotu zamówienia max. 1 raz tygodniu oraz w dniu odbioru prac. Koszty transportu obciążają Wykonawcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe ALIEN Anna Kiedrowska, ul. Armii Ludowej 26, 89-600 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 185185,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 200000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 200000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 200000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.