eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzia³oszynREMONT I PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE MIASTA I GMINY DZIA£OSZYN



Og³oszenie z dnia 2020-03-31



Og³oszenie nr 528072-N-2020 z dnia 2020-03-31 r.

Miasto i Gmina Dzia³oszyn: REMONT I PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE MIASTA I GMINY DZIA£OSZYN
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Dzia³oszyn, krajowy numer identyfikacyjny 73093474300000, ul. ul. Pi³sudskiego  21 , 98-355  Dzia³oszyn, woj. ³ódzkie, pañstwo Polska, tel. 438 413 177, e-mail gmdzialoszyn@wp.pl, faks 438 413 680.
Adres strony internetowej (URL): www.dzialoszyn.e-bip.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.dzialoszyn.e-bip.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.dzialoszyn.e-bip.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urz±d Miasta i Gminy Dzia³oszyn ul. Pi³sudskiego 21, 98-355 Dzia³oszyn


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: REMONT I PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE MIASTA I GMINY DZIA£OSZYN
Numer referencyjny: IZP.GPO¦.V.271.1.5.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Realizacja zamówienia rozpocznie siê z dniem zawarcia umowy z terminem zakoñczenia prac do 31 grudnia 2020 roku, przy czym Wykonawca przed rozpoczêciem realizacji zadania uzgodni z Zamawiaj±cym harmonogram prac. Wykonawca zobowi±zuje siê do nale¿ytego i sprawnego wykonania zamówienia. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania remontów dróg na terenie Miasta i Gminy Dzia³oszyn obejmuj±cych: - remonty cz±stkowe dróg, - przebudowê dróg i ulic gminy Dzia³oszyn Szacunkowy zakres robót przedstawiony zosta³ w za³. nr 1 do SIWZ - przedmiarze robót : Ilo¶ci przewidywane przedstawione w przedmiarze w ramach ka¿dej pozycji s± ilo¶ciami orientacyjnymi podanymi przez Zamawiaj±cego w celu obliczenia ceny przez wykonawcê i dokonania oceny ofert przez Zamawiaj±cego. Roboty objête umow± realizowane bêd± w zale¿no¶ci od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego na podstawie zleceñ. Zakres zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie ze Specyfikacj± Techniczn± Wykonania i Odbioru Robót oraz zgodnie z poni¿szym opisem. Szczegó³owy zakres robót, które objête s± niniejsz± czê¶ci± zamówienia opisany zosta³ w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót , oraz przedmiarach robót bêd±cymi za³±cznikami do SIWZ. Lokalizacja wykonania zadania: Drogi na terenie Miasta i Gminy Dzia³oszyn, docelowe powierzchnie robocze zostan± wskazane przez osobê wyznaczon± przez Zamawiaj±cego. 1) Wykonawca zobowi±zuje siê do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym w sposób bezpieczny, jak najmniej uci±¿liwy, oraz w sposób nie powoduj±cy ca³kowitego wstrzymania ruchu pojazdów, pieszych na drogach, na których prowadzone bêd± prace. 2)Wykonywanie niniejszego zadania odbywaæ siê bêdzie w okresie obowi±zywania umowy na podstawie zleceñ Zamawiaj±cego do Wykonawcy. Wykonawca zobowi±zuje siê przyst±piæ do zleconych robót w terminie: a) 3 dni od przes³ania zlecenia - dla robót drogowych zwi±zanych z usuwaniem zagro¿eñ dla bezpieczeñstwa ruchu b) 14 dni od daty przekazania zlecenia - dla robót pozosta³ych. Wykonawca zobowi±zuje siê w terminie wyznaczonym w zleceniu wykonaæ zakres prac w nim przedstawionych. Z chwil± przyst±pienia Wykonawcy do prac przedstawionych w zleceniu, odpowiedzialno¶æ za teren objêty realizacj± zamówienia przechodzi na Wykonawcê i obowi±zuje do chwili zakoñczenia i oddania robót. 3)Wykonawca realizuj±cy niniejsze zadanie, przed przyst±pieniem do prac uzgodni z Zamawiaj±cym sposób naprawiania poszczególnych uszkodzeñ 4)Wykonawca zobowi±zany jest prowadziæ roboty w sposób nie powoduj±cy ca³kowitego wstrzymania ruchu pojazdów, pieszych na drogach, na których prowadzone bêd± prace 5)Remont cz±stkowy obejmowaæ bêdzie w szczególno¶ci mechaniczne obciêcie krawêdzi ubytku o pow. do 2 m.kw., remont cz±stkowy o pow. ponad 2 m.kw. z frezowaniem remontowanego fragmentu oraz remont jezdni na ca³ej jej szeroko¶ci z wykonaniem frezowania lub mechanicznego wciêcia w celu po³±czenia istniej±cej nawierzchni z odcinkiem remontowanym. Na wszystkich wariantach remontu cz±stkowego zostanie wykonanie oczyszczenie ubytku, skropienie emulsj± asfaltow±, u³o¿enie masy mineralno - bitumicznej, warstwa ¶cieralna mechaniczne zagêszczenie oraz oblanie krawêdzi miejsc ³±czenia asfaltem. Grubo¶æ po zagêszczeniu ¶r. 4cm. Szczegó³owy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowi± za³±czniki: 1) Przedmiar robót 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 2. Zamawiaj±cy dokona³ nale¿ytej staranno¶ci podczas sporz±dzania opisu przedmiotu zamówienia celem wyeliminowania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê(z wy³±czeniem tych produktów dla których istnieje sporz±dzone przez autora projektu uzasadnienie wynikaj±ce ze specyfiki przedmiotu zamówienia), je¿eli mog³oby doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, jednak w przypadku gdy jakikolwiek zapis, który mo¿e wskazywaæ powy¿sze zosta³ pominiêty przez Zamawiaj±cego podczas sporz±dzania OPZ informujê, ¿e celem owego zapisu nie jest uprzywilejowanie konkretnego Wykonawcy i w takim przypadku nale¿y zastosowaæ rozwi±zanie równowa¿ne o nie gorszych parametrach ni¿ wskazane. 3. Je¿eli przedmiot zamówienia zosta³ opisany za pomoc± norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy p.z.p, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne z opisywanymi. 4. Wymagania stawiane wykonawcy : a. Zabezpieczenie placu budowy na czas realizacji zadania. Wykonawca odpowiada za: wykonane robót zgodnie ze sztuk± budowlan± oraz zapewni oznakowanie i bezpieczeñstwo na budowie jak i prawid³ow± organizacjê i zabezpieczenie ruchu w czasie trwania robót a je¶li to konieczne opracuje i przedstawi Zamawiaj±cemu projekt organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami oraz uzgodni z Zamawiaj±cym harmonogram robót b. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Polskiej Normy, warunkami technicznymi i jako¶ciowymi okre¶lonymi dla przedmiotu zamówienia, z projektami, programami funkcjonalno - u¿ytkowymi, oraz z nale¿yt± staranno¶ci± c. Zaleca siê, aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej na terenie, na którym bêd± prowadzone roboty objête przedmiotem zamówienia oraz zdoby³ wszelkie informacje, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. d. Wykonawca odpowiedzialny bêdzie za ca³okszta³t, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jako¶æ, zgodno¶æ z warunkami technicznymi i jako¶ciowymi okre¶lonymi dla przedmiotu zamówienia. e. Spe³nienie innych wymagañ okre¶lonych we wzorze umowy oraz wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa. f. Zapewnienie niezbêdnych do realizacji zadania mediów ( energia elektryczna, woda) na koszt Wykonawcy. g. ponosi odpowiedzialno¶æ za szkody, straty w robotach, materia³ach i sprzêcie spowodowane przez niego przy wype³nianiu zobowi±zañ okre¶lonych w umowie w trakcie realizacji zamówienia oraz przy usuwaniu wad w okresie rêkojmi. h. zobowi±zany jest do nale¿ytego zabezpieczenia terenów, na których realizuje zamówienie i ponosi odpowiedzialno¶æ za szkody spowodowane swym dzia³aniem lub zaniechaniem na zasadach ogólnych. i. jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytu³u strat materialnych powsta³ych w zwi±zku z zaistnieniem zdarzeñ losowych i odpowiedzialno¶ci cywilnej w czasie realizacji robót/dostaw, objêtych umow±. j. po zakoñczeniu prac zobowi±zany jest uporz±dkowaæ teren i przekazaæ Zamawiaj±cemu w terminie ustalonym na odbiór koñcowy. 5 Przedmiot umowy (dla ka¿dej czê¶ci) musi byæ objêty min. 36 miesiêcznym okresem rêkojmi (gwarancji). Wykonawca który (w z³o¿onej ofercie) udzieli rêkojmi (gwarancji) na okres d³u¿szy ni¿ wskazany w niniejszym punkcie, otrzyma dodatkowe punkty do oceny ofert w zwi±zku z wprowadzonym dodatkowym kryterium oceny ofert jakim jest gwarancja. Okres rêkojmi (gwarancji) w formularzu ofertowym nale¿y podaæ w miesi±cach. Je¿eli Wykonawca poda okres rêkojmi (gwarancji) w latach, Zamawiaj±cy przeliczy go na miesi±ce zgodnie z zasad± 1 rok = 12 miesiêcy. Okres rêkojmi (gwarancji) wykonania nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36 miesiêcy. Ocenie bêdzie podlega³ jedynie wyd³u¿ony termin powy¿ej 36 miesiêcy ( Je¿eli Wykonawca w formularzu oferty nie wska¿e okresu rêkojmi (gwarancji), Zamawiaj±cy uzna i¿ Wykonawca podtrzymuje termin okre¶lony w SIWZ jako minimalny tj. 36 miesiêcy). W przypadku podania przez Wykonawcê krótszego ni¿ wymagany okresu rêkojmi (gwarancji), oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, jako niezgoda z SIWZ. MAKSYMALNY okres rêkojmi (gwarancji) uwzglêdniony do oceny ofert wynosi 60 miesiêcy. Je¿eli Wykonawca zaoferuje okres rêkojmi(gwarancji) d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy do oceny ofert zostanie przyjêty okres 60 miesiêcy i taki zostanie uwzglêdniony tak¿e w umowie. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy okres (60 miesiêcy) otrzymuje maksymalna liczbê punktów w ramach kryterium gwarancja.. 6 Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówieñ publicznych w zwi±zku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób, które bêd± wykonywaæ czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia objêtego niniejsz± SIWZ. 7 Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na umowê o osób które bêd± wykonywaæ roboty drogowe. 8 Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e w/w Pracownicy bêd± w okresie realizacji Umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, zgodnie z o¶wiadczeniem za³±czonym do oferty. 9 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy dostarczy do wgl±du Zamawiaj±cemu wykaz osób wykonuj±cych czynno¶ci wskazane powy¿ej pod rygorem nie podpisania umowy z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy co odpowiednio wi±zaæ siê bêdzie z zastosowaniem zapisów art. 46 ust. 5 pkt 3 ustawy prawo zamówieñ publicznych. 10 Ka¿dorazowo na ¿±danie Zamawiaj±cego, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego nie krótszym ni¿ 4 dni robocze, Wykonawca zobowi±zuje siê przed³o¿yæ do wgl±du kopie umów o pracê zawartych przez Wykonawcê z Pracownikami ¶wiadcz±cymi Us³ugi. W tym celu Wykonawca zobowi±zany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 11 Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê kopii umów zawartych przez Wykonawcê z Pracownikami ¶wiadcz±cymi Us³ugi w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia Pracowników ¶wiadcz±cych Us³ugi na podstawie umowy o pracê. 12 P³atno¶ci bêd± dokonywane przelewem na wskazany przez Wykonawcê rachunek bankowy, w terminie min. do 21 dni. Wykonawca który (w z³o¿onej ofercie) wska¿e maksymalny termin do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiaj±cego faktury wraz z zatwierdzonym protoko³em, otrzyma dodatkowe punkty do oceny ofert w zwi±zku z wprowadzonym dodatkowym kryterium oceny ofert jakim jest termin p³atno¶ci. Termin p³atno¶ci w formularzu ofertowym nale¿y podaæ w dniach. Ocenie bêdzie podlega³ jedynie wyd³u¿ony termin p³atno¶ci do 30 dni ( Je¿eli Wykonawca w formularzu oferty nie wska¿e terminu p³atno¶ci, b±d¼ wska¿e termin p³atno¶ci krótszy ni¿ 21 dni Zamawiaj±cy przyjmie i¿ Wykonawca podtrzymuje termin okre¶lony w SIWZ jako minimalny tj. do 21 dni). W przypadku podania przez Wykonawcê d³u¿szego terminu ni¿ maksymalny wymagany termin do 30 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, jako niezgoda z SIWZ. MAKSYMALNY termin p³atno¶ci uwzglêdniony do oceny ofert wynosi 30 dni. Je¿eli Wykonawca zaoferuje termin p³atno¶ci (w dniach) w przedziale od 22 do 30 Zamawiaj±cy przyjmie i¿ Wykonawca podtrzymuje termin p³atno¶ci okre¶lony w SIWZ jako minimalny czyli do 21 dni i taki zostanie uwzglêdniony tak¿e w umowie. Jedynie Wykonawca który wska¿e termin p³atno¶ci do 30 dni otrzyma dodatkowe punkty w kryterium termin p³atno¶ci Za termin zakoñczenia zamówieñ uznany zostanie termin podpisania bezusterkowego protoko³u odbioru Informujê i¿ na podstawie art. 24aa. ust 1 ustawy prawo zamówieñ publicznych w niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy zastosuje procedurê odwrócon± w której najpierw dokona oceny ofert, a nastêpnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.

II.5) G³ówny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233141-9
45233142-6


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje zamówienie polegaj±ce na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z zamówieniem podstawowym dla ka¿dej czê¶ci w wysoko¶ci do 50% warto¶ci zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy prawo zamówieñ publicznych
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: . Zgodnie z art. 13 ust. 1, 2 i 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Dzia³oszyn 2) kontakt z IOD: iod@dzialoszyn.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Remont i przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Dzia³oszyn", nr IZP.GPO¦.V.271.1.5.2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych, dalej "ustawa Pzp"; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani /Pana dotycz±cych; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Warunek ten zostanie uznany za spe³niony na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 11.1 ppkt 3 SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e posiada op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê nie ni¿sz± ni¿ 300 000,00 PLN (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych) oraz na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 11.1 ppkt 3 SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Warunek zostanie uznany za spe³niony na podstawie wykazania wykonania w ci±gu ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie min. dwóch robót o podobnym zakresie (remont, budowa, przebudowa rozbudowa drogi o nawierzchni bitumicznej) z których min. jedno o warto¶ci min. 500.000,00 z³ brutto z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz potwierdzenia, ¿e roboty te zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz potwierdzenia, ¿e roboty te zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone, a tak¿e na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 11.1 ppkt 3 SIWZ
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawców dodatkowych dokumentów potwierdzaj±cych i¿ nie podlega on Wykluczeniu

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty- z wykorzystaniem wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 7 do SIWZ, b) potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

O¶wiadczenie, ¿e oferowane roboty budowlane odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego - w tre¶ci formularza ofertowego lub odrêbne o¶wiadczenie zgodne z tre¶ci± pkt 4 formularza ofertowego.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 10.000,00. z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych zero groszy). 2. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieni±dzu, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci 3. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4. Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego Bank NBS Dzia³oszyn Nr 47 9251 0009 0000 1094 2000 0200 podaj±c znak postêpowania przetargowego IZP.GPO¦.V.271.1.5.2020 z dopiskiem: "Wadium - Remont i przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Dzia³oszyn" W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz - Wykonawca z³o¿y orygina³ dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiaj±cego w siedzibie Zamawiaj±cego w kancelarii pok. 202 (przed up³ywem terminu sk³adania ofert) w trwale zamkniêtym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofert± z dopiskiem "WADIUM - Remont i przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Dzia³oszyn". Dokument ten musi zachowywaæ wa¿no¶æ przez ca³y okres, w którym Wykonawca jest zwi±zany ofert±. Ponadto w/w dokument musi zawieraæ w swojej tre¶ci o¶wiadczenie porêczyciela lub gwaranta, ¿e zobowi±zuje siê on do nieodwo³alnej i bezwarunkowej wyp³aty wadium na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
gwarancja10,00
termin p³atno¶ci30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ istotnej zmiany umowy, warunki takiej zamiany zawarte zosta³y w § 12 projektu umowy bêd±cego Za³±cznikiem Nr 8 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-04-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.