Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-03-31
Og³oszenie nr 527289-N-2020 z dnia 2020-03-31 r.
Centrum Us³ug Informatycznych w Bia³ymstoku: Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaTak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania: Centrum Us³ug Informatycznych w Bia³ymstoku ul. Warszawska 13 lok. 7U, 15-062 Bia³ystok - miejsce sk³adania ofert tel. +48 85 869 62 83, cui@cui.bialystok.pl, http://bip.cui.bialystok.plPostêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Us³ug Informatycznych w Bia³ymstoku, krajowy numer identyfikacyjny
38175487300000, ul.
Warszawska
13 lok. 7U
,
15-062
Bia³ystok, woj.
podlaskie, pañstwo
Polska, tel.
85 869 62 83, e-mail
mcywoniuk@cui.bialystok.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.cui.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.cui.bialystok.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie w formie papierowej
Adres:
Centrum Us³ug Informatycznych w Bia³ymstoku, ul. Warszawska 13 lok. 7U, 15-062 Bia³ystok
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania
Numer referencyjny:
CUI-VII.271.2.2.2020.KG
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Zamówienie sk³ada siê z 3 czê¶ci. Dopuszcza siê sk³adanie ofert czê¶ciowych. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nastêpuj±cych grup produktów: Czê¶æ I - "Sprzêt komputerowy i zintegrowane pakiety oprogramowania biurowego" - zgodnie z wymaganiami zawartymi w Za³±czniku nr 1 do SIWZ i Za³±czniku nr 4 do SIWZ. Czê¶æ II - "Dyski SSD" - zgodnie z wymaganiami zawartymi w Za³±czniku nr 2 do SIWZ i Za³±czniku nr 5 do SIWZ. Czê¶æ III - "Upgrade Windows 7 Pro do Windows 10 Pro" - zgodnie z wymaganiami zawartymi w Za³±czniku nr 3 do SIWZ i Za³±czniku nr 6 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
30214000-2 |
48310000-4 |
33195100-4 |
30237280-5 |
30234200-0 |
48000000-8 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach: 40
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Czê¶æ I - do 40 dni od daty zawarcia umowy; Czê¶æ II i Czê¶æ III - do 21 dni od daty zawarcia umowy; Skrócenie terminu realizacji zamówienia w przypadku Czê¶ci III podlega ocenie zgodnie z zapisami Rozdz. XIX SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
nie dotyczy
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Wykonawca sk³ada - odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. (w przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze S±dowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, Pe³nomocnik Zamawiaj±cego dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajduj±cych siê w ogólnie dostêpnych bazach danych). 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 2) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem, zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, Pe³nomocnik Zamawiaj±cego mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, ¿e nie podlegaj± oni wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu: 1) o¶wiadczenie wstêpne wykonawcy (na lub zgodnie z Za³±cznikiem nr 8 do SIWZ) - sk³ada ka¿dy z wykonawców - do oferty; 2) dokument, o którym mowa w Rozdz. VIII pkt 1 SIWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców - na wezwanie zamawiaj±cego (oferta oceniona najwy¿ej); 2. Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ka¿dy z wykonawców), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Pe³nomocnikowi Zamawiaj±cego o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy z³o¿yli oferty w tym postêpowaniu na lub wg Za³±cznika nr 9 do SIWZ. 3. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w warto¶ci:
Czê¶æ I - 1 700,00 z³, Czê¶æ II - 1 100,00 z³, Czê¶æ III - 2 700,00 z³.
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Banku Pekao S.A. nr 40 1240 1154 1111 0010 8668 5358, a dowód wp³aty wadium nale¿y do³±czyæ do oferty. W tytule wp³aty nale¿y wpisaæ: "Wadium - CUI-VII.271.2.2.2020.KG".
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ w pieni±dzu, orygina³ dokumentu wadialnego nale¿y z³o¿yæ w siedzibie jednostki organizacyjnej Pe³nomocnika Zamawiaj±cego przy ul. Warszawskiej 13 lok. 7U, 15-062 Bia³ystok, sekretariat (miejsce sk³adania ofert) w sposób umo¿liwiaj±cy jego zwrot zgodnie z ustaw± Pzp. Potwierdzenie wraz z kopi± z³o¿onego dokumentu nale¿y za³±czyæ do oferty lub orygina³ wadium za³±czyæ do oferty (luzem) kopiê wadium wpi±æ do oferty. UWAGA! Wadium wnoszone w formie niepieniê¿nej winno wskazywaæ wprost na mo¿liwo¶æ zaspokojenia z zabezpieczonej kwoty przez Pe³nomocnika lub Miasto Bia³ystok.
5. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu Pe³nomocnik Zamawiaj±cego uwa¿a wadium, które w tym terminie znajdzie siê na koncie wskazanym powy¿ej. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji (lub porêczeñ) powinna ona obejmowaæ pe³ny okres zwi±zania ofert±.
6. Pe³nomocnik Zamawiaj±cego odrzuci ofertê je¿eli wadium nie zosta³o wniesione lub zosta³o wniesione w sposób nieprawid³owy.
7. Pe³nomocnik Zamawiaj±cego zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
8. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Pe³nomocnik Zamawiaj±cego zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Pe³nomocnik Zamawiaj±cego zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
10. Pe³nomocnik Zamawiaj±cego ¿±da ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Pe³nomocnika zamawiaj±cego.
11. Pe³nomocnik Zamawiaj±cego zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
12. Pe³nomocnik Zamawiaj±cego zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany zaoferowanego Sprzêtu (dotyczy Czê¶ci 1 i 2) na Sprzêt równowa¿ny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany Sprzêt zosta³ wycofany z produkcji. Parametry nowego Sprzêtu nale¿y uzgodniæ z Zamawiaj±cym. Zmiana Sprzêtu wymaga uzyskania uprzedniej pisemnej zgody Zamawiaj±cego. Zmiana tego rodzaju nie powoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu realizacji umowy (dotyczy Czê¶ci 1 i 2 postêpowania), o okres trwania przyczyn, których nastêpstwem bêdzie zagro¿enie dotrzymania terminu realizacji umowy, w sytuacji gdy te przyczyny, bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶ci nie ponosi Wykonawca, a w szczególno¶ci: 1) bêd± nastêpstwem braku dostêpno¶ci produktu lub jego komponentów na rynku z powodu przerwania istniej±cego ³añcucha dostaw; 2) bêd± nastêpstwem braku mo¿liwo¶ci sprowadzenia produktów na rynek polski spowodowanego ograniczeniami w handlu miêdzynarodowym w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci maj± wp³yw na dotrzymanie terminu realizacji umowy; 3) bêd± nastêpstwem braku mo¿liwo¶ci wykonania dostaw z powodu niedopuszczenia do ich realizacji przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ; 4) z powodu wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, a przede wszystkim, w sytuacji okre¶lonej w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie og³oszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r. poz. 491 ze zm.).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-04-09, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Sprzêt komputerowy i zintegrowane pakiety oprogramowania biurowego |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30200000-1, 30214000-2, 48000000-8, 48310000-4, 33195100-4, 30237280-5
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 40
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas naprawy urz±dzeñ | 20,00 |
d³ugo¶æ okresu gwarancji dla komputerów stacjonarnych | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Maksymalny czas naprawy urz±dzeñ (dotyczy komputerów stacjonarnych, monitorów, zasilaczy awaryjnych UPS) nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 3 dni robocze od dnia zg³oszenia awarii przez Zamawiaj±cego. Minimalna d³ugo¶æ okresu gwarancji dla komputerów stacjonarnych nie mo¿e byæ krótsza ni¿ 5 lat od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiaj±cego, potwierdzonego protoko³em odbioru koñcowego.
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Dyski SSD |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30200000-1, 30234200-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 21
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
d³ugo¶æ okresu gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalna d³ugo¶æ okresu gwarancji nie mo¿e byæ krótsza ni¿ 3 lata od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiaj±cego, potwierdzonego protoko³em odbioru koñcowego.
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Upgrade Windows 7 Pro do Windows 10 Pro |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 48000000-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 21
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia (czas dostawy przedmiotu zamówienia) nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 21 dni.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do Szko³y Podstawowej Nr 44 im. Stanis³awa Moniuszki w Bia³ymstoku
- Wykonanie dokumentacji aplikacyjnej do naboru wniosków dot. kompleksowej modernizacji energetycznej obiektów u¿yteczno¶ci publicznej
- Dostawa preparatów do dezynfekcji
- Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizacjê warsztatów szkolnych Zespo³u Szkó³ Technicznych i Ogólnokszta³c±cych w Bia³ymstoku, ul. Sienkiewicza 57 wraz z pe³nieniem nadzoru autorskiego
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy Zespole Szkó³ Ogólnokszta³c±cych Mistrzostwa Sportowego Nr 2, ul. Promienna 13A w Bia³ymstoku
- Szkolenia w ramach projektu pn. "Wzmocnienie wspó³pracy litewskich i polskich s³u¿b ratowniczych w zakresie likwidacji awarii chemicznych i ekologicznych"
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu komputerowego na potrzeby Powiatowego Centrum Medycznego Sp. z o.o. - Szpitala Powiatowego w Wieruszowie
- Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem w ramach programu Cyberbezpieczny Samorz±d
- Dostawa sprzêtu komputerowego dla Urzêdu Miejskiego w Koszalinie, w podziale na zadania, tj.: 1. Dostawa komputerów, 2. Dostawa monitorów
- Zestaw do analizy odpowiedzi magnetycznej rozci±ganych elementów
- Zakup i dostawa sprzêtu IT dla Zespo³u Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego im. Stanis³awa Staszica w Swaro¿ynie.
- Dostawa oprogramowania i subskrypcji niewy³±cznej licencji na czas oznaczony oraz ¶wiadczenie us³ugi kompleksowej opieki serwisowej i wsparcia technicznego dla systemu finansowo - ksiêgowego
wiêcej: Urz±dzenia komputerowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.