eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › dostawy sukcesywne mięsa wieprzowego i produktów wędliniarskich oraz mięsa i wędlin drobiowych do kuchni w internacie Zespołu Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie na okres od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. Postępowanie znakZSP.230.03.2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-16

Iława: dostawy sukcesywne mięsa wieprzowego i produktów wędliniarskich oraz mięsa i wędlin drobiowych do kuchni w internacie Zespołu Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie na okres od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. Postępowanie znak: ZSP.230.03.2013
Numer ogłoszenia: 522038 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 473102 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku, ul. Kopernika 8a, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6492670, faks 089 6496173.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka powiatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy sukcesywne mięsa wieprzowego i produktów wędliniarskich oraz mięsa i wędlin drobiowych do kuchni w internacie Zespołu Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie na okres od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. Postępowanie znak: ZSP.230.03.2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia stanowią: dostawy sukcesywne mięsa wieprzowego i produktów wędliniarskich oraz mięsa i wędlin drobiowych zwanego dalej, towarem do kuchni w internacie Zespołu Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie na okres od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. w tym: 1)Część 1 mięso wieprzowe i produkty wędliniarskie 2)Część 2 mięso i wędliny drobiowe 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami oraz wzór umowy. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę własnym transportem mięsa wieprzowego i produktów wędliniarskich oraz mięsa i wędlin drobiowych do siedziby zamawiającego, po uprzednim telefonicznym zamówieniu przez Zespół Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie. Koszt transportu dostarczanej dostawy ponosi Wykonawca. 4.Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 15131500-0 ,15131400-95.Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych w stosunku do wskazanych w SIWZ pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów jakościowych nie gorszych od założonych w SIWZ 6.Zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając załącznik nr 4 jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców7.Wykonawca zobowiązany jest wypełnić w sposób szczegółowy załącznik nr 1a i 1b do SIWZ.8.Świadczenie Wykonawcy będzie obejmować sprzedaż mięsa i produktów wędliniarskich oraz mięsa i wędlin drobiowych zgodnie z obowiązującymi w tym przedmiocie normami oraz dostarczenie na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.9.Zamawiający ma prawo żądać sprawdzenia jakości mięsa i produktów wędliniarskich oraz mięsa i wędlin drobiowych. 10.Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z formularzem ofertowym, wymogami sanitarno- epidemiologicznymi i weterynaryjnymi oraz ma być najlepszej jakości.11.Dostawy sukcesywne mięsa i produktów wędliniarskich oraz mięsa i wędlin drobiowych odbywać się będą okresowo, na podstawie telefonicznych zamówień Zespołu Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku dokonywanych do czterech razy w tygodniu, najpóźniej dzień przed dostawą, w dniu i godzinie, a także w ilości i asortymencie wskazanych każdorazowo w zamówieniu telefonicznym.12.W przypadku, gdy Zamawiający nie dokona w okresie trwania umowy zamówień dostaw w zakresie przedmiotu zamówienia w całości, o wartości określonej w ofercie, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający informuje, że liczba rzeczywistych ilości zamawianego towaru może odbiegać od liczb podanych przez Zamawiającego w granicach do 20% in minus.13.W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru dostawy jej obniżonej jakości, Zamawiający ma prawo nie przyjąć towaru i żądać jego wymiany, w terminie maksymalnie 2 godzin.14.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.15.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na całość części 1 lub/i całość części 2. 16. Wymagania dla produktów stanowiących przedmiot zamówienia (część 1 i 2) 1)dostarczany towar musi być opakowany i przewożony w warunkach zgodnych z wymaganiami HACCP (Dz.U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225 z późniejszymi zmianami) 2)realizowania dostaw zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. nr 21 poz. 179), 3)dostarczania towarów (produktów) spełniających wymagania określone w Ustawie o warunkach zdrowotnych (Dz. U. nr 31 poz. 265 z 2005r.); 4)Produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego. Produkty z krótkim okresem przechowywania odpowiednio powinny posiadać co najmniej 4 dniowy termin przydatności do spożycia dla mięsa, wędlin i przetworów mięsnych świeżych oraz w przypadku wyrobów wędliniarskich paczkowanych co najmniej 14 dniowy termin do spożycia.5)Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia 6)Zamawiający w asortymencie PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określonego w specyfikacji FORMULARZA CENOWEGO stanowiącego załącznik nr 1a i 1b do SIWZ, wymaga aby:a)produkty posiadały nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych; b)produkty były świeże i pierwszej jakości;c)produkty były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia;d)produkty przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) zgodnie z polską normą posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy - tj. % zawartość mięsa w wędlinie oraz substancje stosowane w produkcji;e)mięso świeże pochodziło ze zwierząt do lat 3 i było pochodzenia polskiego; f)dostarczane produkty posiadały etykietę produktu - handlowy dokument identyfikacyjny (HDI);7)Wymagania dla mięsaa)klasa I, świeże, b)czystość - mięso czyste, bez śladów zanieczyszczeń ciałami obcymi, dobrze wykrwawione, c)konsystencja - jędrna, elastyczna, odkształcająca się,d)smak i zapach,swoisty, charakterystyczny dla mięsa, bez oznak zaparzenia i zepsucia, nie dopuszczalny zapach płciowy lub moczowy,e)barwa,od jasnoczerwonej do ciemnoczerwonej,f)mięso oznakowane przez lekarza weterynarii, zdatne do spożycia, ze sztuk zdrowych, nie pochodzących z knurów i loch, a mięso wołowe ma być z bydła młodego,8)Wymagania dla wędlin:a)klasa I, świeże, wystudzone, powierzchnia sucha, osłonka ściśle przylegająca, równomiernie pomarszczona,b)niedopuszczalne zacieki tłuszczu i galarety pod osłonką, jej pęknięcia i wyciek farszu, w osłonkach naturalnych lub sztucznych,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.14.00-9, 15.13.15.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: mięso wieprzowe i produkty wędliniarskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ebląskie Centrum Mięsne EL-HURT Produkcja i Handel Jolanta Grudzień, Zbigniew Grudzień Sp. J., ul. Kochanowskiego 11, 82-300 Elblag, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59077,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57608,50

  • Oferta z najniższą ceną: 57608,50 / Oferta z najwyższą ceną: 78769,53

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: mięso i wędliny drobiowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elbląskie Centrum Mięsne EL-HURT Produkcja i Handel, Jolanta Grudzień, Zbigniew Grudzień Sp. J., ul. Kochanowskiego 11, 82-300 Elblag, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20589,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19391,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17766,80 / Oferta z najwyższą ceną: 22354,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.