eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › dostawy sukcesywne mięsa wieprzowego i produktów wędliniarskich oraz mięsa i wędlin drobiowych do kuchni w internacie Zespołu Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie na okres od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r.Znak sprawyZSP.230.03.2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-20

Iława: dostawy sukcesywne mięsa wieprzowego i produktów wędliniarskich oraz mięsa i wędlin drobiowych do kuchni w internacie Zespołu Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie na okres od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r.Znak sprawy: ZSP.230.03.2013
Numer ogłoszenia: 473102 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku , ul. Kopernika 8a, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6492670, faks 089 6496173.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła powiatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy sukcesywne mięsa wieprzowego i produktów wędliniarskich oraz mięsa i wędlin drobiowych do kuchni w internacie Zespołu Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie na okres od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r.Znak sprawy: ZSP.230.03.2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowią: dostawy sukcesywne mięsa wieprzowego i produktów wędliniarskich oraz mięsa i wędlin drobiowych zwanego dalej towarem do kuchni w internacie Zespołu Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie na okres od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. w tym: 1) Część 1 mięso wieprzowe i produkty wędliniarskie 2) Część 2 mięso i wędliny drobiowe 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami oraz wzór umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę własnym transportem mięsa wieprzowego i produktów wędliniarskich oraz mięsa i wędlin drobiowych do siedziby zamawiającego, po uprzednim telefonicznym zamówieniu przez Zespół Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie. Koszt transportu dostarczanej dostawy ponosi Wykonawca. 4. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 15131500-0, 15131400-9 5. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych w stosunku do wskazanych w SIWZ pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów jakościowych nie gorszych od założonych w SIWZ 6. Zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając załącznik nr 4 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców 7. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić w sposób szczegółowy załącznik nr 1a i 1b do SIWZ. 8. Świadczenie Wykonawcy będzie obejmować sprzedaż mięsa i produktów wędliniarskich oraz mięsa i wędlin drobiowych zgodnie z obowiązującymi w tym przedmiocie normami oraz dostarczenie na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. 9. Zamawiający ma prawo żądać sprawdzenia jakości mięsa i produktów wędliniarskich oraz mięsa i wędlin drobiowych. 10. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z formularzem ofertowym, wymogami sanitarno- epidemiologicznymi i weterynaryjnymi oraz ma być najlepszej jakości. 11. Dostawy sukcesywne mięsa i produktów wędliniarskich oraz mięsa i wędlin drobiowych odbywać się będą okresowo, na podstawie telefonicznych zamówień Zespołu Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku dokonywanych do czterech razy w tygodniu, najpóźniej dzień przed dostawą, w dniu i godzinie, a także w ilości i asortymencie wskazanych każdorazowo w zamówieniu telefonicznym. 12. W przypadku, gdy Zamawiający nie dokona w okresie trwania umowy zamówień dostaw w zakresie przedmiotu zamówienia w całości, o wartości określonej w ofercie, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający informuje, że liczba rzeczywistych ilości zamawianego towaru może odbiegać od liczb podanych przez Zamawiającego w granicach do 20% in minus. 13. W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru dostawy jej obniżonej jakości, Zamawiający ma prawo nie przyjąć towaru i żądać jego wymiany, w terminie maksymalnie 2 godzin. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na całość części 1 lub/i całość części 2. 16. Wymagania dla produktów stanowiących przedmiot zamówienia (część 1 i 2) : 1) dostarczany towar musi być opakowany i przewożony w warunkach zgodnych z wymaganiami HACCP (Dz.U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225 z późniejszymi zmianami) 2) realizowania dostaw zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. nr 21 poz. 179), 3) dostarczania towarów (produktów) spełniających wymagania określone w Ustawie o warunkach zdrowotnych (Dz. U. nr 31 poz. 265 z 2005r.); 4) Produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego. Produkty z krótkim okresem przechowywania odpowiednio powinny posiadać co najmniej 4 dniowy termin przydatności do spożycia dla mięsa, wędlin i przetworów mięsnych świeżych oraz w przypadku wyrobów wędliniarskich paczkowanych co najmniej 14 dniowy termin do spożycia. 5) Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia 6) Zamawiający w asortymencie PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określonego w specyfikacji FORMULARZA CENOWEGO stanowiącego załącznik nr 1a i 1b do SIWZ, wymaga aby: a) produkty posiadały nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych; b) produkty były świeże i pierwszej jakości; c) produkty były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia; d) produkty przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) zgodnie z polską normą posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy - tj. % zawartość mięsa w wędlinie oraz substancje stosowane w produkcji; e) mięso świeże pochodziło ze zwierząt do lat 3 i było pochodzenia polskiego; f) dostarczane produkty posiadały etykietę produktu - handlowy dokument identyfikacyjny (HDI); 7) Wymagania dla mięsa a) klasa I, świeże, b) czystość - mięso czyste, bez śladów zanieczyszczeń ciałami obcymi, dobrze wykrwawione, c) konsystencja - jędrna, elastyczna, odkształcająca się, d) smak i zapach - swoisty, charakterystyczny dla mięsa, bez oznak zaparzenia i zepsucia, nie dopuszczalny zapach płciowy lub moczowy, e) barwa - od jasnoczerwonej do ciemnoczerwonej, f) mięso oznakowane przez lekarza weterynarii - zdatne do spożycia, ze sztuk zdrowych, nie pochodzących z knurów i loch, a mięso wołowe ma być z bydła młodego, 8) Wymagania dla wędlin: a) klasa I, świeże, wystudzone, powierzchnia sucha, osłonka ściśle przylegająca, równomiernie pomarszczona, b) niedopuszczalne zacieki tłuszczu i galarety pod osłonką, jej pęknięcia i wyciek farszu, w osłonkach naturalnych lub sztucznych,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.15.00-0, 15.13.14.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 nie przewiduje pobierania wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2). Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający, żąda by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że posiada wiedzę i doświadczenie potrzebne do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania do dyspozycji potencjału technicznego zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że dysponuje potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w § VII ust.1 pkt.2) SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia wymienionego w § VII ust.1 pkt.2) SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1a, 1b), 2. Części zamówienia powierzone podwykonawcom - wg załącznika nr 5, jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona 4. . Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia ( § VII ust. 1 pkt. 4) SIWZ) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, z zachowaniem terminów ich wystawienia, o których mowa w sekcji III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia ( § VII ust. 1 pkt. 4) SIWZ). 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiać w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Przedmiotowe zobowiązanie należy dołączyć w formie oryginału

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w §6 wzoru umowy, stanowiącego załącznik do SIWZ, którego treść jest następująca: §6 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności zmiany terminu ustalonego w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, a mianowicie spowodowane: 1) działaniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania dostaw, Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia 2) wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranność. 3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 3) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia określonego w §4 ust.1 niniejszej umowy, z tym koszty wzrostu podatku VAT w całości pokrywa wykonawca. 4) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy. Zmiana którejkolwiek z osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. 5) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 6) Zmiany podwykonawców, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca 7) zmian ilości w poszczególnych pozycjach wymienionych w załączniku nr 1a i 1b (formularzu ofertowym) do oferty i dostosowania ich do rzeczywistych potrzeb. Łączna wartość zleconych do realizacji dostaw, w wyniku dokonanych zmian pomiędzy poszczególnymi pozycjami nie może przekroczyć ceny ofertowej brutto stanowiącej całkowite wynagrodzenie Wykonawcy, określone w §4 ust. 1 umowy. Rozliczenie przedmiotowych zmian będzie odbywało się wg jednostkowych cen załącznika 1a i załącznika 1b, o których mowa powyżej. 4. W przedstawionych w ust. 2 pkt.1) -2) przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy. Przesunięcie terminu będzie musiało być szczegółowo uzasadnione przez wykonawcę i zaakceptowane przez zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie, 14-200 Iława, ul. Kopernika 8a w sekretariacie pok. Nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2013 godzina 08:00, miejsce: Zespół Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie, 14-200 Iława, ul. Kopernika 8a w pok. Nr 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 2. Dotyczy sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA niniejszego ogłoszenia: 1). Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia każdej części - od dnia podpisania umowy. 2). Termin zakończenia realizacji zamówienia - każdej części do dnia 31 grudnia 2014r. lub wyczerpania ilości zamówienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: mięso wieprzowe i produkty wędliniarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowią: dostawy sukcesywne mięsa wieprzowego i produktów wędliniarskich zwanego dalej towarem do kuchni w internacie Zespołu Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie na okres od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami oraz wzór umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę własnym transportem mięsa wieprzowego i produktów wędliniarskich odo siedziby zamawiającego, po uprzednim telefonicznym zamówieniu przez Zespół Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie. Koszt transportu dostarczanej dostawy ponosi Wykonawca. 4. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 15131400-9, 5. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych w stosunku do wskazanych w SIWZ pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów jakościowych nie gorszych od założonych w SIWZ 6. Zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając załącznik nr 4 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców 7. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić w sposób szczegółowy załącznik nr 1a do SIWZ. 8. Świadczenie Wykonawcy będzie obejmować sprzedaż mięsa i produktów wędliniarskich zgodnie z obowiązującymi w tym przedmiocie normami oraz dostarczenie na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. 9. Zamawiający ma prawo żądać sprawdzenia jakości mięsa i produktów wędliniarskich 10. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z formularzem ofertowym, wymogami sanitarno- epidemiologicznymi i weterynaryjnymi oraz ma być najlepszej jakości. 11. Dostawy sukcesywne mięsa i produktów wędliniarskich odbywać się będą okresowo, na podstawie telefonicznych zamówień Zespołu Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku dokonywanych do czterech razy w tygodniu, najpóźniej dzień przed dostawą, w dniu i godzinie, a także w ilości i asortymencie wskazanych każdorazowo w zamówieniu telefonicznym. 12. W przypadku, gdy Zamawiający nie dokona w okresie trwania umowy zamówień dostaw w zakresie przedmiotu zamówienia w całości, o wartości określonej w ofercie, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający informuje, że liczba rzeczywistych ilości zamawianego towaru może odbiegać od liczb podanych przez Zamawiającego w granicach do 20% in minus. 13. W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru dostawy jej obniżonej jakości, Zamawiający ma prawo nie przyjąć towaru i żądać jego wymiany, w terminie maksymalnie 2 godzin. 16. Wymagania dla produktów stanowiących przedmiot zamówienia : 1) dostarczany towar musi być opakowany i przewożony w warunkach zgodnych z wymaganiami HACCP (Dz.U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225 z późniejszymi zmianami) 2) realizowania dostaw zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. nr 21 poz. 179), 3) dostarczania towarów (produktów) spełniających wymagania określone w Ustawie o warunkach zdrowotnych (Dz. U. nr 31 poz. 265 z 2005r.); 4) Produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego. Produkty z krótkim okresem przechowywania odpowiednio powinny posiadać co najmniej 4 dniowy termin przydatności do spożycia dla mięsa, wędlin i przetworów mięsnych świeżych oraz w przypadku wyrobów wędliniarskich paczkowanych co najmniej 14 dniowy termin do spożycia. 5) Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia 6) Zamawiający w asortymencie PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określonego w specyfikacji FORMULARZA CENOWEGO stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, wymaga aby: a) produkty posiadały nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych; b) produkty były świeże i pierwszej jakości; c) produkty były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia; d) produkty przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) zgodnie z polską normą posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy - tj. % zawartość mięsa w wędlinie oraz substancje stosowane w produkcji; e) mięso świeże pochodziło ze zwierząt do lat 3 i było pochodzenia polskiego; f) dostarczane produkty posiadały etykietę produktu - handlowy dokument identyfikacyjny (HDI); 7) Wymagania dla mięsa a) klasa I, świeże, b) czystość - mięso czyste, bez śladów zanieczyszczeń ciałami obcymi, dobrze wykrwawione, c) konsystencja - jędrna, elastyczna, odkształcająca się, d) smak i zapach - swoisty, charakterystyczny dla mięsa, bez oznak zaparzenia i zepsucia, nie dopuszczalny zapach płciowy lub moczowy, e) barwa - od jasnoczerwonej do ciemnoczerwonej, f) mięso oznakowane przez lekarza weterynarii - zdatne do spożycia, ze sztuk zdrowych, nie pochodzących z knurów i loch, a mięso wołowe ma być z bydła młodego, 8) Wymagania dla wędlin: a) klasa I, świeże, wystudzone, powierzchnia sucha, osłonka ściśle przylegająca, równomiernie pomarszczona, b) niedopuszczalne zacieki tłuszczu i galarety pod osłonką, jej pęknięcia i wyciek farszu, w osłonkach naturalnych lub sztucznych,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.14.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: mięso i wędliny drobiowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowią: dostawy sukcesywne mięsa i wędlin drobiowych zwanego dalej towarem do kuchni w internacie Zespołu Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie na okres od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami oraz wzór umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę własnym transportem mięsa i wędlin drobiowych do siedziby zamawiającego, po uprzednim telefonicznym zamówieniu przez Zespół Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie. Koszt transportu dostarczanej dostawy ponosi Wykonawca. 4. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 15131500-0, 5. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych w stosunku do wskazanych w SIWZ pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów jakościowych nie gorszych od założonych w SIWZ 6. Zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając załącznik nr 4 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców 7. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić w sposób szczegółowy załącznik nr 1b do SIWZ. 8. Świadczenie Wykonawcy będzie obejmować sprzedaż mięsa i wędlin drobiowych zgodnie z obowiązującymi w tym przedmiocie normami oraz dostarczenie na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. 9. Zamawiający ma prawo żądać sprawdzenia jakości mięsa i wędlin drobiowych. 10. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z formularzem ofertowym, wymogami sanitarno- epidemiologicznymi i weterynaryjnymi oraz ma być najlepszej jakości. 11. Dostawy sukcesywne mięsa i wędlin drobiowych odbywać się będą okresowo, na podstawie telefonicznych zamówień Zespołu Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku dokonywanych do czterech razy w tygodniu, najpóźniej dzień przed dostawą, w dniu i godzinie, a także w ilości i asortymencie wskazanych każdorazowo w zamówieniu telefonicznym. 12. W przypadku, gdy Zamawiający nie dokona w okresie trwania umowy zamówień dostaw w zakresie przedmiotu zamówienia w całości, o wartości określonej w ofercie, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający informuje, że liczba rzeczywistych ilości zamawianego towaru może odbiegać od liczb podanych przez Zamawiającego w granicach do 20% in minus. 13. W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru dostawy jej obniżonej jakości, Zamawiający ma prawo nie przyjąć towaru i żądać jego wymiany, w terminie maksymalnie 2 godzin. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na całość części 1 lub/i całość części 2. 16. Wymagania dla produktów stanowiących przedmiot zamówienia : 1) dostarczany towar musi być opakowany i przewożony w warunkach zgodnych z wymaganiami HACCP (Dz.U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225 z późniejszymi zmianami) 2) realizowania dostaw zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. nr 21 poz. 179), 3) dostarczania towarów (produktów) spełniających wymagania określone w Ustawie o warunkach zdrowotnych (Dz. U. nr 31 poz. 265 z 2005r.); 4) Produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego. Produkty z krótkim okresem przechowywania odpowiednio powinny posiadać co najmniej 4 dniowy termin przydatności do spożycia dla mięsa, wędlin i przetworów mięsnych świeżych oraz w przypadku wyrobów wędliniarskich paczkowanych co najmniej 14 dniowy termin do spożycia. 5) Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia 6) Zamawiający w asortymencie PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określonego w specyfikacji FORMULARZA CENOWEGO stanowiącego załącznik nr 1b do SIWZ, wymaga aby: a) produkty posiadały nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych; b) produkty były świeże i pierwszej jakości; c) produkty były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia; d) produkty przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) zgodnie z polską normą posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy - tj. % zawartość mięsa w wędlinie oraz substancje stosowane w produkcji; e) mięso świeże pochodziło ze zwierząt do lat 3 i było pochodzenia polskiego; f) dostarczane produkty posiadały etykietę produktu - handlowy dokument identyfikacyjny (HDI); 7) Wymagania dla mięsa a) klasa I, świeże, b) czystość - mięso czyste, bez śladów zanieczyszczeń ciałami obcymi, dobrze wykrwawione, c) konsystencja - jędrna, elastyczna, odkształcająca się, d) smak i zapach - swoisty, charakterystyczny dla mięsa, bez oznak zaparzenia i zepsucia, nie dopuszczalny zapach płciowy lub moczowy, e) barwa - od jasnoczerwonej do ciemnoczerwonej, f) mięso oznakowane przez lekarza weterynarii - zdatne do spożycia, ze sztuk zdrowych, nie pochodzących z knurów i loch, a mięso wołowe ma być z bydła młodego, 8) Wymagania dla wędlin: a) klasa I, świeże, wystudzone, powierzchnia sucha, osłonka ściśle przylegająca, równomiernie pomarszczona, b) niedopuszczalne zacieki tłuszczu i galarety pod osłonką, jej pęknięcia i wyciek farszu, w osłonkach naturalnych lub sztucznych,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.15.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.