Ogłoszenie z dnia 2013-12-12
Szczecin: Usługa serwisowa kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych będących na wyposażeniu Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 517660 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie, pl. Żołnierza Polskiego 16, 70-551 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4603577, faks 091 4603578.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa serwisowa kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych będących na wyposażeniu Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - Stała usługa serwisowa obejmująca przeglądy, naprawy i konserwacje pogwarancyjne kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych będących na wyposażeniu Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie oraz obejmująca dostawę materiałów eksploatacyjnych (bez papieru). Serwis techniczny i naprawy muszą być świadczone w zakresie zapewniającym stałe (ciągłe) utrzymanie kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w pełnej sprawności technicznej i użytkowej przez okres obowiązywania umowy (18 miesiące), szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 2 A i 2 B do SIWZ . Koszty usługi serwisowania muszą obejmować: koszt robocizny konserwacji bieżącej, regulacji i przeglądów okresowych w zakresie oraz terminach określonych przez producentów poszczególnych urządzeń drukujących; koszt robocizny bieżących napraw urządzeń drukujących; koszt dojazdu do siedziby Zamawiającego; koszt zakupu, dostawy i wymiany oryginalnych części i podzespołów urządzeń drukujących; koszt zakupu, dostawy i wymiany oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w ilości wynikającej z liczby wykonywanych kopii (z wyjątkiem papieru); serwis z czasem reakcji - 24 godziny od momentu zgłoszenia; dostarczenie urządzenia zastępczego w terminie do 72 godzin w przypadku usterki niemożliwej do usunięcia; koszt wykonania niezbędnych regulacji w celu wykonania kopii należytej (dobrej jakości). Wymagania odnośnie materiałów eksploatacyjnych: Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów eksploatacyjnych oryginalnych lub równoważnych pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych oraz: -ich stosowanie nie narusza praw gwarancyjnych, -nie naruszają praw patentowych materiałów eksploatacyjnych pochodzących od producentów drukarek, -są fabrycznie nowe, nie gorszej jakości niż odpowiadające im produkty OEM (dosłownie Oryginalny Producent Sprzętu), -posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt. Poprzez towar równoważny należy rozumieć asortyment kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tonera, tuszu, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu sprzętu. Za produkt fabrycznie nowy i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy przerabianego, w którym jedynie wyczyszczony został pojemniki ponownie napełniony czy uzupełniony lub wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. Materiały eksploatacyjne muszą być dopuszczone do stosowania przez producentów drukarek do których są przeznaczone, albo równoważnych do produktów oryginalnych.Sumaryczny koszt serwisu w okresie w okresie obowiązywania umowy powinien obejmować: całkowity koszt wykonania 1 kopii/wydruku monochromatycznego i kolorowego A4.Serwis musi gwarantować Zamawiającemu ciągłą i niezawodną pracę urządzeń będących na wyposażeniu Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYSTEMY BIUROWE - INTEGRACJA MARCOLA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SYSTEMY BIUROWE - INTEGRACJA MARCOLA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- Systemy Biurowe-Integracja Marcola i Wspólnicy Spółka Jawna, ul. Rosponda 30/3, 71-793 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 459490,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 513157,38
Oferta z najniższą ceną: 513157,38 / Oferta z najwyższą ceną: 543394,64
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługa będąca przedmiotem zamówienia jest usługą powszechnie dostępną, o ustalonych standardach jakościowych.Wartość zamówienia nie przekracza równowartości 130 000,00 euro.Zaproszenie zostało skierowane do Wykonawców świadczących przedmiotową usługę, gwarantujących należyte wykonanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Obsługa techniczna - nagłośnienie i oświetlenie - wydarzeń artystycznych w 2024
- Wykonanie dwóch układów kompensacji mocy biernej pojemnościowej sieci kablowych 15kV dla strony E i W Kanału Piastowskiego
- Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. E. Gierczak 58 wraz ze wzmocnieniem konstrukcji drewnianej i remontem kominów
- Świadczenie usługi gastronomicznej w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Policyjnej Izbie Dziecka Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
- Dostawa sprzętu komputerowego
- PP Polanów termomodernizacja, modernizacja i przebudowa infrastruktury - Etap II
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.