eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usług sportowych i rekreacyjnych w ramach programu korzyści pracowniczych dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-10

Wrocław: Świadczenie usług sportowych i rekreacyjnych w ramach programu korzyści pracowniczych dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 51762 - 2015; data zamieszczenia: 10.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu , ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3378800, faks 071 3285048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.rzgw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sportowych i rekreacyjnych w ramach programu korzyści pracowniczych dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Produkt podstawowy 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zapewnieniu nielimitowanego dostępu do wyznaczonych obiektów sportowych i zajęć sportowo-rekreacyjnych (obiekt sportowy oznacza obiekt, który świadczy minimum jedną usługę sportowo-rekreacyjną w danym punkcie adresowym, zajęcia sportowo-rekreacyjne oferowane w jednym obiekcie - w jednym punkcie adresowym - przez ten sam podmiot będą traktowane jako jeden obiekt) w ramach abonamentu udostępnionego przez Wykonawcę dla pracowników RZGW we Wrocławiu i ich członków rodzin (dzieci i osób towarzyszących). Pod pojęciem nielimitowany Zamawiający rozumie dostęp do każdego obiektu mającego Państwa patronat, dostęp do różnych usług, w różnych obiektach sportowych tego samego dnia. 2.Usługi będące przedmiotem umowy polegają na nielimitowanym dostępie do wyznaczonych obiektów sportowych i zajęć sportowo-rekreacyjnych na terenie całej Polski, a szczególności na terenie miasta Wrocławia oraz w okolicznych miejscowościach. Zakres usług, dostępnych w ramach programu, będzie dostępny na stronie internetowej Wykonawcy i będzie obejmować co najmniej: aerobic, aqua aerobic, basen, indor cycling, fitness, gimnastyka, grota solna, jacuzzi, joga, łaźnia, nauka sztuk walki, nauka tańca, pilaste, sauna, ścianka wspinaczkowa, siłownia, spinning (zamiennie indor cycling) squash, nordic-walking. W ramach świadczonych usług Wykonawca musi także zaproponować pakiet dla dzieci pracowników zawierający nielimitowany dostęp do wyznaczonych obiektów basenowych. Dostęp do obiektów ma być zwolniony z dodatkowych opłat, chyba że takie wprowadzone są przez same obiekty sportowo-rekreacyjne i ponoszone są bezpośrednio przez Użytkowników w obiekcie bez udziału Zamawiającego. 3. Użytkownicy Programu uprawnieni do korzystania z usług określonych w pakiecie będą mieli możliwość dostępu do wyznaczonych obiektów za okazaniem karty imiennej na terenie całego kraju, w szczególności we Wrocławiu i miejscowościach znajdujących się w okolicach. Identyfikacja Użytkownika następować ma wyłącznie poprzez weryfikację jego imienia i nazwiska na podstawie przedstawionego dokumentu potwierdzającego tożsamość (np. dowód osobisty, paszport, prawo jazdy, a w przypadku dzieci w wieku szkolnym, np. legitymacji). 4. Przez pracownika należy rozumieć osobę zatrudnioną przez Zamawiającego na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia lub umowy o dzieło. 5. Liczba kart zostanie ustalona na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego, którą przekaże Wykonawcy w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. 6. Przewidywana liczba uczestników: Pracownik - 110 Członek rodziny pracownika lub osoba towarzysząca - 30 Dziecko pracownika w wieku do 15 lat - 30 Przedstawione ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby osób korzystających z usług sportowo-rekreacyjnych w danym okresie rozliczeniowym bez zmiany ceny karty imiennej zaoferowanej przez Wykonawcę w ofercie. 7. Wykonawca w ramach umowy umożliwi także dodatkowo korzystanie z nowo dostępnych usług w ramach pakietu sportowego, świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę w trakcie trwania niniejszej umowy. Aktualna lista usług oraz podmiotów będzie zawsze dostępna na stronie internetowej Wykonawcy. II. Produkt dodatkowy: a) Bezpłatna karta uprawniająca do korzystania z usług objętych programem. b) usługi dodatkowe dostępne w ramach karty podstawowej lub dodatkowej odrębnej karty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać co najmniej 1000 udokumentowanych punktów partnerskich w całej Polsce, w tym co najmniej 100 we Wrocławiu, z którymi ma podpisaną umowę współpracy. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie stosownego oświadczenia. Wykonawca wykazujący największą ilość punktów partnerskich uzyska maksymalną ilość punktów w kryterium liczba punktów partnerskich.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami. Należy wypełnić załączony wzór formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 01 do SIWZ oraz załączniki: 1a - Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1b - Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia 1d - Oświadczenie innego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia (jeżeli dotyczy) 1e - Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 lit. d Ustawy Pzp. Oferta cenowa winna być podana w wypełnionym formularzu ofertowym. Formularz ofertowy oraz załącznik nr 1a oraz 1e należy przedstawić w oryginale. Załącznik nr 1b oraz 1d (jeżeli dotyczy) do Formularza ofertowego należy przedstawić w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Oświadczenia i dokumenty podane w Rozdziale IV i V SIWZ. 3. Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowana Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (przypadku Wykonawców występujących wspólnie) Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Opisy tj. Szczegółowy wykaz obiektów sportowo-rekreacyjnych wraz z dokładna charakterystyką dostępu do obiektu tzn. informacje o ograniczeniach czasowych dopłatach i limitach.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Liczba punktów partnerskich - 50

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących w szczególności: a) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; b) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; d) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357.1 Kc z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh. i inne, które nie będą ingerować w określenie przedmiotu zamówienia. 2. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: a) skorzystanie z klauzul waloryzacyjnych przewidzianych w umowie na warunkach w niej określonych; b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); c) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; Zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci obustronnie podpisanego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.rzgw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 34, 50-950 Wrocław; pok. 16 SIWZ MOŻNA WYKUPIĆ OSOBIŚCIE PO ZŁOŻENIU WNIOSKU Opłata: 7,30 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2015 godzina 09:30, miejsce: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 34, 50-950 Wrocław; pok. 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: czas trwania zamówienia 12 miesięcy, licząc od dnia 21.05.2015 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.