eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bierutów › Świadczenie usługi transportowej w ramach organizowanej przez Miasto i Gminę Bierutów "Komunikacji gminnej".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30

Ogłoszenie nr 510560538-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Urząd Miejski w Bierutowie:

Świadczenie usługi transportowej w ramach organizowanej przez Miasto i Gminę Bierutów "Komunikacji gminnej".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 760434-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Bierutowie, krajowy numer identyfikacyjny 52862300000000, ul. Moniuszki 12, 56-420 Bierutów, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 71 3146251 w. 31
faks: 713 146 432
e-mail: przetargi@bierutow.pl
www: www.bierutow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi transportowej w ramach organizowanej przez Miasto i Gminę Bierutów "Komunikacji gminnej".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IR.2710.12.2020.JP

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi transportowej w ramach organizowanej przez Miasto i Gminę Bierutów „Komunikacji gminnej”. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie nieodpłatnej usługi przewozowej autobusami zarejestrowanymi do przewozu min. 15 osób, nie licząc kierowcy i obejmować będzie przewozy realizowane na niżej wymienianych liniach, sześć razy w tygodniu tj. poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek i sobota, za wyjątkiem dni świątecznych, dowóz i odwóz: 1)trasa pierwsza: Bierutów – Karwiniec – Posadowice – Radzieszyn – Posadowice – Sątok – Posadowice – Karwiniec - Bierutów, 2)trasa druga: Bierutów – Kijowice skrzyżowanie – Zawidowice – Zbytowa Osiedle – Zbytowa – Zawidowice – Kijowice skrzyżowanie - Bierutów, 3)trasa trzecia: Bierutów – Wabienice – Jemielna – Wabienice – Stronia – Zarzysko (bez zatrzymania) – Strzałkowa – Gorzesław – Strzałkowa – Solniki Małe - Bierutów, 4)trasa czwarta: Bierutów – Kijowice – Kruszowice – Paczków – Kruszowice – Kijowice – Solniki Wielkie – Bierutów. 3.Zakres usługi transportowej komunikacji gminnej w zakresie przewozów pasażerskich: szacunkowa ilość kilometrów to 71 805 km. 4.Usługa transportowa 1)Wykonawca w szczególnych przypadkach zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego, który winien zgłosić Zamawiającemu. Podstawienie pojazdu zastępczego możliwe jest w przypadku zdarzenia uniemożliwiającego kontynuowanie jazdy pojazdu (w tym także zdarzenia niezależnego od Wykonawcy), w tym: uszkodzenia pojazdu w wyniku wypadku komunikacyjnego, czasowego wycofania pojazdu z ruchu uzasadnionego przyczynami technicznymi. Czas oczekiwania na pojazd zastępczy do 25 minut; 2)Usługa transportowa będzie realizowana według rozkładów jazdy, które stanowią załączniki nr 8, 9, 10, 11 do niniejszej SIWZ. Załączony do SIWZ rozkład jazdy ma charakter orientacyjny to znaczy, że jego ostateczny kształt może ulec zmianom; 3)Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawca otrzyma wynagrodzenie, wg stawki jednostkowej podanej w ofercie przetargowej za ilość kilometrów zrealizowanych wg rozkładów jazdy w okresie miesiąca rozliczeniowego; 4)Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić zasady korzystania z przystanków komunikacyjnych z ich właścicielami lub zarządcami; 5)W sytuacji, gdy realizacja przewozów po trasie podstawowej nie będzie możliwa (np. remonty drogi) nastąpi wykonywanie tzw. „przewozów okresowych”, realizowanych na trasach objazdowych przebiegających możliwie najbliżej trasy podstawowej. Wykonawca zobowiązuje się do zatrzymywania pojazdów na przystankach zlokalizowanych na trasie objazdowej, wyznaczonej przez Zamawiającego oraz informowania pasażerów o zmianach poprzez umieszczanie informacji w pojazdach i na przystankach położonych na trasie komunikacyjnej. Pojazdy powinny powrócić na trasę podstawową niezwłocznie po zlikwidowaniu przyczyny kursowania po trasie objazdowej; 6)Zmiana trasy przejazdu w związku z utrudnieniami w ruchu nie będzie miała wpływu na wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie; 7)Zamawiający wyraża zgodę na korzystanie przez Wykonawcę z przystanków komunikacyjnych, stanowiących własność Zamawiającego, znajdujących się na trasie linii komunikacyjnej. 5.Wykonawca: 1)Zapewni dla każdej przewożonej osoby miejsce siedzące; 2)Ubezpieczy przewożone osoby od odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków; 3)Będzie świadczył usługi przewozu sprawnymi technicznie pojazdami oraz zapewni obsługę tych pojazdów przez kierowców posiadających wymagane kwalifikacje i doświadczenie; 4)Zapewni higieniczne i bezpieczne warunki przewozu; 5)Przed przystąpieniem do zapytania ofertowego zapozna się z przebiegiem tras przejazdu i nie będzie zgłaszał z tego tytułu żadnych żądań; 6)W ramach zadania będzie przewozić osoby sprawnymi technicznie środkami transportowymi. 6.Przy ocenie jakości świadczonych usług bierze się pod uwagę następujące parametry: 1)prawidłowe oznakowanie pojazdów: kierunek jazdy (nazwa przystanku końcowego) – podane na umieszczonej tablicy z przodu pojazdu, a także opis trasy przejazdu, z wyszczególnieniem przystanków, oraz logiem Zamawiającego. Wzór oznakowania Zamawiający dostarczy Wykonawcy na 3 dni przed dniem wyznaczonym na dzień podpisania umowy. Ponadto Zamawiający dostarczy Wykonawcy, w trakcie realizacji usługi, magnetyczną tablicę promocyjną do ekspozycji na karoserii pojazdu, po uprzednim uzgodnieniu jej wymiarów z Wykonawcą; 2)prawidłowy stan techniczny i wyposażenia pojazdu obejmuje ogrzewanie pojazdu (włączone ogrzewanie wewnątrz pojazdu przy temperaturze powietrza na zewnątrz poniżej 5ºC); 3)czystość taboru – przy jej weryfikacji bierze się pod uwagę to czy pojazd jest umyty, zamieciony, z czystymi szybami, uszczelkami okiennymi i fotelami. 7.Wykonawca zapewni obsługę poszczególnych tras przez kierowców: 1)posiadających odpowiednie uprawnienia, 2)posiadających identyfikator wydany przez Wykonawcę (zawierający nr służbowy, nazwę lub logo Wykonawcy), 3)ubranych schludnie i estetycznie. 8.Obsługa pasażerów przez kierowców i innych pracowników Wykonawcy powinna odbywać się w sposób kulturalny i kompetentny, z respektowaniem wszystkich praw pasażerów. 9.Kierowcom zabrania się: 1)palenia w pojeździe tytoniu i papierosów w każdej postaci (także elektronicznych); 2)pozostawiania otwartych drzwi podczas jazdy; 3)prowadzenia przez kierowcę podczas jazdy długotrwałych rozmów bezpośrednio lub przez telefon, przez długotrwałe rozmowy rozumie się rozmowy dłuższe niż czas przejazdu do kolejnego przystanku, rozmowy przez telefon komórkowy mogą odbywać się tylko przy wykorzystaniu zestawu słuchawkowego lub głośnomówiącego. 10.Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji usług przewozowych zgodnie z rozkładami jazdy dostarczonymi przez Zamawiającego. W sytuacjach nadzwyczajnych zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, tj. w przypadku zmiany organizacji ruchu, Zamawiający może zmienić na okres krótkotrwały zakres usług przewozowych bez konieczności sporządzania aneksu do umowy. 11.Wykonawca będzie zobowiązany na bieżąco zgłaszać Zamawiającemu informację o braku rozkładów jazdy na danym przystanku. 12.Informuje się, iż umieszczenie i aktualizowanie rozkładów jazdy na przystankach, z których korzysta Wykonawca oraz utrzymywania tabliczek przystankowych w należytym stanie technicznym i estetycznym leży po stronie Zamawiającego. 13.Zamawiający będzie przeprowadzał kontrole Wykonawcy. 14.Wykonawca zobowiązany jest do przesyłania Zamawiającemu do 15 dnia każdego miesiąca tabelarycznych, miesięcznych sprawozdań (za miesiąc poprzedni) o wykonanej pracy przewozowej na poszczególnych liniach komunikacyjnych z informacją o zakłóceniach oraz powstałych odchyłkach na przystankach początkowych i końcowych z podaniem przyczyn ich wystąpienia, w tym informacji dot. liczby przewiezionych pasażerów. Informacja winna być składana na każdą trasę komunikacyjną oddzielnie. 15.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec pasażerów i osób trzecich za szkody wyrządzone podczas wykonywania przewozów, w szczególności odpowiada za szkody komunikacyjne, wynikające z uczestniczenia pojazdów w ruchu drogowym oraz szkody rzeczowe w odniesieniu do rzeczy przewożonych pozostających we władaniu pasażerów, a także inne wszelkie szkody. 16.Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania, muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, ustawą z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. z 2020 r., poz. 8), ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 2140 ze zm.) i ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r., poz. 110 ze zm.). 17.Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia pojazdów w pełni sprawnych technicznie. Stan techniczny pojazdów świadczących usługi musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z pojazdów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC i NW. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. UWAGA! – Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia do 50% w przypadku nie otrzymania dotacji na jego sfinansowanie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 60.11.22.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Urząd Miejski w Bierutowie informuje, że: 1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Bierutowa, wykonujący swoje zadania przy pomocy Urzędu Miejskiego w Bierutowie, zlokalizowanego w Bierutowie przy ul. Moniuszki 12; 2)przedstawicielem Administratora jest – nie wyznaczono przedstawiciela (tylko, jeśli ma zastosowanie – nazwisko, imię, pełniona funkcja przedstawiciela oraz jego dane kontaktowe), 3)Inspektor Ochrony Danych Osobowych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Urzędu Miejskiego w Bierutowie, zlokalizowanego w Bierutowie przy ul. Moniuszki 12, Bud. A, pok. 7, tel.71 314 62 51 wew. 38, e-mail: sekretarz@bierutow.pl; 4)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Świadczenie usługi transportowej w ramach organizowanej przez Miasto i Gminę Bierutów „Komunikacji gminnej”, nr sprawy IR.2710.12.2020.JP prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 5)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz.1843 ze zm), dalej „ustawa Pzp”; 6)Pani/Pana dane będą przekazywane do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej – dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego; 7)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Po tym czasie dokumentacja zostanie przekazana do archiwum zakładowego; 8)posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora sprostowania, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, usunięcia, przenoszenia danych; 9)ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego; 10)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 11)Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 181949.19 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: „TURBO-TRANS” Przewozy Autokarowe Wioletta Zaborowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krzywa 10
Kod pocztowy: 56-400
Miejscowość: Oleśnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 207516.45

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 207516.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 347536.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.