eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłakowice › "Adaptacja boksów magazynu zewnętrznego na terenie KCGO "

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-05-04

Ogłoszenie nr 510430152-N-2021 z dnia 2021-05-04 r.
Związek Gmin Karkonoskich:

"Adaptacja boksów magazynu zewnętrznego na terenie KCGO "

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działanie 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi ,Projekt pn. „ Modernizacja i rozbudowa linii technologicznych zagospodarowania odpadów komunalnych oraz systemu segregacji odpadów”(umowa o dofinansowanie nr POIS.02.02.00-00-0027/16-00..)..
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 766631-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 766631-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Związek Gmin Karkonoskich, krajowy numer identyfikacyjny 23003209970000, Robotnicza 6, 58-533 Mysłakowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 75 7182415, 7183323
faks: 757 131 089
e-mail: biuro@karkonosze.eu

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://zgk.karkonosze.eu/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Adaptacja boksów magazynu zewnętrznego na terenie KCGO "

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja zadania pn.„ Adaptacja boksów magazynu zewnętrznego do kompostowania na terenie KCGO”” 2. Zakres zamówienia obejmuje w kolejności: a. opracowanie technologii do stabilizacji tlenowej frakcji ulegającej biodegradacji wydzielonej ze zmieszanych odpadów komunalnych, b. wykonania aktualnej mapy do celów projektowych, c. przygotowanie zmian do dokumentacji projektowej pn.: Projekt budowlany ze zmianami „Hala technologiczna zasobni i deponowania wysegregowanych odpadów, wraz z adaptacją i rozbudową boksów na reaktory biologicznego przetwarzania odpadów ulegających biodegradacji i biosuszenia” d. uzyskanie prawomocnej decyzji zmieniającej Decyzję nr 652/2016 Starosty Jeleniogórskiego z dnia 30.12.2016r. dla zadania Rozbudowa hali technologicznej zasobni i deponowania wysegregowanych odpadów Karkonoskiego Centrum Gospodarki Odpadami,; Zmiana Decyzji j/w , będzie uwzględniać :  rozbudowę boksów na reaktory biologicznego przetwarzania odpadów ulegających biodegradacji i biosuszania oraz zabudową zbiorników na wodę deszczową do celów technologicznych, pozostawiając istniejący projekt budowlany „Hala technologiczna zasobni i deponowania wysegregowanych odpadów” Wykonawca wykorzysta posiadane przez Zamawiającego projekty budowlane wraz z decyzjami: • „Hala technologiczna zasobni i deponowania wysegregowanych odpadów” • „Adaptacja i rozbudowa boksów na reaktory biologicznego przetwarzania odpadów ulegających biodegradacji i biosuszeniu oraz zabudowa zbiorników na wodę deszczową do celów technologicznych 3. Wykonawca zapewni uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń i decyzji ujętych w prawie polskim oraz niezbędnych pozwoleń i decyzji ujętych w prawie polskim do wybudowania i użytkowania wybudowanych boksów z wyłączeniem uzyskania zmiany do pozwolenia zintegrowanego. 4. Wykonawca zapewni budowę w oparciu o opracowany nowy projekt budowlany ze zmianami wraz z prawomocną decyzją pozwolenia na budowę, zamkniętych boksów mających na celu polepszenie prowadzenia procesu kompostowania frakcji biologicznej wydzielonej z zmieszanych odpadów komunalnych wraz z dostawą i montażem biofiltra. 5. Wykonawca wyposaży instalację w system sterowania procesem stabilizacji. 6. Wykonawca przeprowadzi próby końcowe w/w instalacji biologicznego przetwarzania odpadów w oparciu o opracowany przez Wykonawcę projektu rozruchu, w pełnym cyklu technologicznym. 7. wykonawca opracuje kompletną dokumentację powykonawczą wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, instrukcji eksploatacji i konserwacji, dokumentacji techniczno-ruchowych, instrukcji stanowiskowych, instrukcji BHP i ppoż.. 8. Wykonawca zapewnieni nadzór technologiczny nad procesem stabilizacji. 9. Wykonawca przeszkoli minimum 3 pracowników do obsługi instalacji biologicznego przetwarzania odpadów. 10. Wykonawca przekaże dokumenty potwierdzające utylizację lub prawidłowe zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U.2019 r. poz.701 z późn.zm.) 11. Wykonawca wykona oznakowanie terenu inwestycji zgodnie z zasadami promocji Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020,Priorytet II, Działanie 2.2 i zgodnie z wymogami Umowy o dofinansowanie nr POIS.02.02.00-00-0027/16-00 z dnia 15-03-2018 r Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4700000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4700000

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4700000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4753444.72
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.