eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › "Przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Leśna Polana 3 w Sopocie wraz z infrastrukturą"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-19

Ogłoszenie nr 510417520-N-2021 z dnia 2021-02-19 r.
Nadleśnictwo Gdańsk z siedzibą w Gdyni:

"Przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Leśna Polana 3 w Sopocie wraz z infrastrukturą"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 771213-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Gdańsk z siedzibą w Gdyni, krajowy numer identyfikacyjny 19003680300000, ul. Morska 200, 81-006 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 586 674 250
faks: 586 674 253
e-mail: gdansk@gdansk.lasy.gov.pl
www: www.nadlesnictwo.gdansk.lasy.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Leśna Polana 3 w Sopocie wraz z infrastrukturą"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SZ.270.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne p.n. „Przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Leśna Polana 3 w Sopocie wraz z infrastrukturą .Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę jednego lokalu mieszkalnego budynku dwurodzinnego przy ul. Leśna Polana 3 w Sopocie w następującym zakresie: − roboty rozbiórkowe, zbicie tynków, posadzek, − wymianę stolarki okiennej pcv oraz nawiewnikami , drzwi wewnętrznych na drewniane, zewnętrzne stalowe ocieplone z okleiną drewnopodobną, − wykonanie posadzek cementowych, wykończenie z płytek ceramicznych oraz paneli podłogowych, − wykonanie ścianek działowych g-k − tynkowanie i malowanie ścian i sufitów z przygotowaniem powierzchni, − wymianę instalacji wew. wod.-kan., elektrycznej, − przebudowa instalacji gazowej, wykonanie ogrzewania c.o. za pomocą pieca gazowego dwufunkcyjnego, montaż płyty gazowej bezpłomieniowej, − wymianę/montaż sanitariatów, Zakres robót obejmuje ponadto następujące
roboty dla całego budynku: − izolację pionową ścian fundamentowych wraz z drenażem opaskowym, − docieplenie budynku metodą lekką mokrą płytami styropianowymi, − wykonanie schodów zewnętrznych z kostki betonowej oraz poręczy stalowych, − przemurowanie kominów, − wymianę pokrycia dachowego na blachodachówkę wraz z jego dociepleniem oraz wymianą okien połaciowych i obróbek blacharskich, − wykonanie wjazdu z kruszywa naturalnego, − wykonanie nowego ogrodzenia posesji z siatki. 1) Informacje szczegółowe: a) Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie zobowiązany jest do wykonania i oznakowania oraz zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót na czas ich realizacji i zapewni bezpieczne dojście i dojazd do terenu robót. 2) Dalszy opis przedmiotu zamówienia wraz z technologią wykonania robót budowlanych określonyzostał w dokumentach opisanych w punkcie 3.4. SIWZ. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej. Oferent przed złożeniem oferty ma obowiązek sprawdzić zakres i rodzaj robót z projektem budowlanym i uwzględnić powyższe w oferowanej cenie ryczałtowej. 3) W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny oferty Wykonawca
zobligowany będzie do wykonania oraz zapewnienia: a) sprawnej organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy, b) zapewnienie zgodnych z
przepisami prawa warunków bhp i ppoż., c) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nie
pełną odpowiedzialność, d) zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i
dyscypliny pracy, e) prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy, f) przy realizacji zamówienia zagwarantowania aby wszystkie materiały
użyte do wykonania przedmiotu umowy posiadały dopuszczenie do obrotu oraz właściwe deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z
obowiązującymi w tym zakresie normami. Wykonawca, ww. dokumenty na żądanie Zamawiającego dostarczy przy odbiorze końcowym. Wyklucza
się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów, g) wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być
zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż.
z zalecaniami inspektora nadzoru Zamawiającego, oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej i wytycznymi niniejszej Specyfikacji, a
także z pozostałymi załącznikami, h) Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie z
korzystania) z dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3.3. Warunki
zapłaty za wykonane roboty: a) Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec
Wykonawcy. b) Zapłata za wykonane prace nastąpi na podstawie faktury końcowej, po bezusterkowym odbiorze przedmiotu zamówienia. c) Faktura
płatna będzie przelewem w terminie 30 dni od daty jej doręczenia na konto bankowe wskazane na fakturze. d) Do faktury Wykonawca zobligowany
będzie doręczyć protokół odbioru końcowego bez zastrzeżeń wraz z dokumentami potwierdzającymi rozliczenie się wykonawcy z
podwykonawcami, o których mowa w umowie. 3.4. Przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację projektową i
Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: - Załącznik nr 10 do SIWZ - Projekt budowlany - Załącznik nr 11 do SIWZ - Specyfikacja
techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 12 do SIWZ - Przedmiar robót - (materiał pomocniczy) 3.5. Wykonawca zobowiązuje się do
zawarcia ważnej umowy ubezpieczenia OC na zasadach wskazanych w zał. nr 8 do SIWZ – wzór umowy. 3.6. Zamawiający wymaga udzielenia co
najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 3.7. Załatwienie
wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 3.8. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.9.
Zamawiający nie zapewnia dostępu do mediów: wody, kanalizacji sanitarnej, energii elektrycznej. Wykonawca musi przewidzieć zaopatrzenie się w
niezbędne media we własnym zakresie. 3.10. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu robót wraz z terenem
przyległym i doprowadzenia terenu do należytego stanu i porządku. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów
budowlanych (śmieci, gruz i inne). 3.11. Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. 3.12. Do wykonania zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających
właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje
wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U.
z 2019 r. poz. 266) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. 3.13. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i
urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości).
3.14. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom i podania przez
wykonawcę firm podwykonawców. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do
oferty załącznik nr 4 do SIWZ. 3.15. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne
procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz
30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1986 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie
sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem
spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy
własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały
użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w
których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione
urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące
realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji
projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do
obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany
posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i
kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają
wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy,
który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów
z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 3.16. Zamawiający
zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w
sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 3.17. Rodzaj czynności
niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę:
czynności wykonane przy użyciu maszyn budowlanych i urządzeń oraz prace wykonanie ręczne. 3.18. Sposób udokumentowania zatrudnienia osób,
o których mowa w ust. 3.18. oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29
ust. 3a ustawy Pzp: a) Zamawiający wymaga przekazania w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy wykazu osób zatrudnionych na podstawie
umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 3.19 wraz z pisemnym oświadczeniem, że osoby te są zatrudnione na podstawie
umowy o pracę. Wykaz ma obejmować wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz informację o rodzaju wykonywanych przez
niego czynności. b) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przez cały okres obowiązywania Umowy, przedstawi dodatkowo w terminie 7 dni
roboczych, informację o stanie zatrudnienia ww. osób, oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę oraz dokumenty potwierdzające
zgłoszenie pracownika do ubezpieczenia (ZUS). Powyższe dokumenty będą zawierać wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz
rodzaj wykonywanej pracy. W pozostałym zakresie wykonawca jest zobowiązany zanonimizować przekazywane dokumenty. c) Sankcje wynikające
z niespełnienia wymagania, określa Projekt Umowy, stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ. 3.19. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania
ofert częściowych. 3.20. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 3.21. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
3.22. Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3.23. Zamawiający nie przewiduje możliwości
udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy PZP. 3.24. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
3.25. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.26. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę robót budowlanych. 3.27. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu z wyjątkiem wskazanym w art. 93 ust. 4 Ustawy
PZP. 3.28. Wykonawca może wysłać Zamawiającemu ustrukturyzowaną fakturę elektroniczną zgodnie z ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o
elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym
(Dz. U. z 2018 poz. 2191). Wykonawca poinformuje pisemnie Zamawiającego o zamiarze wysyłania ustrukturyzowanych faktur za pomocą
platformy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.11.13.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Nadleśnictwo Gdańsk z siedzibą w Gdynia ul. Morska 200, 81-006 Gdynia, e-mail: gdansk@gdansk.lasy.gov.pl; Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej
„ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a
po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na podpisaną umowę o dofinansowanie projektu
oraz ze względu na cele archiwalne - zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres
przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawarta w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres
przechowywania 10 lat); obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; −
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 415803.52 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: „HEMAL” – ZAKŁAD REMONTOWO -BUDOWLANY Henryk Barzowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Odrębna 16
Kod pocztowy: 84-200
Miejscowość: Wejherowo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 458999.30

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 458999.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 470176.34
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.