eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonywanie prac związanych z dekoracjami miasta Białegostoku z okazji świąt oraz rocznic kościelnych, państwowych i miejskich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-25

Ogłoszenie nr 510407874-N-2021 z dnia 2021-01-25 r.
Miasto Białystok:

Wykonywanie prac związanych z dekoracjami miasta Białegostoku z okazji świąt oraz rocznic kościelnych, państwowych i miejskich

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 760526-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Białystok, krajowy numer identyfikacyjny 05065864000000, Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska

telefon: 85 869 62 49
faks: 85 869 62 65
e-mail: zzp@um.bialystok.pl
www: www.bip.bialystok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie prac związanych z dekoracjami miasta Białegostoku z okazji świąt oraz rocznic kościelnych, państwowych i miejskich

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DGK-IV.271.112.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z dekoracjami miasta
Białegostoku z okazji świąt oraz rocznic kościelnych, państwowych i miejskich. 2. Szczegółowy
zakres prac objętych zamówieniem: 1) Związanych z wykonywaniem dekoracji podstawowych
wymienionych w załączniku nr 3 do siwz i rozliczanych miesięcznym ryczałtem: a) zawieszanie,
zdejmowanie i transport flag w sposób zapewniający szacunek do flag; b) transport i ustawianie
bębnów; c) magazynowanie około 13 400 sztuk flag oraz 18 bębnów, a także innych materiałów
dekoracyjnych (drzewce, obejmy); d) konserwacja flag, tj. suszenie, drobne naprawy oraz
zabezpieczenie przed zniszczeniem; e) bieżące przeglądy flag przed każdym kolejnym oflagowaniem;
f) pranie wszystkich flag jeden raz w każdym roku trwania umowy w terminie wskazanym przez
Zmawiającego oraz pranie zabrudzonych flag na bieżąco bezpośrednio po ich użyciu; g) konserwacja
bębnów, w tym malowanie wszystkich bębnów dwukrotnie w ciągu trwania umowy w terminach wskazanych przez Zamawiającego; h) segregowanie flag polegające na wyeliminowaniu flag
zabrudzonych lub zniszczonych; i) prowadzenie aktualnego wykazu ilościowego wszystkich
materiałów dekoracyjnych z uwzględnieniem materiałów wyeliminowanych – nienadających się do
wyeksponowania i ich likwidacja jeden raz w każdym roku obowiązywania umowy w terminie
wskazanym przez Zamawiającego; typowanie materiałów nienadających się do użytkowania będzie
odbywało się przy udziale Zamawiającego; j) montaż obejm na słupach oświetlenia ulicznego w
miejscach wskazanych przez Zamawiającego; k) przesłanie Zamawiającemu, w terminie do końca
grudnia każdego roku trwania umowy pisemnych meldunków dotyczących ilości i jakości flag,
trzonków, bębnów i uchwytów powierzonych do realizacji umowy. 2) Związanych z wykonywaniem
dekoracji dodatkowych niewymienionych w załączniku nr 3 do siwz i rozliczanych cenami
jednostkowymi: a) mała dekoracja w ramach, której wchodzą następujące prace: - transport,
ustawienie i udekorowanie flagami do 4 sztuk bębnów; - transport i udekorowanie flagami do 100
sztuk słupów ulicznych; - zdjęcie dekoracji i przywiezienie materiałów oraz elementów dekoracyjnych
do magazynu. b) średnia dekoracja w ramach, której wchodzą następujące prace: - transport,
ustawienie i udekorowanie flagami do 10 sztuk bębnów; - transport i udekorowanie flagami do 1000
sztuk słupów ulicznych; - zdjęcie dekoracji i przywiezienie materiałów oraz elementów dekoracyjnych
do magazynu. c) duża dekoracja w ramach, której wchodzą następujące prace: - transport, ustawienie i
udekorowanie flagami 10-18 sztuk bębnów; - transport i udekorowanie flagami 1000-4000 sztuk
słupów ulicznych; - zdjęcie dekoracji i przywiezienie materiałów oraz elementów dekoracyjnych do
magazynu. 3. Miejsce, zakres dekoracji, rodzaj flag, termin wykonania oraz demontaż dekoracji
podstawowej lub dodatkowej, Zamawiający każdorazowo zleci Wykonawcy protokołem konieczności,
e-mailowo lub telefonicznie. 4. W okresie między ekspozycjami Wykonawca zapewni zamknięte
pomieszczenie magazynowe: ogrzane o powierzchni nie mniejszej niż 100 m2 oraz nieogrzane o
powierzchni nie mniejszej niż 100 m2, przystosowane do przechowywania materiałów dekoracyjnych.
Wykonawca będzie przechowywał wszystkie elementy dekoracji w posiadanym pomieszczeniu i na
własny koszt. 5. Wykonawca przetransportuje materiały i elementy dekoracyjne do swoich
magazynów na własny koszt i własnym staraniem. 6. Wykonawca zobowiązuje się zachować
gotowość do wykonania dekoracji i zapewnić całodobowy dyżur telefoniczny w dni robocze, w dni
wolne od pracy i dni świąteczne. 7. Z chwilą wygaśnięcia umowy, Wykonawca przy udziale
Zamawiającego sporządzi szczegółowy protokół stanu technicznego elementów i materiałów
dekoracyjnych. Przekazanie oraz przyjęcie materiałów nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym w
przeciągu 7 dni od dnia zakończenia umowy. 8. Przewiduje się następujące ilości dekoracji
dodatkowych w okresie obowiązywania umowy: 1) mała dekoracja – 30 razy, 2) średnia dekoracja –
150 razy, 3) duża dekoracja – 9 razy. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż do czynności w zakresie realizacji zamówienia, określonych w załączniku nr 5 do SIWZ wymaga
zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę. Ustalenie wymiaru czasu pracy
oraz liczby osób zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy. Obowiązki wykonawcy w tym
zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 98.39.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 475700.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: KOMDROG SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Borsukówka 51
Kod pocztowy: 16-002
Miejscowość: Dobrzyniewo Duże
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 375300.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3753000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 638172.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.