eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowno › "Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie całodziennego żywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Głownie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-28

Ogłoszenie nr 510281979-N-2019 z dnia 28-12-2019 r.

Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Głownie: "Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie całodziennego żywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Głownie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622091-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Głownie, Krajowy numer identyfikacyjny 47094720900000, ul. ul. Karasicka 51, 95-015 Głowno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 427 163 001, e-mail dps@dps.glowno.pl, faks 427 194 165.
Adres strony internetowej (url): http://www.dps.glowno.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostki organizacyjne administracji samorządowwej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie całodziennego żywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Głownie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DPS.AG.26.06.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gastronomicznych w zakresie całodobowego wyżywienia pensjonariuszy Domu Pomocy Społecznej im Jana Pawła II w Głownie (zwanego dalej - DPS w Głownie lub Domem) świadczona przez Wykonawcę w wynajętych od DPS w Głownie pomieszczeniach kuchennych (kuchnia i stołówka oraz pomieszczenia magazynowe), obejmujące codzienne przygotowanie i wydawanie 4 posiłków: I śniadanie, II śniadanie, obiad (posiłek dwudaniowy: zupa oraz II danie) i kolacja. Zamawiający informuje, że średnio miesięczna liczba mieszkańców DPS w Głownie z ostatnich 12 miesiącach wynosiła 62 osób, przy czym Zamawiający zastrzega, że liczba ta może ulec zmianie gdyż jest zależna od stanu chorobowego mieszkańców Domu i stanu obłożenia Domu. Z tego tytułu nie należy się Wykonawcy żadne roszczenie. 2. Kody CPV usług objętych przedmiotem Zamówienia: CPV: 55322000-3 CPV: 55321000-6 3. Na całodobowe wyżywienie składają się posiłki wydawane pensjonariuszom: 3.1. I śniadanie w godz. 8.00-10.00; 3.2. II śniadanie w godz. 10.30-11.00; 3.3. obiad w godz. 13.00-15.00; 3.4. kolacja w godz. 17.00-19.00 4. Przygotowanie posiłków musi opierać się na n/w dietach: 4.1. normalna - około 27 4.2. dieta wątrobowa - około 12; 4.3. dieta półpłynna - około 8; 4.4. dieta cukrzycowa - około 15; 4.5. dodatek żywieniowy do diet - około 62 (przez dodatek żywieniowy Zamawiający rozumie podstawowe produkty żywnościowe i napoje dla diety ogólnej, a w przypadku innych diet zgodnie ze wskazaniem lekarza dostępne przez całą dobę (§ 6 ust. 6 Rozp. Min. Pracy i Polityki społecznej z dnia 23.08.2012r. w sprawie domów pomocy społecznej Dz. U. z 2012r. poz. 964 z późn. zm.). 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany diet w trakcie trwania całej umowy tj. mogą zostać wyłączone lub dodane nowe diety, stosownie według indywidualnych zleceń lekarskich i potrzeb Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany uwzględnić wprowadzone zmiany. Wprowadzenie nowej lub zmiana diety nie może wpłynąć na cenę posiłku. 6. Oprócz posiłków, o których mowa w ust. 3 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodziennego dostępu do napojów (herbata, mleko) oraz pieczywa w ilości: dwóch (każdy po 500 g) bochenków chleba, dżemu 400g, 500g sera żółtego, dwóch 200g kostek masła (zawartość tłuszczu minimum 82%) do smarowania chleba - dziennie. Przy wyborze pieczywa należy uwzględnić przyzwyczajenia smakowe pensjonariuszy Domu. 7. Zamawiający będzie dostarczał Wykonawcy codziennie pisemny wykaz ilości mieszkańców oraz wymaganych diet w terminach: obiady i kolacje do godziny 9.00 tego samego dnia, śniadania do godz. 16.00 dnia poprzedniego. W przypadku planowanego wyjazdu grupy mieszkańców Domu, Zamawiający zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Wykonawcę, co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem, podając określoną ilość posiłków (prowiant suchy) oraz wymaganą godzinę ich wydania. 8. Podstawę do sporządzania posiłków dla mieszkańców DPS stanowić będzie uzgodniony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą jadłospis dekadowy, z uwzględnieniem diet indywidualnych. Oferowany asortyment musi być sporządzony przez dietetyka i opatrzony każdorazowo podpisem osoby sporządzającej oraz urozmaicony w sposób zapewniający różnorodność i niepowtarzalność potraw w okresie 10-cio dniowym. 9. Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące składu posiłków i ich gramatury. Zamawiający wymaga: 9.1 podawania do obiadu, co najmniej 3 x w tygodniu sztuki mięsa (nie mielonego, nie podrobów) o gramaturze nie niższej niż 90 g. 2 x forma mielona lub rozdrobniona (np. kotlet mielony, gulasz - z podziałem na gramaturę sosu i mięsa, przy czym zawartość mięsa nie może być niższa niż 90 g.), 1 x ryba (gramatura nie niższa niż 100 g.), 1 x obiad jarski (placki ziemniaczane, naleśniki, pierogi, ryż z dodatkami, itp.); 9.2 gramatury dodatków typu: ziemniaki, kasza, ryż, makaron nie niższej niż 250 g, surówki nie mniej niż 100 g, kompot 250ml; 9.3 podawania, co najmniej 1 x w tygodniu porcji ciasta, bułki słodkiej lub zamiennie ciastek: kruche, maślane lub biszkopty (o gramaturze nie niższej niż 150 g), 9.4 aby surówki podawane do obiadu powinny być zgodne z dana porą roku i dietą, podanie tej samej surówki nie może przekraczać 7 dni; 9.5 podawania gorących posiłków w porze kolacji: 2 x w tygodniu np.: bigosu, gorącej kiełbasy, kaszanki, parówki nie może być mniejsza niż 100 g; 9.6 podawania zup mlecznych w porze śniadania: poniedziałek, środa, piątek lub kakao i kawę mleczną w pozostałe dni; 9.7 zachowania gramatury poniższych produktów w granicach (jedna porcja): a) pieczywo nie mniej niż 150 g; b) wędlina (różna) nie mniej niż 60 g; c) sałatki (różne) nie mniej niż 100g; d) twarogi (różne) nie mniej niż 100g; e) ser żółty nie mniej niż 100 g; f) produkty podawane w zestawie np.: ser - wędliny gramatura dostosowana np.: 50/50; g) pasty (różne) nie mniej niż 100 g; h) zupy podawane do obiadu nie mniej niż 400ml; podawania produktów typu jogurt, kefir, mus, galaretki, kisiele minimum 100g, 1 raz w tygodniu - dla każdej diety; i) kompot (nie syrop) podawany do obiadu nie mniej niż 250 ml. j) śliwki suszone 1 raz w tygodniu jako składnik dań. 9.8. aby posiłki podawane w formie papki zawierały wszystkie składniki z jadłospisu dla określonej diety, z wyłączeniem dodatków typu jogurt, pudding, galaretka, kisiel serwowanych oddzielnie; 9.9. podawania owoców 1 x dziennie; 9.10. aby podawane wędliny były urozmaicone tj. wędzonki, parzone, drobiowe, wieprzowe z zachowaniem proporcjonalności serwowania wędzonek i wędlin parzonych (nie wędzonych) podczas układania jadłospisu dekadowego. Zamawiający nie dopuszcza podawania tylko wędlin parzonych/konserwowych; 9.11. Zamawiający wymaga, aby w planowanych jadłospisach były uwzględnione tylko takie wędliny, w tym również podrobowe (np. mielonka, parówka, pasztet), które w swoim składzie zawierają co najmniej 70% mięsa; 9.12. aby nie wykorzystywać celem realizacji zamówienia żywności modyfikowanej genetycznie i typu instant, gotowych potraw mrożonych, zup w proszku, jajek w proszku, puree ziemniaczanego, koncentratów białkowych, miodu sztucznego, produktów masłopodobnych, seropodobnych oraz przygotowywania kompotu z syropów smakowych. Do posiłków nie można używać octu, chemicznych substancji dodatkowych poprawiających smak, zapach lub barwę. 10. Każdorazowo przed I śniadaniem Wykonawca zobowiązany będzie do wywieszenia na tablicy informacyjnej usytuowanej w stołówce dziennego jadłospisu uwzględniającego wszystkie diety serwowane w danym dniu. W ramach realizacji przedmiotu Zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do przygotowania tradycyjnych posiłków świątecznych i podawanie porcji ciasta (o gramaturze 150g) w dni świąteczne (Boże Narodzenie, Wielkanoc, Nowy Rok) oraz 1 raz w roku okazjonalnej uroczystości - w dniu wskazanym przez Zamawiającego - dla ok. 100 osób. (tj. zupa, potrawy z grilla karczek, kiełbasa kaszanka, ciasto lub słodka bułka). Menu Zamawiający ustali z Wykonawcą na 14 dni przed planowaną uroczystością. 11. Personel niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia zabezpiecza we własnym zakresie Wykonawca. Na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek zapewnienia właściwej organizacji pracy, sprawnego wydawania posiłków (w tym wyposażenie personelu w odpowiednią odzież) oraz sprawnego sprzątania stołówki po zakończonych posiłkach. 12. Przygotowywanie posiłków odbywać się będzie w pomieszczeniach kuchennych za pomocą wyposażenia kuchennego Zamawiającego przekazanego odpłatnie na podstawie umowy na realizację zamówienia publicznego w użytkowanie Wykonawcy. Wykaz sprzętu i urządzeń do przekazania Wykonawcy stanowi załącznik Nr 2 do projektu umowy. 13. Wyżywienie, o którym mowa w ust. 3 musi spełniać wymóg dostarczenia 2800 kcal dziennie dla jednej osoby z dopuszczalnym odchyleniem +/- 5 %. W przypadku diety cukrzycowej lub trzustkowej wartość energetyczna posiłku dla jednej osoby nie może przekraczać 2.700 kcal z dopuszczalnym odchyleniem +/- 5 %. Posiłki muszą być przygotowywane z produktów świeżych nabywanych przez Wykonawcę. Posiłki muszą odpowiadać wymogom sztuki kulinarnej z zachowaniem norm żywieniowych i uwzględnieniem niezbędnych składników pokarmowych stosowanych przy żywieniu osób starszych i chorych. Posiłki muszą być urozmaicone i bogate w wartości odżywcze. 14. Minimalna wysokość całodobowego wsadu surowca na jednego mieszkańca nie może być mniejsza niż 11,50 zł (słownie: jedenaście złotych 50/100 brutto na osobę. Przedmiot zamówienia obejmuje cały kompleks spraw związanych z prowadzeniem kuchni i stołówki w tym przejęcie pełnej odpowiedzialności za ich przygotowanie i wydawanie posiłków oraz ich jakość, stan higieniczno-sanitarny użytkowanych pomieszczeń (kuchnia i stołówka) i urządzeń itp. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich aktualnych przepisów prawnych obowiązujących w polskim systemie prawnym w tym zakresie, w szczególności przestrzegania Dobrej Praktyki Higienicznej i HACCP. Sprzęt i środki do utrzymania czystości wynajmowanych pomieszczeń zapewnia Wykonawca. Zamawiający ma prawo - poprzez upoważnionego przedstawiciela - do kontrolowania produkcji posiłków (m.in.: jakości produktów wyjściowych, świadectwa jakości ich pochodzenia, składu i gramatury posiłków, czystości i ubioru personelu i posiadania przez nich aktualnych książeczek zdrowia, czystości pomieszczeń i wyposażenia kuchni). 15. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest na koszt własny dostarczyć nową zastawę stołową (talerze, kubki, sztućce, zestawy przyprawowe). Zamawiający wymaga, aby zastawa stołowa (kubki, talerze) była koloru białego ze szkła hartowanego lub porcelany. Wyposażenie, o którym mowa powyżej będzie stanowić własność Wykonawcy. Zastawa stołowa dostarczona przez Zamawiającego będzie przechowywana i dezynfekowana w zmywali Domu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości podawania posiłków w naczyniach jednorazowego użytku oraz sztućców jednorazowego użytku (nie dotyczy pikniku okazjonalnego). 16. Wykonawca zobowiązany jest, na koszt własny, przeprowadzać dezynsekcję i deratyzację wynajmowanych pomieszczeń wg. potrzeb i zgodnie z przyjętymi procedurami Dobrej Praktyki Higienicznej, wcześniej informując o swoich zamiarach Zamawiającego. 17. Wykonawca zobowiązany jest przejmować wszelkie odpady komunalne, pokonsumpcyjne powstałe po spożyciu posiłków oraz odpowiada za ich właściwą segregację oraz ponosi koszty ich utylizacji, korzystając ze swoich pojemników na śmieci. 18. Wykonawca będzie zobowiązany ponosić opłaty z tytułu dzierżawy pomieszczeń i urządzeń oraz korzystania z mediów. 19. Przedmiotem dzierżawy jest część pomieszczeń kuchni o powierzchni produkcyjnej 65,70 m² oraz pomieszczeń magazynowych o powierzchni 42,73 m² mieszczące się na terenie DPS Głowno. Wysokość stawek czynszu określa Uchwała Nr 64/216/16 Zarządu Powiatu Zgierskiego z dnia 30.12.2016 r. w sprawie wysokości stawek czynszu za najem lokali i dzierżawę gruntów powiatowych. Zamawiający wystawi fakturę za okresy miesięczne do 7-go dnia następnego miesiąca. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które przy realizacji przedmiotowego zadania będą wykonywać następujące czynności: gotowanie, przyrządzanie posiłków - minimum 1 kucharz oraz układanie i przygotowywanie jadłospisów - minimum 1 dietetyk. Szczegółowe wymagania w zakresie dokumentowania zatrudnienia, zwarte są w załączniku nr 4 do SIWZ - Wzór umowy. Ponadto Zamawiający informuje: 1. Wysokość stawek czynszu określona jest w załączniku Nr 1 do uchwały - Wysokość stawek czynszowych za 1m2 powierzchni lokali wynajmowanych przez Zarząd Powiatu Zgierskiego lub powiatowe jednostki organizacyjne do Uchwały Nr 64/216/16 Zarządu Powiatu Zgierskiego z dnia 30 grudnia 2016 r. w sprawie wysokości stawek czynszu za najem lokali i dzierżawę gruntów powiatowych. Stawki obowiązujące wg ww. uchwały to 4,13 zł za 1m2 i 32,80 zł za 1 m2 powierzchni. Do stawek dolicza się podatek VAT. Stawki obejmują opłaty za energię elektryczną, energię cieplną, wodę i ścieki. 2. W ostatnich 12 miesiącach rodzaje diet przedstawiały się następująco: ? dieta normalna ok 37 osób, ? dieta wątrobowa ok 12 osób, ? dieta cukrzycowa ok 10 osób ? dieta półpłynna 3 osoby. Dodatek żywieniowy do diet - 62 osoby. Różnice ilościowe diet wahają się w granicach 3 % - powodowane zmianami zaleceń lekarskich. 3. Maksymalna moc energii elektrycznej dostępna w pomieszczeniach, które będą przekazane Wykonawcy na podstawie umowy dzierżawy - 380V. 4. W dzierżawionej kuchni jest przyłącze wodno-kanalizacyjne do sieci miejskiej, gazowego przyłącza brak. 5. Zamawiający nie dopuszcza wprowadzenia takiego zapis "Umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia. Wypowiedzenie dla swej ważności wymaga formy pisemnej. Wykonawcy przysługuje prawo rozwiązania umowy z zachowaniem okresu wypowiedzenia bez żadnych konsekwencji i roszczeń ze strony Zamawiającego, w szczególności w przypadku: braku ekonomicznego uzasadnienia dalszego wykonywania przedmiotu umowy (nastąpi wzrost kosztów świadczonych usług, co powodować będzie straty Wykonawcy na tym kontrakcie), jeżeli jest to podyktowane istotnym interesem prawnym, ekonomicznym, gospodarczym lub finansowym Wykonawcy z innych ważnych przyczyn." 6. Pomieszczenia, które będą wydzierżawione Wykonawcy w związku z realizacją przedmiotu zamówienia odpowiadają obowiązującym przepisom prawa, a w tym dotyczących HACCP, bezpieczeństwa i higieny pracy, ppoż. oraz uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania pomieszczeń zgodnie z wymaganiami dostępności do nich. 7. Pomieszczenia nie wymagają remontu. 8. Kwota czynszu zawiera stawki które obejmują opłaty za energię elektryczną, energię cieplną, wodę i ścieki. Podatek od nieruchomości nie jest wliczony w kwotę czynszu najmu. 9. Kuchnia nie posiada separatora tłuszczu. 10. Zgodnie ze wzorem umowy przejmowanie odpadów pokonsumpcyjnych, ich właściwa segregacja oraz koszty utylizacji ponosi Wykonawca, bez udziału Zamawiającego. 11. Wymagane prawem przeglądy są dokonywane na bieżąco, ich koszt leży po stronie Zamawiającego. 12. Stołówka jest kompletnie wyposażona w stoły i krzesła. 13. Zamawiający nie dopuszcza obniżenia kosztów najmu w okresie obniżenia osobodni. Wysokość stawek czynszu reguluje Uchwała NR 64/216/16 Zarządu Powiatu Zgierskiego z dnia 30.12.2016r. w sprawie wysokości stawek czynszu za najem lokali i dzierżawę gruntów powiatowych. 14. Dystrybucja posiłków dla pensjonariuszy leżących odbywa się do łóżka pensjonariusza, za którą odpowiada Zamawiający. 15. Koszty przeglądów Dozoru Technicznego ponosi Zamawiający. 16. Zgodnie ze wzorem umowy Wykonawca dokonuje niezbędnych napraw i uzupełnia na bieżąco braki w dzierżawionych zasobach jeśli wystąpią. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie pozostałe oprócz wydzierżawionych urządzenia, maszyny, sprzęt i naczynia niezbędne do prawidłowego wykonania usługi. 17. Sprzęt zakupiony przez Wykonawcę na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia jest jego własnością tak w trakcie trwania umowy, jak i po jej zakończeniu. 18. Zamawiający nie dopuszcza możliwości aby czynsz z tytułu najmu był płatny przez potrącenie wzajemnych wierzytelności Zamawiającego i Wykonawcy wynikających z najmu i umowy na wykonywanie usług. 19. Za dostarczanie niezbędnych mediów odpowiada Zamawiający. 20. W trakcie trwania kontraktu na żywienie Zamawiający nie przewiduje prowadzenia remontów, które mogą skutkować zmniejszeniem liczby żywionych osób. 21. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług dla podmiotów zewnętrznych (catering) w pomieszczeniach i na wyposażeniu Zamawiającego. 22. Przepisy określające standardy związane z żywieniem w Domach Pomocy Społecznej zawarte są w Rozp. Min. Pracy i Polityki społecznej z dnia 23.08.2012 r. w sprawie domów pomocy społecznej (tj. z dnia 13 kwietnia 2018 r., Dz. U. z 2018 r., poz. 734 z późn. zm). Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, z wyjątkiem części zastrzeżonej do bezpośredniego wykonania przez Wykonawcę, zgodnie ze SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55322000-3


Dodatkowe kody CPV: 55321000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 502469.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAXI - FOOD USŁUGI GASTRONOMICZNNE Jarosław Wiśnik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przyszkole 42
Kod pocztowy: 93-552
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 541988.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 541988.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 673016.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.