To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-19
Ogłoszenie nr 510277517-N-2019 z dnia 19-12-2019 r.
Gmina Sulechów: Przebudowa drogi 005513F w miejscowości Kije
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 617481-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540246459-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sulechów, Krajowy numer identyfikacyjny 52676500000000,
ul. Plac Ratuszowy
6,
66-100
Sulechów, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 851 120, e-mail
zpb@sulechow.pl, faks
683 854 686.
Adres strony internetowej (url): www.uzp.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi 005513F w miejscowości Kije
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPB.271.37.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Przebudowa drogi nr 005513F w miejscowości Kije". W ramach zadania należy wykonać m.in.: ? rozebranie istniejącej nawierzchni asfaltowej, ? rozebranie istniejącej podbudowy, ? rozebranie nawierzchni chodnika, ? rozebranie przepustu i budowę nowego, ? przebudowę skrzyżowania z drogą wojewódzka nr 277, ? przebudowę skrzyżowania z drogą powiatową nr 1206F, ? nasypy i wykopy na potrzeby niwelety drogi, ? koryto drogowe pod nowe nawierzchnie, ? wzmocnienie podłoża geosiatkami i geowłókninami, ? nową podbudowę, ? nowe nawierzchnie jezdni oraz chodników, ? budowę zjazdów, ? odwodnienie nawierzchni - kanalizację deszczową, ? oświetlenie terenu, ? wycinkę drzew oraz zagospodarowanie terenów zielonych wraz z nasadzeniem drzew, ? wprowadzenie po wykonaniu robót budowlanych stałej organizacji ruchu. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, projekt wy-konawczy, projekt tymczasowej organizacji ruchu, projekt stałej organizacji ruchu, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, opraco-wane przez Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Budownictwa Zygmunt Sztuka z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Monte Cassino 3/3, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Realizacja zadania przewidziana jest z udziałem środków z Funduszu Dróg Samorzą-dowych. 4. Wykonawca zrealizuje roboty z nowych materiałów własnych, które zakupi i dostar-czy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt zakupu oraz dostawy w miejsce wbudowania wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamó-wienia uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy. Materiały rozbiórkowe sta-nowią własność Zamawiającego. Stosowane podczas realizacji robót materiały mu-szą posiadać, zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, dopusz-czenie do stosowania w budownictwie. 5. W robotach drogowych nie dopuszcza się stosowania tłucznia pomiedziowego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiało-wych. Użycie przez Wykonawcę materiałów wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzy-ku związanym z użyciem określonych materiałów. 7. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie robót objętych umową wy-łącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.). Postano-wienie powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 8. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ppkt 7 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących za-trudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ppkt 7 powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obo-wiązków opisanych w ppkt 7 powyżej, 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ppkt 7 powy-żej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy w przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym oraz dokumentacji projektowej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 12. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 13. Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres prac objęty zamówieniem będzie wypłacane, na podstawie faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę i doręczonych Zamawiającemu, z zastrzeżeniem następujących rozwiązań szczegółowych: 1) pierwsza faktura może zostać wystawiona i dostarczona przez Wykonawcę Zama-wiającemu do 20 grudnia 2019 r. po zrealizowaniu części zakresu robót o wartości nieprzekraczającej środków przeznaczonych w budżecie Gminy Sulechów w roku 2019 na realizację zadania, 2) następne faktury, za wykonany zakres robót, wystawiane będą łącznie do 80% war-tości całkowitego, szacunkowego wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 7 ust. 2 umowy, nie częściej niż jeden raz w miesiącu, 3) końcowa faktura, obejmująca pozostałą część wynagrodzenia Wykonawcy, wysta-wiona zostanie po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy i dokonaniu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, przy czym każda z faktur może być wystawiona nie wcześniej, niż po dokonaniu bez zastrzeżeń odbiorów częściowych lub końcowego robót objętych rozliczeniem. 14. Zamawiający zastrzega obowiązek samodzielnego wykonania przez Wykonawcę: 1) robót ziemnych, 2) warstw konstrukcyjnych podbudów: z gruntu stabilizowanego cementem oraz kru-szywa łamanego, 3) montażu obrzeży i krawężników wraz z wykonaniem ław, 4) nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3359935.52
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DROGBUD Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2996704.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Dostosowanie budynku sali gimnastycznej wraz z zapleczem do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Konserwacja i utrzymanie rowów melioracyjnych na terenie gminy Sulechów w 2024 roku
- Modernizacja pobocza drogi powiatowej nr 1191F do m. Wojnowo
- "Modernizacja drogi powiatowej 1179F w m. Obra Dolna"
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów
- Modernizacja układu dróg nr 2501D Brunów-Chmielno-Ustronie oraz 2518D Chmielno-Zbylutów-Skorzynice o dł. 8,7 km
- Przebudowa drogi gminnej ul. Królowej Jadwigi w Miastku wraz z przebudową mostu
- Przebudowa ul. Sadowej na odcinku od ul. Jagiełły do ul. 11 Listopada
- "Przebudowa brukowanych dróg w Kurzętniku"
- "Przebudowa ul. Poprzecznej"- 2 części - III postępowanie.
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.