To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-03
Ogłoszenie nr 510263349-N-2019 z dnia 03-12-2019 r.
Ministerstwo Rozwoju: Przystosowanie pomieszczeń magazynowych na potrzeby zakładowego archiwum akt
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 613174-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540231765-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ministerstwo Rozwoju, Krajowy numer identyfikacyjny 36926736100000,
ul. Plac Trzech Krzyży
3/5,
00-507
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48222500130 , +48222737190, e-mail
Pawel.Cichecki@mr.gov.pl, Milena.Rogowska@mr.gov.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): https://www.gov.pl/web/rozwoj/zamowienia
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przystosowanie pomieszczeń magazynowych na potrzeby zakładowego archiwum akt
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BDG-V.2610.27.2019.PS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie pomieszczeń magazynowych na potrzeby zakładowego archiwum akt na terenie obiektu Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii przy Pl. Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: 1.1. Część nr 1 - przystosowanie pomieszczenia magazynowego nr S94 na potrzeby zakładowego archiwum akt; 1.2. Część nr 2 - przystosowanie pomieszczeń magazynowych nr S7+7a, S26 i S35 na potrzeby zakładowego archiwum akt. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 1a÷1b do SIWZ (odpowiednio do części). Po zawarciu umowy (wzór umowy stanowi Załącznik nr 2a÷2b do SIWZ (odpowiednio do części)) stanowił on będzie Załącznik nr 3 do umowy. 3. Zamawiający informuje o możliwości przeprowadzenia przez wykonawców wizji lokalnej na przyszłym miejscu wykonywania zamówienia. W celu udziału w wizji lokalnej wykonawcy zobowiązani są do zgłoszenia osobie uprawnionej do kontaktowania się z wykonawcami, o której mowa w pkt 18.7 SIWZ, w formie przewidzianej w Rozdziale 18 SIWZ, nazwisk osób, które wezmą udział w wizji lokalnej. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona w dniu 25.10.2019 r. o godz. 10:00. Osoby, które przybędą na wizję lokalną (wejście od Pl. Trzech Krzyży 3/5 - recepcja) zobowiązane są posiadać przy sobie dokument tożsamości. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ, a w trakcie wizji lokalnej nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SIWZ. 4. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 pkt. 1 ustawy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić rękojmi na wykonanie przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy oraz gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia na okres minimum 24 miesięcy, liczonych od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego. W przypadku naprawy, czas trwania gwarancji ulega przedłużeniu o okres naprawy. W przypadku wymiany produktu na nowy, produkt ten jest objęty nową gwarancją od dnia wydania nowego produktu do użytkowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 51.53.00.00 - Usługi instalowania obrabiarek
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przystosowanie pomieszczenia magazynowego nr S94 na potrzeby zakładowego archiwum akt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
161329.92
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BUDMAX REGAŁY sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
169727.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przystosowanie pomieszczeń magazynowych nr S7+7a, S26 i S35 na potrzeby zakładowego archiwum akt |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego." Podstawa faktyczna: W przedmiotowym postępowaniu w części nr 2 zamawiający zamieścił na stronie internetowej dotyczącej przedmiotowego postępowania orientacyjne plany pomieszczeń S7+7a, S26, S35 będące załącznikiem do Załącznika nr 1b do SIWZ. Orientacyjny plan pomieszczeń S7+7a zawiera znaczący błąd w obmiarze dotyczący szerokości ww. pomieszczeń. Oferta nr 1 złożona przez wykonawcę ROL-MOT została sporządzona w oparciu o obmiar dokonany przez wykonawcę podczas wizji lokalnej, zaś oferta nr 2 złożona przez wykonawcę Silesia Meble została sporządzona w oparciu o obmiar udostępniony przez zamawiającego. W związku z powyższym ww. oferty wykazują znaczącą różnicę dotyczącą powierzchni pomieszczeń co powoduje, że oferty są nieporównywalne. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego - Części 1-38
- Zakup i dostawa samochodów osobowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Wykonanie centralnego, zintegrowanego systemu zarządzania energią w budynku Starego BUW w Warszawie
- Remont elewacji z płyt kamiennych na budynku przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie, będącym w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego dla Warszawy - Śródmieścia w Warszawie.
- Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Dostawa urządzeń sieciowych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.