eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › "Przebudowa drogi leśnej i budowa miejsc postojowych "Plac choinkowy" w leśnictwie Sopot oraz remont odcinka "Drogi Nadleśniczych" w Leśnictwie Sopot i Renuszewo" na terenie Nadleśnictwa Gdańsk".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-28

Ogłoszenie nr 510212349-N-2020 z dnia 28-10-2020 r.

Nadleśnictwo Gdańsk z siedzibą w Gdyni: "Przebudowa drogi leśnej i budowa miejsc postojowych "Plac choinkowy" w leśnictwie Sopot oraz remont odcinka "Drogi Nadleśniczych" w Leśnictwie Sopot i Renuszewo" na terenie Nadleśnictwa Gdańsk".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584866-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Gdańsk z siedzibą w Gdyni, Krajowy numer identyfikacyjny 19003680300000, ul. ul. Morska 200, 81-006 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 674 250, e-mail gdansk@gdansk.lasy.gov.pl, faks 586 674 253.
Adres strony internetowej (url): www.nadlesnictwo.gdansk.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa drogi leśnej i budowa miejsc postojowych "Plac choinkowy" w leśnictwie Sopot oraz remont odcinka "Drogi Nadleśniczych" w Leśnictwie Sopot i Renuszewo" na terenie Nadleśnictwa Gdańsk".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZ.270.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne p.n. "Przebudowa drogi leśnej i budowa miejsc postojowych "Plac choinkowy" w leśnictwie Sopot oraz remont odcinka "Drogi Nadleśniczych" w Leśnictwie Sopot i Renuszewo" na terenie Nadleśnictwa Gdańsk". 3.2. Zakres zamówienia obejmuje przebudowę drogi leśnej o długości 767mb poprzez podniesienie jej parametrów użytkowo-technicznych, szerokość projektowanej drogi 3,5m z poszerzeniem do 5,0m w obrębie placu dla miejsc postojowych z obustronnymi poboczami umocnionymi po 0,5m i gruntowymi o takiej samej szerokości. Dodatkowo należy wykonać remont odcinka "Drogi Nadleśniczych" o długości 1,15 km o szer. 3,5m. 3.3. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest inwestycja położone w oddz. 52a,b,d,g w leśnictwie Sopot na działce nr. ewid. 51,52/1,52/2, oraz remont w oddz. 60d, 66a w Leśnictwie Sopot oraz w odziale 55a, 68a w Leśnictwie Renuszewo na działce nr ewid. 60, 60/1, 65, obręb 0001, miasto Sopot. 3.4.Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): - 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; - 45233100-0 Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg; - 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni. 3.5. W zakres robót wchodzi: 1) Karczowanie pni i zakrzaczeń z odwozem do 1 km.; 2) Profilowanie i zagęszczenie podłoża; 3) Podbudowa z KŁSM mieszanka żwirowo-kamienno-piaskowa o uziarnieniu 0/63mm gr 15cm; 4) Nawierzchnia drogowa wraz z poboczami z KŁSM 0/31,5mm kruszywo skalne granit gr 12cm ; 5) Na odcinku remontowanej "Drogi Nadleśniczych" nawierzchnia kruszywo skalne granit gr 10cm ; 6) Roboty Ziemne wykopy/nasypy; 7) Ułożenie geotkaniny polipropylenowej dwukierunkowej jako wzmocnienie na poziomie podłoża; 8) Odcinek nawierzchni z płyt betonowych prefabrykowanych drogowych na podsypce piaskowej; 9) Odtworzenie i odmulenie istniejących rowów i zbiorników odparowujących; 10) Humusowanie skarp wraz z obsiewem mieszanką trawy drogowej; 11) Obsługa geodezyjna i obmiar powykonawczy geodezyjny dla potrzeb nadleśnictwa (w pliku wektorowym w formacie shp w układzie geodezyjnym 1992). 3.6. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i zapewnienia: 1) W związku z występowaniem na terenie przebudowy uzbrojenia podziemnego należy zachować szczególną ostrożność w trakcie robót na tym obszarze oraz pisemnie uzgodnić z gestorami sieci Energa - Operator S.A. oraz PSG sp. z o. o rozpoczęcie robót; 2) wszelkie ewentualne uszkodzenia sieci Wykonawca będzie zobowiązany usunąć we własnym zakresie i na własny koszt; 3) w przypadku korzystania z podwykonawców - koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nich pełną odpowiedzialność; 4) zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy; 5) uzyskanie zatwierdzenia materiałów budowlanych przed wbudowaniem, udzielanego przez Inspektora Nadzoru oraz przekazywanie Inspektorowi Nadzoru na bieżąco: dokumentów potwierdzających zgodność zastosowanych materiałów z polską lub europejską normą podpisanych przez Kierownika budowy, z adnotacją o miejscu wbudowania. W przypadku zamiaru zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych dodatkowo wymagana jest akceptacja Projektanta; 6) Wykonawca musi przewidzieć zaopatrzenie się w niezbędne media we własnym zakresie tj.: wody, kanalizacji sanitarnej, energii elektrycznej. 7) Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym. 3.7. Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji - min. 36 miesięcy lub więcej jeżeli Wykonawca chce uzyskać dodatkowe punkty z zakresie kryteriów oceny ofert. 3.8. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia ważnej umowy ubezpieczenia OC na zasadach wskazanych w zał. nr 8 do SIWZ - wzór umowy. 3.9. Przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: - Załącznik nr 11 do SIWZ - Projekt budowlany - Załącznik nr 12 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 13 do SIWZ - Przedmiar robót - (materiał pomocniczy). 3.10. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z prawem budowlanym, projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wytycznymi realizacji robót zawartymi w przedmiarze robót. Jednakże przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej. Oferent przed złożeniem oferty powinien sprawdzić zakres i rodzaj robót z projektem budowlanym i uwzględnić powyższe w oferowanej cenie. 3.11. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r. poz. 266) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. 3.12. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 3.13. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ. 3.14. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1986 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 3.15. Zamawiający wskazuje zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności wykonywane przy użyciu maszyn budowlanych i urządzeń oraz wykonywane ręcznie; 3.16. Wykonawca może wysłać Zamawiającemu ustrukturyzowaną fakturę elektroniczną zgodnie z ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2018 poz. 2191). Wykonawca poinformuje pisemnie Zamawiającego o zamiarze wysyłania ustrukturyzowanych faktur za pomocą platformy. 3.17. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż Zamawiający przy zapłacie wynagrodzenia będzie stosował mechanizm podzielnej płatności, o którym mowa w art. 180a ust.1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jedn.: Dz.U z 2018 r. poz. 2174 z późn. zm.). Wykonawca przy realizacji umowy zobowiązuje posługiwać się rachunkiem rozliczeniowym , o którym mowa w art. 49 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Prawo bankowe (tekst jedn.:Dz.U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.) zawartym w wykazie podmiotów, o którym mowa w art. 96b ust 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jedn.:Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 z późn. zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0


Dodatkowe kody CPV: 45233100-0, 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Nadleśnictwo Gdańsk z siedzibą w Gdyni ul. Morska 200, 81-006 Gdynia, e-mail: gdansk@gdansk.lasy.gov.pl; ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej "ustawa Pzp"; ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na podpisaną umowę o dofinansowanie projektu oraz ze względu na cele archiwalne - zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawarta w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat); ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. _________ * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 550040.87
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.U.T ARWIT Arkadiusz Wicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gen. Sikorskiego 3
Kod pocztowy: 84-242
Miejscowość: Luzino
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 589756.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 462480.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 963685.32
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.