eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › "Zakup używanego pojazdu pożarniczego typu GBA dla Jednostki OSP Przecław"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-29

Ogłoszenie nr 510205776-N-2019 z dnia 29-09-2019 r.

Urząd Miasta i Gminy Szamotuły: "Zakup używanego pojazdu pożarniczego typu GBA dla Jednostki OSP Przecław"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586484-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta i Gminy Szamotuły, Krajowy numer identyfikacyjny 52657000000000, ul. ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 612 927 501, e-mail umig@szamotuly.pl, faks 612 920 072.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szamotuly.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup używanego pojazdu pożarniczego typu GBA dla Jednostki OSP Przecław"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WI.271.14.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje m. in.: 1. Samochód musi spełniać następujące wymagania podstawowe: 1.1. Rok produkcji: nie starszy niż 2004, 1.2. Napęd: 4x2 z blokadą mostu tylnego, 1.3. Podwozie typu miejskiego, koła na tylnej osi podwójne 1.4. Moc silnika: minimum 170 KM 1.5. Skrzynia biegów: manualna, 1.6. DMC: do 12000 kg, 1.7.Przebieg: maksymalnie do 13000 km 1.8. Stan techniczny oraz wizualny co najmniej dobry, zadowalający stronę kupującą (warunek zakupu) 1.9. Pojazd musi być bezwypadkowy oraz bez uszkodzeń mechanicznych 1.10. Pojazd nie przerabiany oryginalnie przystosowany do ruchu prawostronnego 1.11 Pojazd zarejestrowany na terytorium kraju jako samochód specjalny, pożarniczy, uprzywilejowany, 1.12. Kabina musi być przystosowana do przewozu minimum 6 osób 1.13. Pojazd musi posiadać oryginalną zabudowę pożarniczą zainstalowaną od nowości 1.14. Pojazd musi być wyposażony w autopompę o wydajności minimum 2300L/MIN napędzana przez przystawkę wyjścia mocy, 1.15. Pojazd musi być wyposażony w zbiornik wody o pojemności minimum 2500 l z falochronami i włazem rewizyjnym, 2. Pozostałe wymagania (parametry techniczne) samochodu zostały określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. 3. Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. "Prawo o ruchu drogowym" (Dz. U. z 2018 poz. 1990). 4. Zamawiający dokona sprawdzenia stanu technicznego pojazdu oraz kontroli sprawności zamontowanych na nim urządzeń. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego pojazdu oraz niezgodności faktycznych parametrówi wyposażenia z wymaganiami określonymi w niniejszym postępowaniu przetargowym i złożonej przez Wykonawcę ofercie - Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający zapozna się ze stanem technicznym pojazdu niezwłocznie, po dokonaniu wyboru oferty, jednak nie później niż w dniu podpisania umowy. W tym celuw imieniu Zamawiającego czynności odbiorowych dokona komisja powołana przez Zamawiającego spośród przedstawicieli OSP Przecław. 6. Protokolarny odbiór samochodu odbędzie się w siedzibie Wykonawcy. 7. Odbiór samochodu obejmuje w szczególności : 7.1. sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia oraz zgodności zaoferowanych warunków technicznych, eksploatacyjnych i wyposażenia zadeklarowanych przez Wykonawcę w ofercie; 7.2. sprawdzenie przekazywanej dokumentacji technicznej. 8. Wraz z wydaniem przedmiotu umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie posiadane przez niego rzeczy służące do korzystania z samochodu. Sprzedający wyda także Zamawiającemu niezbędne dokumenty związanez samochodem, w tym dowód rejestracyjny i kartę pojazdu. 9. W przypadku odmowy odbioru przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących po stronieWykonawcy będzie on zobowiązany do zwrotu kosztów podróży komisji odbiorowej. 5.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikami nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 220866.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ochotnicza Straż Pożarna w Łowiczu
Email wykonawcy: osp-lowicz@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Św. Floriana 1
Kod pocztowy: 99-400
Miejscowość: Łowicz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 220000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 220000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 220000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.