To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-09
Ogłoszenie nr 510166524-N-2019 z dnia 09-08-2019 r.
Szkoła Podstawowa nr 29 im. Konstytucji 3 Maja: Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem posadzek i ułożeniem wykładzin z PVC, wymianą stolarki drzwiowej i osłon grzejnikowych oraz dostawa szafek uczniowskich w budynku Szkoły Podstawowej nr 29 we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574065-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa nr 29 im. Konstytucji 3 Maja, Krajowy numer identyfikacyjny 380715300,
ul. Kraińskiego
1,
50-153
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 7986720 w 112, e-mail
akrzyczkowska1404@wroclawskaedukacja.pl, faks
692450609.
Adres strony internetowej (url): www.gim29.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem posadzek i ułożeniem wykładzin z PVC, wymianą stolarki drzwiowej i osłon grzejnikowych oraz dostawa szafek uczniowskich w budynku Szkoły Podstawowej nr 29 we Wrocławiu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PN01/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem posadzek i ułożeniem wykładzin z PVC, wymianą stolarki drzwiowej i osłon grzejnikowych oraz dostawa szafek uczniowskich w budynku Szkoły Podstawowej nr 29 we Wrocławiu Część 1 dotyczy wykonania robót budowlanych związanych z remontem posadzek i ułożeniem wykładzin z PVC w korytarzach (z zakresu wyłączony jest korytarz wąski) Część 2 - dotyczy wymiany stolarki drzwiowej w wytypowanych salach Część 3 - dotyczy wymiany osłon grzejnikowych w wytypowanych salach i korytarzach Część 4 - dotyczy dostawy szafek uczniowskich
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45450000-6
Dodatkowe kody CPV: 45420000-7, 45411153-1, 39160000-1, 45432100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 dotyczy wykonania robót budowlanych związanych z remontem posadzek i ułożeniem wykładzin z PVC w korytarzach (z zakresu wyłączony jest korytarz wąski) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
183601.27
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EKOFLOR Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
114986.79
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 - dotyczy wymiany stolarki drzwiowej w wytypowanych salach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41669.38
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOBEX s.j. W.Kotlarz, A. Wilkocki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
71979.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3 - dotyczy wymiany osłon grzejnikowych w wytypowanych salach i korytarzach |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część 4 - dotyczy dostawy szafek uczniowskich |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie wpłynęła żadna oferta |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa prasy codziennej w formie prenumeraty papierowej dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- 19/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o."
- Druk i dostawa publikacji z nadanym nr ISSN "Kalendarz Wrocławski" 2024 nr XLVIII (48)
- Dostawa mebli dla Uniwersyteckiego Centrum Humanistyki Cyfrowej i Działu Księgowości Projektowej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Wilczkowicach Górnych w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- "Budowa budynku kancelarii leśnictw Urad i Sądów wraz z zagospodarowaniem terenu - II postępowanie"
- "Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu w II Liceum Ogólnokształcącym im. Adama Mickiewicza w Raciborzu" - (...) (w systemie "zaprojektuj i wybuduj").
- Remont zabytkowej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Jaworznie
- Budowa pochylni wraz z modernizacją wejścia i dojścia do budynku użyteczności publicznej przy ul. Bolesława Chrobrego 7 zgodnie z zadaniem inwestycyjnym C/WŁO/II/P5/2
więcej: Meble szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.