To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-31
Ogłoszenie nr 510159032-N-2019 z dnia 31-07-2019 r.
Pomorska Kolej Metropolitalna S.A.: Wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą urządzeń, obejmujących budowę windy dla osób niepełnosprawnych przy Wojewódzkim Zespole Szkól Policealnych w Słupsku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Rozwój infrastruktury wojewódzkich zespołów szkół policealnych w Gdańsku, Gdyni i Słupsku poprzez rozbudowę, modernizację i zakup wyposażenia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 4 Kształcenie zawodowe, Działania 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550283-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540112650-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Zgodnie z art. 15 ust. 2 w zw. z ust. 3 ustawy Pzp, Pomorska Kolej Metropolitalna S.A., ul. Budowlanych 77, 80-298 Gdańsk (dalej jako "Zamawiający") przeprowadzi postępowanie w imieniu: Województwo Pomorskie ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk NIP 583-316-3786, REGON: 191686443 Wojewódzkiego Zespołu Szkół Policealnych w Słupsku mieszczącego się przy ul. Bałtyckiej 29, 76-200 Słupsk (dalej jako "WZSP").
I. 1) NAZWA I ADRES:
Pomorska Kolej Metropolitalna S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 22103736000000,
ul. ul. Budowlanych
77,
80-298
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 350 11 00, e-mail
zamowienia@pkm-sa.pl, faks
58 350 11 01.
Adres strony internetowej (url): http://www.pkm-sa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą urządzeń, obejmujących budowę windy dla osób niepełnosprawnych przy Wojewódzkim Zespole Szkól Policealnych w Słupsku.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PKM/3/SZ/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dobudowa szybu windowego wraz z kompleksową dostawą i montażem platformy osobowej dla osób niepełnosprawnych, służącej do przemieszczania się między kondygnacjami przy istniejącym budynku Wojewódzkiego Zespołu Szkół Policealnych w Słupsku, przy ul. Bałtyckiej 29 wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlano - instalacyjnych i adaptacyjnych w budynku oraz na zewnątrz (dalej jako "Przedmiot zamówienia"). 2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: a) budowę windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych, obejmującej szyb windowy wraz z umieszczoną w nim platformą osobową i dokonanie niezbędnych odbiorów dopuszczających do eksploatacji, dostarczenia księgi rewizyjnej urządzenia oraz uzyskanie w imieniu WZSP dopuszczenia windy do eksploatacji przez UDT, b) wykonanie dojścia/dojazdu do windy, dostawę i montaż poręczy systemowych ze stali nierdzewnej dla niewidomych na ścianach wewnątrz budynku, o długości ok. 164 m, c) dostawę i montaż oznakowania dla niewidomych w postaci tabliczek z tekstem w systemie Braille´a przy drzwiach każdej z sal wykładowych, d) wykonanie instalacji elektrycznych zasilających i oświetleniowych, e) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej. 3. Pozostałe uregulowania dotyczące Przedmiotu zamówienia zostały zawarte w dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ w tym: a) opisie Przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej wraz z rysunkami, przedmiarze robót (który został załączony wyłącznie w celach poglądowych), stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ (dalej jako "OPZ"), b) wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub braków występujących w dokumentacji przetargowej, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. 5. Dane określone w dokumentacji przetargowej będą uważane za wartości docelowe, w których dopuszczalne są zmiany w ramach uzgodnień z Zamawiającym. 6. Zamawiający dopuszcza zmiany w stosunku do przedstawionej dokumentacji pod warunkiem uprzedniej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego rozwiązań alternatywnych oraz uzyskania przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych uzgodnień z zainteresowanymi stronami. 7. Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji podanych rozwiązań projektowych poprzez wykonanie własnych obliczeń technologicznych oraz konstrukcyjnych dla zadań wchodzących w skład umowy. W przypadku wyniknięcia rozbieżności w rozwiązaniach i danych przedstawionych przez Zamawiającego, Wykonawca nie będzie rościł praw do jakiegokolwiek dodatkowego wynagrodzenia. 8. Ustala się rozliczenie zamówienia w formie ryczałtowej, która będzie stanowiła ostateczne wynagrodzenie przyjmującego zamówienie z tytułu wykonania całości Przedmiotu zamówienia, niezależnie od tego, jakie nakłady będzie musiał on ponieść w celu osiągnięcia zamierzonego przez strony rezultatu. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w ofercie wszelkich ryzyk i kosztów, w tym takich, które mogą wystąpić na terenie obiektu jakim jest szkoła WZSP w Słupsku. 9. Realizacja robót budowlanych będzie odbywała się w czynnym obiekcie. Należy uwzględnić i zapewnić możliwość funkcjonowania obiektu w trakcie wykonywania robót budowlanych. Część robót (np. hałaśliwych) wykonywać należy po uzgodnieniu z Zamawiającym w sposób nie mający negatywnego wpływu na pracę szkoły WZSP. 10. Wszędzie tam, gdzie w OPZ powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego z tym zastrzeżeniem, iż zaproponowane rozwiązania równoważne muszą spełniać co najmniej założenia projektowe. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających rozwiązanie równoważne. 11. Wymagany minimalny okres gwarancji na Przedmiot zamówienia, w tym na wszystkie użyte materiały budowlane, roboty budowlane oraz na windę, wynosi 36 miesięcy licząc od dnia zakończenia realizacji robót objętych Umową, przez co należy rozumieć skuteczny odbiór końcowy całości wykonanych robót budowlanych wraz z uzyskaniem w imieniu szkoły WZSP dopuszczenia windy do eksploatacji przez UDT, dostarczeniem książki rewizji i kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz przeszkoleniem pracowników szkoły WZSP w zakresie obsługi zainstalowanej windy. 12. Dodatkowo Zamawiający informuje, że: 1) nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych; 2) nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych; 3) nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp; 4) rozliczenia między WZSP a Wykonawcą prowadzone będą w PLN; 5) nie dopuszcza dokonywania zaliczek; 6) nie przewiduje aukcji elektronicznej; 7) nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu; 8) nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; 9) nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 10) nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy wskazani w art. 22 ust.2 ustawy Pzp; 11) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takiej sytuacji Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacji należy udzielić na formularzu ofertowym. Przyjmuje się, że brak wskazania podwykonawców oznacza, że Wykonawca nie powierzy wykonania żadnej części zamówienia podwykonawcom, jeżeli nic innego nie wynika z treści oferty. 13. Postępowanie prowadzone będzie w języku polskim. 14. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierowników robót branżowych, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem". Za roboty budowlane wykonywane pod nadzorem kierownika budowy lub kierowników robót rozumie się wszelkie roboty ogólnobudowlane takie jak: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty w gruncie, sieci wodno-kanalizacyjne, sieci instalacyjne elektryczne, roboty wykończeniowe wykonywane bezpośrednio przez pracowników pozostających pod nadzorem kierownika budowy lub kierowników robót przy czym powyższy obowiązek dotyczy również podwykonawców. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający dopuszcza aby osoby wykonujące wskazane wyżej czynności mogły być również członkami Zarządu lub Rady Nadzorczej lub Prokurentami podmiotu prowadzonego przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są w § 17 wzoru Umowy stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ. 15. Zamawiający, w ramach art. 29 ust. 5 ustawy Pzp, wymaga od Wykonawcy uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i wszystkich użytkowników obiektu. 16. Zamawiający nie przewiduje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. 17. Prawem właściwym dla niniejszego zamówienia (w tym dla umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania i dla oceny skutków prawnych wszystkich dokumentów w tym zamówieniu) jest prawo polskie z uwzględnieniem prawa Unii Europejskiej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45313100-5, 45310000-3, 45331000-9, 45300000-0, 50750000-7, 45223000-6, 45000000-3, 71332000-4, 39292000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
215587.45
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa "ARTMED" J.Sienkieiwcz, A.Kęsy Spółka jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
265172.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa środków do dezynfekcji
- DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH I TŁUSZCZY ROŚLINNYCH DO SMAROWANIA PIECZYWA
- Dostawa przetworników na bazie siatek Bragga
- Dostawa siana i słomy do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2024-2025
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Dostawa komputerów przenośnych - laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem dla jednostek oświatowych Gminy Miasta Gdańska
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
więcej: Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.