To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-21
Ogłoszenie nr 510132856-N-2020 z dnia 21-07-2020 r.
Miasto Luboń: Zagospodarowanie terenów infrastrukturą towarzyszącą w ramach zagospodarowania zielenią terenu ul. Unijna, zagospodarowania zielenią terenu ul. Konarzewskiego, zagospodarowania zielenią terenu ul. Powstańców Wielkopolskich, zagospodarowania zielenią terenu ul. 3 Maja
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez rozwój terenów zieleni w Luboniu" współfinansowanego przez Fundusz Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej II - Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie 2.5 "Poprawa jakości środowiska miejskiego", Typ projektu 2.5.2 Rozwój terenów zieleni w miastach i ich obszarach funkcjonalnych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538694-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Czynności prowadzi Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu - jednostka budżetowa. Jest to podmiot, któremu Zamawiający powierzył prowadzenie postępowania.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Luboń, Krajowy numer identyfikacyjny 00052461900000,
ul. E. Bojanowskiego
2,
62-030
Luboń, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
+48618130011, e-mail
dariusz.springer@umlubon.pl, faks
+48618130097.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lubon.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenów infrastrukturą towarzyszącą w ramach zagospodarowania zielenią terenu ul. Unijna, zagospodarowania zielenią terenu ul. Konarzewskiego, zagospodarowania zielenią terenu ul. Powstańców Wielkopolskich, zagospodarowania zielenią terenu ul. 3 Maja
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BMK.ZP.271.01.9.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zagospodarowanie terenów infrastrukturą towarzyszącą w ramach zagospodarowania zielenią terenu ul. Unijna, zagospodarowania zielenią terenu ul. Konarzewskiego, zagospodarowania zielenią terenu ul. Powstańców Wielkopolskich, zagospodarowania zielenią terenu ul. 3 Maja. Zadanie nr 1 - Wykonanie infrastruktury towarzyszącej na zieleńcu ul. Konarzewskiego na podstawie Dodatku nr 1 (folder A, B) oraz Dodatku nr 5 szczególnie pkt. 5.10 i Dodatku nr 6 i Dodatku nr 7. Wykonanie infrastruktury towarzyszącej na łącznej powierzchni 612 m2. a)Przygotowanie terenu wraz z usunięciem drzew i krzewów oraz istniejącego ogrodzenia, b)Wykonanie alejek wodoprzepuszczalnych; c)Wykonanie bezpiecznych górek z nawierzchni bezpiecznej d)Wykonanie nawierzchni bezpiecznej wokół Street-Workout; e)Wykonanie nawierzchni wokół urządzeń rekreacyjno-sportowych wraz z dostawą i montażem 3 urządzeń sportowych; f)Dostawa i montaż 5 ławek parkowych metalowych z oparciem; g)Dostawa i montaż 7 koszy na śmieci; h)Dostawa i montaż zestawu Street Workout; i)Dostawa i montaż 1 tablicy informacyjnej; j)Dostawa i montaż 4 lamp solarnych; Zadanie nr 2 - Wykonanie infrastruktury towarzyszącej w pasie drogowym ul. Konarzewskiego Wykonanie infrastruktury towarzyszącej na łącznej powierzchni 78m2. a)Przygotowanie terenu wraz z usunięciem istniejącego ogrodzenia; b)Wykonanie alejek wodoprzepuszczalnych; na podstawie: -Dodatku 1, a w nim folderu C. -Dodatku nr 7. Zadanie nr 3 - Wykonanie infrastruktury towarzyszącej na zieleńcu przy ul. Powstańców Wlkp. Wykonanie infrastruktury towarzyszącej na łącznej powierzchni 3,6 m2. a)Przygotowanie terenu oraz wykonanie utwardzenia nawierzchnią mineralną pod projektowanymi ławkami na powierzchni 3,62 m2; b)Dostawa oraz montaż 2 ławek parkowych z oparciem; na podstawie: -Dodatku nr 6. c)Demontaż istniejącego kosza na śmieci oraz dostawa i montaż 1 kosza na śmieci; Zadanie nr 4 - Wykonanie infrastruktury towarzyszącej na zieleńcu przy ul. 3 Maja Wykonanie infrastruktury towarzyszącej na łącznej powierzchni 1058 m2. a)Przygotowanie terenu wraz z usunięciem drzew i krzewów oraz przesadzenie drzew z wykonaniem ekranów korzeniowych; b)Wykonanie alejek z kostki betonowej o grubości 6 cm; c)Wykonanie nawierzchni betonowej do rysowania kredą oraz grami ulicznymi; d)Wykonanie ogrodzenia typu `Kredki´; e)Dostawa i montaż 6 ławek parkowych - siedziska; f)Dostawa i montaż 3 koszy na śmieci; PRACE W OBRĘBIE PLACU ZABAW: g)Przygotowanie terenu; h)Wykonanie nawierzchni piaszczystych; i)Wykonanie nawierzchni bezpiecznej wokół urządzeń oraz "żółwi"; j)Wykonanie alejek z kostki betonowej o grubości 6 cm; k)Wykonanie nawierzchni boiska do gry w koszykówkę oraz piłki ręcznej z poliuretanu na podbudowie dynamicznej o wymiarach 12 x 22 m; ograniczonego krawężnikami oporowymi; l)wykonanie ogrodzenia boiska oraz placu zabaw; m)Dostawa i montaż 2 ławek parkowych -typu siedziska; n)Dostawa i montaż 1 kosza na śmieci; o)Dostawa i montaż 1 tablicy informacyjnej; p)Dostawa i montaż 2 tablic do rysowania kredą; q)Dostawa i montaż 1 karuzeli dla niepełnosprawnych; r)Dostawa i montaż 1 zestawu typu `Mrowisko´; s)Dostawa i montaż wyposażenia boiska do piłki ręcznej, mini piłki nożnej; t)Przeniesienie elementów istniejących placu zabaw; Zadanie nr 5 - Wykonanie infrastruktury towarzyszącej w pasie drogowym na zieleńcu przy ul. 3 Maja Wykonanie infrastruktury towarzyszącej na łącznej powierzchni 27 m2. a)Przygotowanie terenu oraz wykonanie połączeń chodników z kostki betonowej; Zadanie nr 6 - Wykonanie infrastruktury w Dolinie Strumienia Junikowskiego, wzdłuż ulicy Unijnej Wykonanie infrastruktury towarzyszącej na łącznej powierzchni 477 m2. a)Przygotowanie terenu wraz z usunięciem drzew i krzewów; b)Wykonanie ETAPU I nawierzchni wodoprzepuszczalnych wraz oskarpowaniem terenu i umocnieniem skarp c)Wykonanie drenażu liniowego ETAP I; d)Dostawa i montaż 7 ławek parkowych bez oparcia; e)Dostawa i montaż 4 ławek parkowych z oparciem; f)Dostawa i montaż 6 koszy na śmieci; g)Dostawa i montaż 2 podajników na psie odchody; h)Dostawa i montaż stojaka rowerowego 3 szt. - 1 komplet; i)Dostawa i montaż tablicy informacyjnej. Szczegółowy opis Przedmiotu umowy zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ i odpowiednich Dodatkach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
964410.87
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Matejko Development Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1186225.37
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBONIA
więcej: przetargi w Luboniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- CUW.26.4.2024 "Szkolny EkoOgród 2023-2024 przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Białogardzie" w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu OŚiGW w Szczecinie.
- Rewitalizacja Parku Miejskiego im. Marsz. J. Piłsudskiego we Wrześni w ramach projektu pn."Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury w mieście Września w celu zwiększenia odporności na zmiany klimatu"
- Budowa parku przy ul. Sieradzkiej
- CUW.26.3.2024 "Budowa EkoOgrodu przy Szkole Podstawowej nr 1 w Białogardzie" w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
- Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
- Rewitalizacja Parku Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich" Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/6730/PolskiLad
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.