Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-11
Stalowa Wola: Usługi malarskie i inne związane z odnawianiem pomieszczeń i przygotowaniem
wystaw w Muzeum Regionalnym w Stalowej Woli w 2011 r
Numer ogłoszenia: 51009 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli , ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8448556, faks 015 8448557.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.stalowawola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury, Muzeum.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi malarskie i inne związane z odnawianiem pomieszczeń i przygotowaniem wystaw w Muzeum Regionalnym w Stalowej Woli w 2011 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie bieżących usług malarskich oraz innych związanych z malowaniem i odnawianiem sal ekspozycyjnych Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli. Zakres prac obejmuje typowe powtarzające się prace określone w Harmonogramie Wystaw (Zakres podstawowy) oraz inne nieprzewidziane wynikające w trakcie procesu projektowania wystaw (Prace nieobjęte zakresem podstawowym). A. Zakres podstawowy przedmiotu zamówienia obejmuje: a) dwukrotne malowanie sal ekspozycyjnych, korytarzy, klatek schodowych oraz elementów wystawienniczych (gabloty, kubiki, podesty, itp.), farbami emulsyjnymi, farbami silikatowymi (krzemionkowymi), często w kolorach intensywnych, b) naprawy tynków, przecierki tynków, gładzie gipsowe, c) malowanie ścianek gipsowo-kartonowych, d) zabezpieczanie elementów wystawienniczych przed zabrudzeniem farbą, e) sprzątanie po w/w pracach, f) zakup farb wg ZAŁĄCZNIKA pn. WYKAZ RODZAJU FARB i niezbędnych materiałów do realizacji zamówienia. Szacunkowa ilość przewidywanych prac w skali roku wynosi 4.000 m2. B. Prace nieobjęte zakresem podstawowym: a) drobne bieżące prace remontowe wykonywane w miarę bieżących potrzeb podczas przygotowywania aranżacji wystaw, b) montaż i demontaż ścianek gipsowo-kartonowych na podwójnym lub pojedynczym ruszcie i pojedynczym lub podwójnym gips - kartonie o wys. do 3,5 m i różnych kształtach wg projektów artystów. Prace będą wykonywane w godzinach urzędowania Muzeum, tj. od 8.00 do 19.00 od poniedziałku do piątku. W szczególnych wypadkach praca odbywać się może w dni wolne i świąteczne, również w godzinach wieczornych. Zamawiający będzie zlecał przedmiot zamówienia wg Harmonogramu Wystaw - Załącznik A. Przy realizacji prac związanych z realizacją projektów artystycznych polegających na aranżacji wnętrz sal wystawowych, wymagana jest od Wykonawcy stała współpraca z kuratorami wystaw, jak również z pracownikami Działu Realizacji Wystaw w zakresie zastosowania materiałów i rozmieszczania elementów wystawowych oraz reakcji na wszelkie sugestie dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia w kwestii zastosowania wymaganych rozwiązań i wszelkich innych mających wpływ na oczekiwany i ostateczny efekt ekspozycji. Zamawiający, po zatwierdzeniu ostatecznego projektu konkretnej wystawy będzie udzielał zamówień częściowych na prace malarskie związane z przygotowaniem sal ekspozycyjnych do wystaw. Szczegółowy zakres prac do każdej wystawy oraz projekt wykonawczy będzie każdorazowo określony przez Zamawiającego z minimum tygodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć ostatecznego zakresu i formy projektu aranżacyjnego, gdyż wynika to każdorazowo z indywidualnych koncepcji poszczególnych kuratorów i aranżerów wystaw. Zamawiający zastrzega sobie także możliwość wprowadzenia zmian w trakcie realizacji zadania w zależności od potrzeb i wymagań danego artysty. Specyfika działalności Muzeum sprawia, że Wykonawca będzie działał niejednokrotnie pod presją czasu przy bezwzględnym zachowaniu terminu otwarcia wystawy. Wymaga się zatem dyspozycyjności pracowników i dysponowanie pracownikami w liczbie zapewniającej wykonywanie koniecznych prac niejednokrotnie w godzinach wieczornych. Wskazanie w SIWZ i załącznikach nazwy handlowej określa klasę produktu i służy ustaleniu standardu w zakresie wymogów technicznych, jakościowych postawionych przez Zamawiającego. Uznaje się, że produkt równoważny to produkt o właściwościach jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt taki powinien posiadać istotne zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć ostatecznego zakresu i formy projektów aranżacyjnych konkretnych wystaw, gdyż wynika to każdorazowo z indywidualnych koncepcji poszczególnych kuratorów i aranżerów wystaw. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w trakcie realizacji zadania w zależności od potrzeb i wymagań danego artysty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu zadania o np. prace malarskie kolejnych wystaw nie wskazanych w Harmonogramie wystaw. Zwiększenie zakresu usługi nie powinno przekroczyć maksymalnie odnawiania i malowania 3 niezaplanowanych wystaw wg obmiaru metrażu powierzchni z Załącznika A do SIWZ, obejmującego powierzchnie wszystkich sal.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.41.00 - Odnawianie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oferenci powinni wykazać, iż wykonali usługi porównywalne z niniejszym zamówieniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, minimum trzy usługi malowania sal w obiektach zabytkowych, o wartości łącznej co najmniej 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych), z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu robót i dokumentów potwierdzających prawidłowe wykonanie robót wg załącznika nr 6 do SIWZ, tzn.: wykaz z podaniem wartości robót, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach w oświadczeniach.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Stawki czynników cenotwórczych prac nieobjętych zakresem podstawowym - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W oparciu o art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie: a) zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżenia ceny przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, b) ograniczenia przedmiotu umowy w przypadku zmian w Planie wystaw lub zmniejszenia środków finansowych w budżetach konkretnych wystaw, c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian prac pierwotnie określonych w SIWZ, które wyniknąć mogą w trakcie realizacji aranżacji danej wystawy, i których Zamawiający na dzień ogłaszania przetargu nie był w stanie przewidzieć, a które są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Jeśli spowoduje to istotną zmianę zakresu przedmiotu zamówienia, Zamawiający w takim wypadku udzieli zamówienia dodatkowego. D) Zamawiający w związku z realizowaniem Harmonogramu wystaw, zastrzega sobie możliwość do zmiany terminu realizacji poszczególnych prac określonych w pkt III SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.muzeum.stalowawola.bip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola pok. nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- ..Cykliczne dostawy artykułów mleczarskich dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- "Świadczenie usługi w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych dla MOSiR oraz PCPN w Stalowej Woli"
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń SP ZOZ
- Wykonanie przeglądów okresowych instalacji elektrycznej dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Żywienie pacjentów Oddziału Rehabilitacji
- Dostawa sprzętu AGD oraz RTV na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Modernizacja budynku Centrum Aktywności Senioralnej
- przebudowa dachów budynków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. F. Ratajczaka w Rydzynie - etap IV
- "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej i zakończenie budowy obiektu infrastruktury kulturalnej w Gminie Pruchnik"-Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pruchniku
- Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 319 przy ul. Wokalnej 1 w Warszawie
więcej: Roboty malarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.