eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › "Usługi w zakresie bieżącego rozruchu i utrzymania, a także konserwacji fontann na terenie miasta oraz usługi w zakresie, prowadzenia akcji zimowej, utrzymania czystości i porządku oraz utrzymania zieleni na terenach wewnątrzosiedlowych"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-04

Ogłoszenie nr 510086095-N-2019 z dnia 04-05-2019 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.: "Usługi w zakresie bieżącego rozruchu i utrzymania, a także konserwacji fontann na terenie miasta oraz usługi w zakresie, prowadzenia akcji zimowej, utrzymania czystości i porządku oraz utrzymania zieleni na terenach wewnątrzosiedlowych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529714-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 36846794500000, ul. Bema 12A, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 33 4768063, e-mail mzuk@zuk.oswiecim.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/mzukoswiecim

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka, w której 100% udziałów posiadają spółki ze 100% udziałem Gminy (spółki komunalne)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Usługi w zakresie bieżącego rozruchu i utrzymania, a także konserwacji fontann na terenie miasta oraz usługi w zakresie, prowadzenia akcji zimowej, utrzymania czystości i porządku oraz utrzymania zieleni na terenach wewnątrzosiedlowych"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MZUK/02/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

w zakres zamówienia wchodzi w części B: Zamawiający zleci Wykonawcy do realizacji świadczenie usług związanych z utrzymaniem fontann zlokalizowanych na terenie Miasta Oświęcim, tj.: a) przy ul. Więźniów Oświęcimia w Oświęcimiu, b) na Placu Pokoju, c) na Rynku Głównym w Oświęcimiu. w części A: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac na terenach i powierzchni wyszczególnionej w załącznikach Nr 10A do 10G, polegających na: 1) koszeniu trawy na terenach wewnątrzosiedlowych, 2) wiosennym grabieniu trawników, 3) jesiennym grabieniu liści, 4) oczyszczaniu terenów wewnątrzosiedlowych: zbieraniem odpadów wraz z opróżnianiem koszy (zbieranie zanieczyszczeń z terenów zielonych), 5) zimowym utrzymaniu chodników na terenach wewnątrzosiedlowych (odśnieżanie, zwalczanie śliskości), 6) letnim i zimowym utrzymaniu dojść, 7) letnim utrzymaniu chodników na terenach wewnątrzosiedlowych. 2. Prace, o których mowa w pkt.1, Wykonawca będzie wykonywał zgodnie z zakresem obowiązków opisanym w siwz oraz w załącznikach do siwz. 3. Do realizacji prac przewidzianych umową Wykonawca zobowiązuje się skierować odpowiednio przeszkolonych i uprawnionych pracowników oraz odpowiedni, sprawny technicznie i przystosowany do wykonywanych prac sprzęt. Za wszelkie zdarzenia związane z niedochowaniem powyższego wymogu Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności. 4. W przypadku doposażenia się Zamawiającego, zatrudnienia pracowników lub osób wykonujących pracę na podstawie umów cywilnoprawnych lub też w przypadku jakiejkolwiek zmiany lub ograniczenia zakresu usług przez Urząd Miasta Oświęcim, Zamawiający może ograniczyć powierzchnię i/lub częstotliwość prac, o których mowa w § 1 ust.1, a także zrezygnować z danego zakresu prac przez cały okres obowiązywania umowy. Treść uzgodnień potwierdzana będzie pisemnie w drodze notatek służbowych bądź protokołów spotkań pomiędzy Zamawiającym, a UM Oświęcim i nie będą wymagały aneksu do umowy, z tym jednak zastrzeżeniem, że Zamawiający zobowiązany jest dostarczyć Podwykonawcy protokoły zmieniające zakres usługi wraz ze zmodyfikowanymi załącznikami jeszcze przed wprowadzeniem zmian. Strony umowy będą co miesiąc uzgadniały prace konieczne do wykonania w miesiącu następnym, szczegółowy zakres prac na każdy tydzień Strony uzgadniać będą w piątek tygodnia poprzedniego. 5. Wykonawca winien zagospodarować odpady pochodzące z realizacji usług świadczonych w zakresie oczyszczania miasta zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2018r., poz. 21 ze zm.) W zakres zamówienia wchodzi także odbiór odpadów zielonych z terenu, na których Wykonawca świadczył usługi i ich transport na instalacje RIPOK do zagospodarowania. Zagospodarowanie odpadów ma się odbywać w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. z 2017r. poz. 1289 z późn. zmianami) oraz zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Małopolskiego. 6. Zamawiający informuje, iż w związku z podjętymi pracami związanymi z doposażaniem się w specjalistyczny sprzęt związany z realizacją przedmiotu zamówienia i organizacją warsztatu pracy, Zamawiający nie gwarantuje przez okres realizacji zamówienia wykonania pełnego zakresu prac i zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części prac (np. całego jednego zakresu prac) na każdym etapie realizacji zamówienia. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. Wykonawca informowany będzie przez Zmawiającego na bieżąco o planowanym wykonaniu przez niego całego lub częściowego zakresu prac w danej branży (zakresie).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 77300000-3


Dodatkowe kody CPV: 77310000-6, 77312000-0, 77314100-5, 90000000-7, 90511300-5, 90611000-3, 90612000-0, 90620000-9, 90630000-2, 98300000-6, 98390000-3, 50800000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: część A - usługi w zakresie, prowadzenia akcji zimowej, utrzymania czystości i porządku oraz utrzymania zieleni na terenach wewnątrzosiedlowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 749940.99
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "REPRODEX" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wróblewskiego 36
Kod pocztowy: 32-600
Miejscowość: Oświęcim
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 731130.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 731130.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 731130.72
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część B - "Usługi w zakresie bieżącego rozruchu i utrzymania, a także konserwacji fontann na terenie miasta"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. z siedzibą 32-600 Oświęcim, ul. Bema 12A na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w dniu 12.04.2019r. poinformował, że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na: "Usługi w zakresie bieżącego rozruchu i utrzymania, a także konserwacji fontann na terenie miasta oraz usługi w zakresie, prowadzenia akcji zimowej, utrzymania czystości i porządku oraz utrzymania zieleni na terenach wewnątrzosiedlowych" zadanie numer II (część B) zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018, poz. 1986 ze zm.). Uzasadnienie faktyczne Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 03.04.2019r. do godziny 8:00 dla zadania nr 2 nie wpłynęła żadna oferta. Uzasadnienie prawne Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu na część 2 zamówienia nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający zmuszony był więc unieważnić przedmiotowe postępowanie w części nr 2.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.