eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wymiana dźwigu szpitalnego w budynku Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-07

Ogłoszenie nr 510078434-N-2020 z dnia 07-05-2020 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi: Wymiana dźwigu szpitalnego w budynku Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516628-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540063370-N-2020; 540064094-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47214755900000, ul. ul. Pomorska 251, 92-213 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 675 75 00, e-mail zam.publ@csk.umed.pl, faks 42 678 92 68.
Adres strony internetowej (url): www.csk.umed.pl
Adres profilu nabywcy: www.csk.umed.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SP ZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana dźwigu szpitalnego w budynku Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP /22/ 2020.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac montażu dźwigu szpitalnego wraz z niezbędnymi towarzyszącymi pracami budowlanymi. Zamówienie dotyczy wykonania dostaw wraz z montażem. 2. Parametry, wymagania techniczne oraz szczegółowe warunki wykonania zadania określa "Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac instalacyjnych i towarzyszących prac budowlanych oraz informacja BIOZ" oraz "Program funkcjonalno-użytkowy" stanowiące załącznik w cz. B do niniejszej SIWZ. 3. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wykonanie demontażu i wymiany 1 szt. dźwigu osobowego, na bazie istniejącego szybu, w budynku głównym szpitala przy ul. Pankiewicza16 w Łodzi. 4. Zakres prac obejmuje: - dokonanie inwentaryzacji dźwigu oraz przygotowanie szczegółowego harmonogram rzeczowego realizacji robót, - opracowanie dokumentacji projektowo - montażowej (wykonanie projektu wykonawczego) wraz z uzyskaniem przewidzianych prawem decyzji administracyjnych, - demontaż istniejącego urządzenia dźwigowego wraz osprzętem, dokonanie demontażu (zgodnie z obowiązującymi przepisami) dźwigu szpitalnego. Odzyskane materiały z demontażu dźwigu i wskazane przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wywieźć z terenu budowy i poddać utylizacji (na koszt Wykonawcy). Wykonawca powiadamia Zamawiającego o gotowości wywozu wraz ze wskazaniem materiałów. - dostawę i montaż nowego dźwigu osobowego wraz z nowym osprzętem: dokonanie dostawy nowego dźwigu produkcji seryjnej, nie prototypu, nowoczesnego, w pełni zautomatyzowanego i bezobsługowego oraz dokonanie jego montażu i uruchomienie (zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w szczególności normą dźwigową EN81.20 i dyrektywą dźwigową) w miejsce dźwigu zdemontowanych urządzeń wyżej opisanych, przy czym dostawa i montaż dotyczą kompletnych urządzeń mechanicznych i elektrycznych dźwigu wraz z wykonaniem niezbędnych do tego prac w tym budowlanych, - transport materiałów, - towarzyszące prace budowlane, odtworzenia powierzchni, naprawy po montażu, usuwania awarii i uszkodzeń infrastruktury technicznej związanej z wykonywanymi pracami, - uzyskanie decyzji właściwego organu pozwalającej na eksploatację dźwigu, zapewnienie odbiór przez UDT i dopuszczenie do eksploatacji (włącznie z jego rejestracją). - przekazanie dokumentacji oraz przeprowadzenie szkoleń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 43322000-6


Dodatkowe kody CPV: 45313100-5, 45311200-2, 50531400-0, 45215140-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 290243.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LIFTPROJEKT
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kalinowo 86
Kod pocztowy: 07-300
Miejscowość: Ostrów Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 328902.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 374800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 374800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.