To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-03
Ogłoszenie nr 510075224-N-2020 z dnia 03-05-2020 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach: Dostawa wyrobów medycznych
jednorazowego i wielorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522195-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 00030825800000,
ul. Bytomska
41,
41-400
Mysłowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
723183366, e-mail
e.przetargi@szpital2myslowice.pl, faks
323183362.
Adres strony internetowej (url): www.szpital2myslowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Szp.2/NZ-271-12/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje Asortymentowo-Cenowe stanowiąca załączniki nr 2.1 -11 do SIWZ. 3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: Część zamówienia - pakiet Określenie przedmiotu zamówienia Liczba pozycji asortymentowych w pakiecie Pakiet nr 1 Adapter do pobierania krwi 1 Pakiet nr 2 Żel do USG 1 Pakiet nr 3 Zestawy do żywienia pozajelitowego 2 Pakiet nr 4 Maski do podawania tlenu 1 Pakiet nr 5 Filtry oddechowe 1 Pakiet nr 6 Maski do nebulizacji 2 Pakiet nr 7 Wyroby apteczne 10 Pakiet nr 8 Filtry do ssaka 1 Pakiet nr 9 Rurki II 1 Pakiet nr 10 Rękawice nitrylowe III 1 Pakiet nr 11 Igła do znieczuleń 2,4.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.1 do 2.11 SIWZ. 4.2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. 1. Towar dostarczany będzie sukcesywnie na podstawie składanych zamówień lub na podstawie raportów zużycia asortymentu z magazynu depozytowego. 2. Wykonawca gwarantuje, że: 1) dostarczy towar jest fabrycznie nowy, kompletny oraz wolny od wad; 2) dostarczony towar posiada wszystkie wymagane dokumenty niezbędnedo dopuszczenia towaru do obrotu i używania; 3) dostarczy towar o terminie przydatności do użytku nie krótszym niż 12 miesięcy, licząc od momentu dostawy; 4) na każdej partii towaru muszą znajdować się etykiety umożliwiające oznaczenie towaru, co do tożsamości; 5) na opakowaniach zbiorczych będą znajdować się następujące informacje: nazwa producenta, nazwa asortymentu, data produkcji. 3. Wyroby medyczne będące przedmiotem zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych, w tym spełniać następujące wymagania: 1) spełniać tzw. wymagania zasadnicze w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania, oznakowania tych wyrobów, a także informacji dostarczonej przez wytwórcę; 2) wystawiono dla nich deklarację zgodności, czyli oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi; 3) są oznakowane znakiem CE. 4. Maksymalny termin dostawy asortymentu- 4 dni robocze 5. Zamawiający podał w załączniku nr 2 do SIWZ (2.1 do 2.11) optymalne wielkości opakowań i wymagane ilości przedmiotu zamówienia. W przypadkuzaoferowania przedmiotu zamówienia w opakowaniach o ilości innej niż żądana przez Zamawiającego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek prawidłowego przeliczenia ilości. Dopuszcza się przeliczenie ilości opakowań/ sztuk tak, aby ilość wyrobów była tożsama z ilością żądaną przez Zamawiającego. Fakt przeliczenia należy zaznaczyć w Specyfikacji Asortymentowo-Cenowej, której przeliczenie dotyczy. 6. W miejscach gdzie Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub źródła a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem zachowania przez dany wyrób takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych, a w szczególności dotyczących poziomu bezpieczeństwa. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie do oferty: wykazu produktów oraz kart katalogowych lub innych dokumentów, w których zawarty jest ich dokładny opis pod kątem ich równoważności. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tzn.: 1) Podane w Specyfikacji AsortymentowoCenowej ilości asortymentu są ilościami orientacyjnymi niezbędnymi do obliczenia ceny oferty. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości o 40%, stosownie do potrzeb wynikających z liczby hospitalizowanych pacjentów oraz przeprowadzanych zabiegów. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu między pozycjami w zależności od potrzeb, bez konieczności zmian w umowie, pod warunkiem nie przekroczenia ogólnej wartości umowy o zamówienie publiczne. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do zachowania cen jednostkowych na niezmienionym poziomie. Kompensacja nie może spowodować zwiększenia całkowitej wartości umowy. 4) Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania zakresu ilościowego umowy oraz niewykorzystania całej wartości umowy. Niewykorzystanie przez Zamawiającego umowy nie wymaga podania przyczyn oraz nie powoduje powstania zobowiązań odszkodowawczych z tego tytułu. 5) Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący asortyment analogiczny, jak opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: "Opcja"). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 15% wartości przedmiotu zamówienia. 8. Warunki realizacji dostaw określa Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3.1 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33141300-3
Dodatkowe kody CPV: 33141626-4, 33171110-3, 33157800-3, 33190000-8, 33141000-0, 34913000-0, 33171100-0, 33141420-0, 33141320-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: pakiet 1 adapter do pobierania krwi |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W przedmiotowym postępowaniu w tych częściach nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne unieważnienia : Zgodnie z art.93 ust.1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: pakiet 2 żel do usg |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W przedmiotowym postępowaniu w tych częściach nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne unieważnienia : Zgodnie z art.93 ust.1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: pakiet 3 zestawy do żywienia pozajelitowego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W przedmiotowym postępowaniu w tych częściach nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne unieważnienia : Zgodnie z art.93 ust.1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: pakiet 4 maski do podawania tlenu |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W przedmiotowym postępowaniu w tej części cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne unieważnienia : Zgodnie z art.93 ust.1 pkt 4 Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: pakiet 5 filtry oddechowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W przedmiotowym postępowaniu w tej części cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne unieważnienia : Zgodnie z art.93 ust.1 pkt 4 Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: pakiet 6 maski do nebulizacji |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
537.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
594.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: pakiet 7 wyroby apteczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W przedmiotowym postępowaniu w tych częściach nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne unieważnienia : Zgodnie z art.93 ust.1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: pakiet 8 filtr do ssaka |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W przedmiotowym postępowaniu w tych częściach nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne unieważnienia : Zgodnie z art.93 ust.1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: pakiet 9 rurki II |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W przedmiotowym postępowaniu w tych częściach nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne unieważnienia : Zgodnie z art.93 ust.1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: pakiet 10 rękawice nitrylowe III |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W przedmiotowym postępowaniu w tej części cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne unieważnienia : Zgodnie z art.93 ust.1 pkt 4 Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: pakiet 11 igła do znieczuleń |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W przedmiotowym postępowaniu w tych częściach nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne unieważnienia : Zgodnie z art.93 ust.1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: pakiet 11 igła do znieczuleń |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W przedmiotowym postępowaniu w tych częściach nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne unieważnienia : Zgodnie z art.93 ust.1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- "Przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin pn. Za życiem-12 części"
- Usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych w SP ZOZ Szpital nr 2 w Mysłowicach
- Remonty bieżące dróg - gmina
- Dostawa produktów leczniczych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia - sprzętu rehabilitacyjnego do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby "RM-MEDITRANS"
- na dostawę próbówek i innego sprzętu laboratoryjnego dla SPZOZ w Sanoku
- Zakup wraz z dostawą rękawic chirurgicznych, diagnostycznych i ortopedycznych
- Dostawa sprzętu i akcesoriów jednorazowego użytku do procedur urologicznych .
- Dostawa sprzętu medycznego: pozycjonerów, parawanów, wag medycznych, wózków, w tym transportowo-kąpielowych oraz inwalidzkich, stelaży na worki, leżanki drewnianej
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.