eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienica › Modernizacja PSZOK w Gminie Kamienica

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-26

Ogłoszenie nr 510058574-N-2019 z dnia 26-03-2019 r.

Urząd Gminy Kamienica: Modernizacja PSZOK w Gminie Kamienica

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa V Ochrona Środowiska, Działanie 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, Poddziałanie 5.5.2 Gospodarka odpadami - SPR, typ projektu A budowa, rozbudowa, przebudowa punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z punktami napraw

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511929-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Kamienica, Krajowy numer identyfikacyjny 53772800000000, ul. ul. Kamienica 420, 34-608 Kamienica, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 018 3323004, 3323025 wew. 23, e-mail ug_kamienica420@pro.onet.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.malopolska.pl/bip/kamienica, www.kamienica.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja PSZOK w Gminie Kamienica

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje wykonanie remontu budynku oraz zagospodarowania terenu. W zakresie robót budowlanych obejmujących zagospodarowanie terenu zaplanowano w szczególności wykonanie: Robót rozbiórkowych obejmujących: - rozebranie fragmentu istniejącego ogrodzenia siatkowego, demontaż bramy wjazdowej oraz furtki, - rozebranie zniszczonej nawierzchni utwardzonej z płyt drogowych betonowych, krawężników drogowych i ław betonowych. Robót ziemnych obejmujących: - wykonanie korytowania na głębokość 45cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na całej powierzchni planowanego utwardzenia terenu tj. na powierzchni 1600m2. - ułożenie warstw konstrukcyjnych nawierzchni placu utwardzonego(dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 25cm, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 20cm. - ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej składającej się z warstwy wiążącej o grubości 6cm i warstwy ścieralnej o grubości 5cm. - ułożenie krawężników drogowych 15x30cm układana na ławie betonowej z betonu C16/20. Dostawy wyposażenia, która obejmuje: - pojemniki 1100l z tworzywa sztucznego z pokrywą - 3 szt. (żółty, zielony, niebieski) - kontenery KP7 o pojemności ok. 7 m3 otwarte i zamknięte - 4 szt., (kolor zielony) - kontener na odpady niebezpieczne, zadaszony, zamykany - 1 szt., Ponadto zamówienie obejmuje również: - dostawę i montaż bramy otwieranej ręcznie o wysokości 170cm, o szerokości światła przejazdu 5m, - budowę ogrodzenia z systemowych paneli ogrodzeniowych o wysokości 183cm. - wykonanie nasadzenia 70 szt. Tui Szmaragd o wysokości min. 100cm wzdłuż granicy działki przylegającej do pasa drogi wojewódzkiej nr 968. - wymianę jednego słupa oświetleniowego wyposażonego w cztery oprawy naświetlaczowi typu LED. - budowę dwóch wiat o konstrukcji drewnianej o wymiarach 500 x 700cm każda. Ponadto w zakresie robót budowlanych obejmujących wykonanie remontu budynku zaplanowano w szczególności: - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w całym obiekcie - wymianę pod posadzkowej kanalizacji sanitarnej z rur PVC (5mb). - remont posadzki - remont ścian - remont sufitów - remont elewacji budynku - montaż podbitki z blachy trapezowej elewacyjnej. - wymianę rynien i rury spustowych, - remont instalacji elektrycznej wewnętrznej Szczegółowy opis i zakres robót przedmiotu zamówienia określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. Nr 10 do SIWZ), przedmiary robót (zał. nr 9 do SIWZ), zagospodarowanie terenu (zał. nr 11 do SIWZ)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45233250-6, 45342000-6, 45311200-2, 45443000-4, 45421000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 478609.53
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.B. "MORCIN" Krzysztof Jagieła
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Młynne 103 A
Kod pocztowy: 34-452
Miejscowość: Ochotnica Dolna
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 586603.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 586603.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 683337.58
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.