Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-26
Ogłoszenie nr 510058574-N-2019 z dnia 26-03-2019 r.
Urząd Gminy Kamienica: Modernizacja PSZOK w Gminie Kamienica
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa V Ochrona Środowiska, Działanie 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, Poddziałanie 5.5.2 Gospodarka odpadami - SPR, typ projektu A budowa, rozbudowa, przebudowa punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z punktami napraw
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511929-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Kamienica, Krajowy numer identyfikacyjny 53772800000000,
ul. ul. Kamienica
420,
34-608
Kamienica, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
018 3323004, 3323025 wew. 23, e-mail
ug_kamienica420@pro.onet.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.malopolska.pl/bip/kamienica, www.kamienica.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja PSZOK w Gminie Kamienica
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje wykonanie remontu budynku oraz zagospodarowania terenu. W zakresie robót budowlanych obejmujących zagospodarowanie terenu zaplanowano w szczególności wykonanie: Robót rozbiórkowych obejmujących: - rozebranie fragmentu istniejącego ogrodzenia siatkowego, demontaż bramy wjazdowej oraz furtki, - rozebranie zniszczonej nawierzchni utwardzonej z płyt drogowych betonowych, krawężników drogowych i ław betonowych. Robót ziemnych obejmujących: - wykonanie korytowania na głębokość 45cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na całej powierzchni planowanego utwardzenia terenu tj. na powierzchni 1600m2. - ułożenie warstw konstrukcyjnych nawierzchni placu utwardzonego(dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 25cm, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 20cm. - ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej składającej się z warstwy wiążącej o grubości 6cm i warstwy ścieralnej o grubości 5cm. - ułożenie krawężników drogowych 15x30cm układana na ławie betonowej z betonu C16/20. Dostawy wyposażenia, która obejmuje: - pojemniki 1100l z tworzywa sztucznego z pokrywą - 3 szt. (żółty, zielony, niebieski) - kontenery KP7 o pojemności ok. 7 m3 otwarte i zamknięte - 4 szt., (kolor zielony) - kontener na odpady niebezpieczne, zadaszony, zamykany - 1 szt., Ponadto zamówienie obejmuje również: - dostawę i montaż bramy otwieranej ręcznie o wysokości 170cm, o szerokości światła przejazdu 5m, - budowę ogrodzenia z systemowych paneli ogrodzeniowych o wysokości 183cm. - wykonanie nasadzenia 70 szt. Tui Szmaragd o wysokości min. 100cm wzdłuż granicy działki przylegającej do pasa drogi wojewódzkiej nr 968. - wymianę jednego słupa oświetleniowego wyposażonego w cztery oprawy naświetlaczowi typu LED. - budowę dwóch wiat o konstrukcji drewnianej o wymiarach 500 x 700cm każda. Ponadto w zakresie robót budowlanych obejmujących wykonanie remontu budynku zaplanowano w szczególności: - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w całym obiekcie - wymianę pod posadzkowej kanalizacji sanitarnej z rur PVC (5mb). - remont posadzki - remont ścian - remont sufitów - remont elewacji budynku - montaż podbitki z blachy trapezowej elewacyjnej. - wymianę rynien i rury spustowych, - remont instalacji elektrycznej wewnętrznej Szczegółowy opis i zakres robót przedmiotu zamówienia określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. Nr 10 do SIWZ), przedmiary robót (zał. nr 9 do SIWZ), zagospodarowanie terenu (zał. nr 11 do SIWZ)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45233250-6, 45342000-6, 45311200-2, 45443000-4, 45421000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
478609.53
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.B. "MORCIN" Krzysztof Jagieła
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
586603.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
- "Budowa budynku kancelarii leśnictw Urad i Sądów wraz z zagospodarowaniem terenu - II postępowanie"
- "Prace restauratorskie przy elewacji zabytkowego ratusza w Górze Kalwarii"
- TERMOMODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 1 I PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 2 W GMINIE MIASTA CZARNKÓW
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.