Ogłoszenie z dnia 2020-03-27
Ogłoszenie nr 510055564-N-2020 z dnia 27-03-2020 r.
Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna: Bieżąca dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Urzędu Miasta Leszna.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Krajowy numer identyfikacyjny 00066099500000,
ul. ul. Kazimierza Karasia
15,
64-100
Leszno, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
65 5298100, e-mail
dpolaszek@leszno.pl, odurczok-gosiewska@leszno.pl, faks
65 5298131.
Adres strony internetowej (url): www.bip.leszno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżąca dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Urzędu Miasta Leszna.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IT.271.02.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest bieżąca dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek dla Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, na podstawie bieżących zamówień składanych przez Zamawiającego po cenach jednostkowych określonych w Formularzu cenowym- Załącznik nr 5 do SIWZ. Wszystkie oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą z nowych nieregenerowanych produktów. Przez produkt fabrycznie nowy, Zamawiający rozumie, produkt wykonany z nowych elementów, bez śladu uszkodzeń, w oryginalnym opakowaniu producenta z widocznym na opakowaniu logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30125100-2
Dodatkowe kody CPV: 30192113-6, 30124000-4, 30124300-7, 30125110-5, 30125120-8, 30192112-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
165546.98
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Login Computer Bogna Han
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
184715.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na "Bieżącą dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Urzędu Miasta Leszna" udzielone zostało w trybie zapytania o cenę zgodnie z art. 70 ustawy Pzp, gdyż istnieje możliwość zaproszenia do wzięcia udziału w niniejszym postępowaniu (złożenia ofert) co najmniej 5 Wykonawców. Ponadto, ww. dostawy zaliczone zostały do dostaw powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ww. ustawy - w przypadku dostaw - jest mniejsza niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 214.000,00 euro i wynosi 165.546,98 zł, co daje równowartość 38.776,15 EURO.
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- BUDOWA ODCINKÓW SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCIACH FELIKSÓW I ZABORÓWEK NA TERENIE GMINY LESZNO
- Przedsięwzięcie remontowe wybranych kamienic będących w administracji MZBK w Lesznie, realizowane w trybie ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów- Remont kamienicy przy ul. Narutowicza 58
- Dostawa wraz z montażem i przekazaniem do eksploatacji systemu parkingowego oraz systemu wizyjnego
- "Budowa nawodnienia boisk sportowych na terenie Gminy Leszno" w następujących częściach: Część I - "Nawodnienie boiska w Lesznie" Część II - "Nawodnienie boiska w Zaborowie"
- Prace konserwatorskie dotyczące renowacji auli budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Lesznie
- Opracowanie programów funkcjonalno-użytkowych w projekcie pn.: "Zielone Leszno odbudowa ekosystemu miasta Leszna 2"
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych oraz bębnów do drukarek atramentowych i laserowych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce"
- Zakup i dostawa tuszy i tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych na lata 2024-2025
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH NA POTRZEBY KWP W BIAŁYMSTOKU I JEDNOSTEK JEJ PODLEGŁYCH
- Zakup tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i kopiujących użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówkach Terenowych KRUS.
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.