To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-06
Ogłoszenie nr 510041804-N-2020 z dnia 06-03-2020 r.
Politechnika Śląska: Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy: IA1/D/20/9/EK
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 508103-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Śląska, Krajowy numer identyfikacyjny 00000163700000,
ul. Akademicka
2A,
44-100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322371334, e-mail
IA1@polsl.pl , faks
322371334.
Adres strony internetowej (url): www.polsl.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy: IA1/D/20/9/EK
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IA1/D/20/9/EK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (dowóz i wniesienie) i montaż mebli biurowych. Meble przeznaczone są do intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej. 2. CPV: 39.13.00.00-2 Meble biurowe. 3.Termin wykonania zamówienia: do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39.13.00.00 - Meble biurowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa mebli biurowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5397.34
Liczba otrzymanych ofert:
10
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DRZEWIARZ-BIS Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4231.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 8 ul. Syriusza 30 - uzupełnienie infrastruktury obiektów sportowych - modernizacja oświetlenia bieżni - w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Gliwicach przy ul. Generała Władysława Sikorskiego 132
- Budowa urządzeń sprawnościowych wraz z zagospodarowaniem i ogrodzeniem fragmentu terenu w ZSO14 w Gliwicach
- Remont Sali Rady Dziekańskiej Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej. Znak sprawy: DZPZ.284.40.2025.MW
- Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką budynku gospodarczego usytuowanego przy ul. P. Gojawiczyńskiej 8 w Gliwicach
- 41-P-25 Dostawa aparatury medycznej
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli obrotowych i krzeseł konferencyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Dostawa i montaż wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 368 im. Polskich Olimpijczyków w Warszawie
- Dostawa mebli szkolnych do pracowni zawodowych Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
- Zakup mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Pile oraz podległych Inspektoratów (część 1 - krzesła biurowe, fotele oraz meble biurowe dla Oddziału ZUS i Inspektoratu w Wągrowcu )
- Zakup i montaż mebli w ramach projektów: "Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Wąbrzeźnie" oraz "Podniesienie jakości kształcenia ogólnego w Zespole Szkół Og...
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku.
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.