eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Dokończenie prac związanych z rozbudową budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Jastrzębiu-Zdroju o salę koncertową wraz z zagospodarowaniem terenu oraz dostawą i montażem wyposażenia technicznego



Ogłoszenie z dnia 2020-02-19

Ogłoszenie nr 510030756-N-2020 z dnia 19-02-2020 r.

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia w Jastrzębiu Zdroju: Dokończenie prac związanych z rozbudową budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Jastrzębiu-Zdroju o salę koncertową wraz z zagospodarowaniem terenu oraz dostawą i montażem wyposażenia technicznego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
POIiŚ 2014-2020, VIII oś priorytetowa - Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 631022-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540266117-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia w Jastrzębiu Zdroju, Krajowy numer identyfikacyjny 00355659000000, ul. Kościuszki 13a, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 476 37 05, e-mail szkolamuzjastrzebie@poczta.internetdsl.pl, faks 32 476 37 11.
Adres strony internetowej (url): http://www.szkola-muzyczna.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: szkoła publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dokończenie prac związanych z rozbudową budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Jastrzębiu-Zdroju o salę koncertową wraz z zagospodarowaniem terenu oraz dostawą i montażem wyposażenia technicznego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie realizacji robót budowlano - instalacyjnych związanych z rozbudową budynku o salę koncertową wraz z zagospodarowaniem terenu i dostawą, montażem i uruchomieniem wyposażenia technicznego związanego z oświetleniem scenicznym, nagłośnieniem oraz systemem produkcji obrazu. Prace będą realizowane na terenie należącym do Zamawiającego - Jastrzębie-Zdrój (44-330), ul. Kościuszki 13a. 2. W szczególności wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących robót: a) Roboty budowlane konstrukcyjne. b) Roboty budowlane architektoniczne. c) Roboty instalacyjne elektryczne, w tym niskoprądowe, elektroakustyka. d) Roboty instalacyjne sanitarne, w tym centralne ogrzewanie, wentylacja, wod-kan. e) Roboty instalacyjne zewnętrzne związane z przebudową sieci cieplnej, gazowej, wodociągowej. f) Roboty budowlane drogowe wraz z zagospodarowaniem terenu, w tym wykonaniem nasadzeń zastępczych. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie również zobowiązany do dostawy, montażu, skonfigurowania oraz uruchomienia sprzętu i urządzeń związanych z oświetleniem scenicznym, nagłośnieniem oraz systemem produkcji obrazu. W związku ze złożonymi na etapie wcześniejszego postępowania zapytaniami, Zamawiający dodatkowo informuje: a) Dla drzwi 1-skrzydłowych - przeszklonych EI 60 - klasa RC2 (szkło P2). Dla drzwi 1-skrzydłowych - przeszklonych bądź z panelem wypełniającym - klasa RC2 (szkło P2). Dla drzwi 2-skrzydłowych (zamek 3-pkt, szyba P2, wkładka w klasie C, bolce antywyważeniowe). b) Fasada ogniowa EI60 z szybą ochronną, antywłamaniową w klasie P2. Technicznie jest możliwe uzyskanie współczynnika przenikania U<1,3 dla fasady EI60 (wyłączając drzwi EI 60 dla których współczynnik może wynosić U=1,5. c) Drzwi A 1.09 - zgodnie z zestawieniem są drzwiami stalowymi. Drzwi A 1.10 - to drzwi aluminiowe. Blacha falista jak najbardziej może być zamontowana na drzwiach (zgodnie z projektem) - szkic detalu mocowania blachy według rys. AW-D-57 - detal B, ewentualnie wg rysunku warsztatowego dostosowującego wybrany system drzwi do projektu. d) W wycenie ofertowej Wykonawca nie uwzględnia n/w elementów (o których jest mowa w dokumentacji projektowej): - Krzesła muzyków orkiestrowych - 80 sztuk - Krzesło orkiestrowe kontrabasisty - 3 sztuki - Krzesło orkiestrowe kotlisty - 1 sztuka - Podest dyrygencki - 1 sztuka - Pulpit na nuty - 80 sztuk - Krzesła do garderób - 70 sztuk - Krzesła do stołów okrągłych - 70 sztuk - Stoły okrągłe, średnica 80cm - 22 sztuki - Stoły prostokątne ok. 85x50 cm - 62 sztuki - Lustra do garderób z oświetleniem LED 80x80cm - 62 sztuki - Sofa, dł. ok. 175cm - 10 sztuk - Ławy w kształcie litery "C"- szatnia muzyków, wym. zewnętrzny 110 x 300mm - 4 sztuki - Wieszak pojedynczy - szatnia muzyków - 100 sztuk - Szczotka toaletowa - 16 sztuk - Kosz na śmieci pedałowy 12L - 24 sztuki - kosz na odpady higieniczne 5 L - 9 sztuk - Półka na instrumenty wym. 40cm x 165cm / drewniana składana oklejona okładziną dywanową - 6 sztuk - Wieszak stojący szatniowy dł. ok. 3m ( 84 numerki szatniowe ) - 7 sztuk - Regał magazynowy dł. 90cm szer.40cm wys.200cm - 15 sztuk - Lodówka ( wys. ok. 2m)- 2 sztuki 21. Lodówka podblatowa do zabudowy ( wys. ok. 58 cm) - 1 sztuka - Zmywarka - 2 sztuki - Ekspres do kawy - 2 sztuki - Witryna chłodnicza - 2 sztuki - Rolety tekstylne z napędem elektrycznym ( sterowane radiowo ) - 17 sztuk - Kotary z tkaniny dźwiękochłonnej pomarszczonej o wymiarach dł. 13,6m x wys. 2,6m (1m materiału płaskiego = 1,5 m materiału pomarszczonego ) z systemowym karniszem ( dł. ok. 14m ) - Suszarka do rąk 2100W plastikowa - 6 sztuk - Praktikable (Rozbierane podesty na estradę). 3. Opis dotychczas wykonanych i odebranych protokołem inwentaryzacyjnym robót budowlano - instalacyjnych: 3.1. Sieci podziemne: a) Sieć elektroenergetyczna. b) Przebudowa sieci c.o. (do regulacji włazy kontrolne do projektowanych rzędnych terenu). c) Przebudowa sieci instalacji gazowej. d) Przebudowa i budowa sieci kanalizacji deszczowej (do wykonania pozostało ułożenie rurociągu DN110 - 3 mb, montaż odwodnienia liniowego wraz z podejściem - 40 mb, montaż wycieraczek systemowych + podejście - 2 kpl). e) Budowa sieci wod-kan (do wykonania pozostała regulacja włazów instalacji kanalizacji do projektowanych rzędnych terenu). f) Wykonano otok instalacji odgromowej. 3.2. Konstrukcja budynku i instalacje wewnętrzne: a) Konstrukcja kondygnacji podziemnej wykonana w całości. b) Ściany zewnętrzne kondygnacji nadziemnej zostały wykonane do różnych poziomów: - oś 3/G-I oraz I/3-5 - ściana wykonana do poz. +5,05 m - oś I/5-7 oraz 7/I-H - ściana wykonana do poz. + 5,67 m - oś 7/F-H - ściana wykonana do poz. + 6,19 m - oś A/5-7 oraz 7/A-F - ściana wykonana do poz. + 10,34 m - za wyjątkiem narożnika w osi A/5 - oś A/4-5 - ściana wykonana do poz. + 5,05 m - oś A/4 w kierunku osi 3 - fragment ściany długości około 2,5 m wykonany do poz. + 8,27 m - oś 3/A-G oraz A/3 w kierunku osi 4 - ściana wykonana do poz. + 12,31 m c) Ściany wewnętrzne kondygnacji nadziemnej zostały wykonane do różnych wysokości: - oś 4/A-I - ściana wykonana do poz. + 8,27 m - oś 5/A-F - ściana wykonana do poz. + 10,34 m - oś 5/F-H - ściana wykonana do poz. + 6,19 m - szyb windowy wykonany w całości d) Strop nad kondygnacją +1 (płyta widowni poziom +5,67) e) Strop nad kondygnacją + (płyta antresoli poziom + 6,19) f) Nie wykonano schodów łączących poziom +5,67 m z poziomem + 6,19 m - 2 szt. g) W zabetonowanych ścianach zewnętrznych i wewnętrznych osadzone zostały peszle i rury instalacji silnoprądowej i niskoprądowej wraz z puszkami zgodnie z projektem 4. Szczegółowe wymogi zostały opisane w: a) dokumentacji projektowej - projekcie budowlanym i wykonawczym, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiarze robót. Przy czym należy zaznaczyć, iż załączone przedmiary stanowią jedynie element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w nich ilości nie mają charakteru wiążącego, wymagany zakres robót został zdefiniowany w projektach. Zgodnie z warunkami wzoru umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacjami technicznymi. 5. Zamawiający rekomenduje dokonanie przez Wykonawców (na swój koszt, w terminach ustalonych z dyrektorem placówki) wizji lokalnej. 6. Przedmiotowe postępowanie stanowi element realizowanego przez Zamawiającego projektu pn. "Rozbudowa budynku państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Jastrzębiu-Zdrój o salę koncertową wraz z zagospodarowaniem terenu" dofinansowanego ze środków UE w ramach POIiŚ 2014-2020, VIII oś priorytetowa - Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury. 7. Kody CPV: 7.1. Główny: 45.00.00.00-0 7.2. Dodatkowe: 45.33.12.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.31.12.00-2, 45.31.11.00-1 8. Warunki finansowe rozliczeń zostały zapisane we wzorze umowy. 9. Zamawiający, mając na uwadze wymogi zapisane w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga w odniesieniu do stanowisk opisanych w załączniku nr 11 - złożenia oświadczenia (wg. wzoru zawartego w załączniku nr 8) o zatrudnianiu przez Wykonawcę i ew. podwykonawców osób na tych stanowiskach na podstawie umowy o pracę. 10. Zamawiający może, w zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy, w szczególności ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (t. jednolity Dz.U. 2016 poz. 922), dokonać kontroli rzetelności złożonego oświadczenia. W tym celu może żądać od Wykonawcy i podwykonawców informacji i dokumentów poświadczających fakt zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-0


Dodatkowe kody CPV: 45331200-0, 45330000-9, 45331100-7, 45311200-2, 45311100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10945209.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INTRAVI Spółka z o. o. Spółka komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Komorowskich 22
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: Żywiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13462608.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13462608.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14365757.13
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.