eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-02-09

Ogłoszenie nr 510026106-N-2019 z dnia 09-02-2019 r.

Szpital Powiatowy w Kętrzynie: Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Powiatowy w Kętrzynie, Krajowy numer identyfikacyjny 510929362, ul. ul. Marii Curie-Skłodowskiej 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 897 512 502, e-mail szpital.ketrzyn@szpital-ketrzyn.pl, faks 897 513 797.
Adres strony internetowej (url): http://www.szpital-ketrzyn.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

01/WR/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Nazwa przedmiotu zamówienia: "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie" 2. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 09120000-6 - Paliwa gazowe 09123000-7 - Gaz ziemny 60300000-1 - Usługi przesyłu rurociągami 65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi 3. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa, obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji, gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E, w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku - Prawo energetyczne (t. jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 755 z późn. zm.) do obiektów Zamawiającego. 4. Dostarczany gaz musi spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach, w szczególności w ustawie Prawo energetyczne oraz aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie, jak i innych związanych z nimi aktach obowiązującego prawa oraz Polskich Normach. 5. Dostawy i usługi dystrybucyjne świadczone na podstawie umowy kompleksowej będą wykonywane na warunkach określonych przepisami ustawy Prawo energetyczne, przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zgodnie z zapisami Taryfy właściciela sieci dystrybucyjnej. 6. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 7. Łączny prognozowany wolumen na okres od dnia 01.02.2019 do dnia 31.01.2020 wynosi 1.742.387,00 kWh. W celu ustalenia prognozowanego zużycia gazu w kWh przyjęto współczynnik konwersji 11.233 dla szacowanej ilości 155.113,24 m3. 8. Wskazane powyżej prognozowane zużycie gazu ziemnego ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej w okresie trwania umowy ilości gazu. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości gazu nie pociąga dla zamawiających (odbiorców gazu) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość gazu oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą Operatora. 9. Zamawiający informuje, że jest zwolniony z podatku akcyzowego. 10. Paliwo gazowe nabywane będzie w celach opałowych. 11. Zamawiający posiada obecnie zawartą umowę kompleksową na sprzedaż i dystrybucję gazu ziemnego obowiązującą do 31.01.2019 r. 12. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Zgłoszenie w imieniu Zamawiającego umowy kompleksowej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego w celu realizacji zawartej umowy kompleksowej dostawy paliwa gazowego; 2) Reprezentowania Zamawiającego przed OSD w procesie zmiany sprzedawcy. 13. Przed złożeniem oferty, Wykonawca winien zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09120000-6


Dodatkowe kody CPV: 09123000-7, 60300000-1, 65200000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 548545.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Onico Energia Sp. z o. o. S. K. A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Flory 3/4
Kod pocztowy: 00-586
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 346905.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 346905.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 346905.74
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.