Ogłoszenie z dnia 2020-02-03
Ogłoszenie nr 510019675-N-2020 z dnia 03-02-2020 r.
Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki: Postępowanie w sprawie zamówienia na zawarcie umowy ramowej na dostawę mebli biurowych, w tym gabinetowych oraz krzeseł i foteli obrotowych i krzeseł tapicerowanych dla Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zawarcia umowy ramowej
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 636139-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540279535-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki, Krajowy numer identyfikacyjny 22170000000000,
ul. ul. Świętokrzyska
12,
00-916
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 694 54 00, e-mail
wzp@mf.gov.pl, faks
22 694 52 68.
Adres strony internetowej (url): https://www.gov.pl/web/finanse
Adres profilu nabywcy: https://www.gov.pl/web/finanse/zamowienia-publiczne-realizowane-na-podstawie-pzp
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://mf.ezamawiajacy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie w sprawie zamówienia na zawarcie umowy ramowej na dostawę mebli biurowych, w tym gabinetowych oraz krzeseł i foteli obrotowych i krzeseł tapicerowanych dla Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PANA/1/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem Umowy Ramowej jest dostawa do siedziby Zamawiającego (Warszawa, ul. Kolejowa 1/5/7) wraz z montażem i przemieszczeniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego mebli. 2.Na podstawie Umowy Ramowej Zamawiający będzie udzielał Wykonawcy pojedynczych zleceń w ramach procedury określonej w Umowie Ramowej (dalej Zlecenie). Zamawiający będzie wyłaniał oddzielnie dla każdego Zlecenia jego Wykonawcę, przy czym: 1) Zlecenie A obejmuje dostawę wg. potrzeb Zamawiającego określonych w Zleceniu mebli biurowych: a) Biurko proste z kontenerem, b) Biurko proste z regulacją wysokości z kontenerem, c) Biurko proste z kontenerem 160 cm, d) Biurko proste z regulacją wysokości z kontenerem 160 cm, e) Szafka, f) Szafka gospodarcza, g) Kontener 4 szufladowy pod biurko, h) Stolik okolicznościowy na stelażu metalowym, i) Wieszak stojący, j) Stół konferencyjny modułowy: i) Moduł 1 stołu konferencyjnego, ii) Moduł 2 stołu konferencyjnego, iii) Krzesła do stołu konferencyjnego modułowego, k) Fotele kubełkowe wypoczynkowe (średniej wielkości), l) Stolik 40x40 cm, m) Stolik 50x40 cm, n) Stolik 60x60 cm, o) Stół 4 osobowy, p) Stół 6 osobowy, q) Szafka aktowa, r) Szafka aktowa z nadstawką, s) Regał, t) Wieszak ścienny z półką, u) Regał magazynowy skręcany, v) Zestaw meblowy do sekretariatu: i) Biurko proste z kontenerem, ii) Biurko proste z kontenerem (wąskie), iii) Łącznik 90° łączące biurka, iv) Szafka dół zamknięty, góra otwarta, v) Szafka wąska zamknięta, vi) Szafka otwarta narożna, vii) Wieniec górny, 2) Zlecenie B obejmuje dostawę wg potrzeb Zamawiającego określonych w Zleceniu mebli biurowych: a) Zestaw gabinetowy nr 1: i) Biurko gabinetowe z kontenerem, ii) Biurko gabinetowe, iii) Biurko gabinetowe komputerowe, iv) Stół konferencyjny 160 cm, v) Stół konferencyjny 140 cm, vi) Stolik okolicznościowy na stelażu metalowym, vii) Komoda, viii) Regał, b) Zestaw gabinetowy nr 2: i) Biurko gabinetowe, ii) Pomocnik do biurka, iii) Stół konferencyjny 8 osobowy, iv) Kredens 3 częściowy, v) Szafka RTV/kredens, vi) Witryna, vii) Regał aktowy prawy, viii) Regał - garderoba lewa ix) Fotel - krzesło, c) Zestaw gabinetowy nr 3: i) Biurko gabinetowe, ii) Końcówka biurka, iii) Pomocnik do biurka, iv) Stół konferencyjny, v) Regał wysoki, vi) Witryna wysoka, vii) Garderoba, viii) Regał niski, ix) Witryna niska, x) Regał niski wąski, xi) Wieniec nakładany xii) Fotel-krzesło 3) Zlecenie C obejmuje dostawę wg potrzeb Zamawiającego określonych w Zleceniu krzeseł: a) Krzesło obrotowe wzór 1, b) Krzesło obrotowe wzór 2, c) Krzesło konferencyjne, d) Fotel dyrektorski, e) Krzesło typu ISO, f) Krzesło drewniane, g) Krzesło tapicerowane h) Krzesło do kuchni.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV: 39111100-4, 39110000-6, 39151000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
487804.88
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SALON MEBLOWY "CADABRA" Tomasz Przybył
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
600000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego - Części 1-38
- Zakup i dostawa samochodów osobowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Wykonanie centralnego, zintegrowanego systemu zarządzania energią w budynku Starego BUW w Warszawie
- Remont elewacji z płyt kamiennych na budynku przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie, będącym w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego dla Warszawy - Śródmieścia w Warszawie.
- Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Dostawa urządzeń sieciowych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia wraz z montażem
- Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Białostockiej
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli dla Uniwersyteckiego Centrum Humanistyki Cyfrowej i Działu Księgowości Projektowej
- "Biblioteka blisko ludzi"- modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pyskowicach. Przebudowa wypożyczalni i czytelni dla dorosłych
- Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Inżynierii Materiałowej i Fizyki Politechniki Krakowskiej
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.