eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Postępowanie w sprawie zamówienia na zawarcie umowy ramowej na dostawę mebli biurowych, w tym gabinetowych oraz krzeseł i foteli obrotowych i krzeseł tapicerowanych dla Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego



Ogłoszenie z dnia 2020-02-03

Ogłoszenie nr 510019675-N-2020 z dnia 03-02-2020 r.

Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki: Postępowanie w sprawie zamówienia na zawarcie umowy ramowej na dostawę mebli biurowych, w tym gabinetowych oraz krzeseł i foteli obrotowych i krzeseł tapicerowanych dla Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zawarcia umowy ramowej

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636139-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540279535-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki, Krajowy numer identyfikacyjny 22170000000000, ul. ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 694 54 00, e-mail wzp@mf.gov.pl, faks 22 694 52 68.
Adres strony internetowej (url): https://www.gov.pl/web/finanse
Adres profilu nabywcy: https://www.gov.pl/web/finanse/zamowienia-publiczne-realizowane-na-podstawie-pzp
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://mf.ezamawiajacy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Postępowanie w sprawie zamówienia na zawarcie umowy ramowej na dostawę mebli biurowych, w tym gabinetowych oraz krzeseł i foteli obrotowych i krzeseł tapicerowanych dla Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PANA/1/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem Umowy Ramowej jest dostawa do siedziby Zamawiającego (Warszawa, ul. Kolejowa 1/5/7) wraz z montażem i przemieszczeniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego mebli. 2.Na podstawie Umowy Ramowej Zamawiający będzie udzielał Wykonawcy pojedynczych zleceń w ramach procedury określonej w Umowie Ramowej (dalej Zlecenie). Zamawiający będzie wyłaniał oddzielnie dla każdego Zlecenia jego Wykonawcę, przy czym: 1) Zlecenie A obejmuje dostawę wg. potrzeb Zamawiającego określonych w Zleceniu mebli biurowych: a) Biurko proste z kontenerem, b) Biurko proste z regulacją wysokości z kontenerem, c) Biurko proste z kontenerem 160 cm, d) Biurko proste z regulacją wysokości z kontenerem 160 cm, e) Szafka, f) Szafka gospodarcza, g) Kontener 4 szufladowy pod biurko, h) Stolik okolicznościowy na stelażu metalowym, i) Wieszak stojący, j) Stół konferencyjny modułowy: i) Moduł 1 stołu konferencyjnego, ii) Moduł 2 stołu konferencyjnego, iii) Krzesła do stołu konferencyjnego modułowego, k) Fotele kubełkowe wypoczynkowe (średniej wielkości), l) Stolik 40x40 cm, m) Stolik 50x40 cm, n) Stolik 60x60 cm, o) Stół 4 osobowy, p) Stół 6 osobowy, q) Szafka aktowa, r) Szafka aktowa z nadstawką, s) Regał, t) Wieszak ścienny z półką, u) Regał magazynowy skręcany, v) Zestaw meblowy do sekretariatu: i) Biurko proste z kontenerem, ii) Biurko proste z kontenerem (wąskie), iii) Łącznik 90° łączące biurka, iv) Szafka dół zamknięty, góra otwarta, v) Szafka wąska zamknięta, vi) Szafka otwarta narożna, vii) Wieniec górny, 2) Zlecenie B obejmuje dostawę wg potrzeb Zamawiającego określonych w Zleceniu mebli biurowych: a) Zestaw gabinetowy nr 1: i) Biurko gabinetowe z kontenerem, ii) Biurko gabinetowe, iii) Biurko gabinetowe komputerowe, iv) Stół konferencyjny 160 cm, v) Stół konferencyjny 140 cm, vi) Stolik okolicznościowy na stelażu metalowym, vii) Komoda, viii) Regał, b) Zestaw gabinetowy nr 2: i) Biurko gabinetowe, ii) Pomocnik do biurka, iii) Stół konferencyjny 8 osobowy, iv) Kredens 3 częściowy, v) Szafka RTV/kredens, vi) Witryna, vii) Regał aktowy prawy, viii) Regał - garderoba lewa ix) Fotel - krzesło, c) Zestaw gabinetowy nr 3: i) Biurko gabinetowe, ii) Końcówka biurka, iii) Pomocnik do biurka, iv) Stół konferencyjny, v) Regał wysoki, vi) Witryna wysoka, vii) Garderoba, viii) Regał niski, ix) Witryna niska, x) Regał niski wąski, xi) Wieniec nakładany xii) Fotel-krzesło 3) Zlecenie C obejmuje dostawę wg potrzeb Zamawiającego określonych w Zleceniu krzeseł: a) Krzesło obrotowe wzór 1, b) Krzesło obrotowe wzór 2, c) Krzesło konferencyjne, d) Fotel dyrektorski, e) Krzesło typu ISO, f) Krzesło drewniane, g) Krzesło tapicerowane h) Krzesło do kuchni.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2


Dodatkowe kody CPV: 39111100-4, 39110000-6, 39151000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 487804.88
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SALON MEBLOWY "CADABRA" Tomasz Przybył
Email wykonawcy: salon@meblecadabra.pl
Adres pocztowy: ul. Poznańska 69,
Kod pocztowy: 63-400
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 600000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 600000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 600000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.