eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Odolanów › Usługa pielęgnacji, konserwacji i bieżącego utrzymania zieleni w Parku Natury przy ul. Bartosza w Odolanowie w roku 2019



Ogłoszenie z dnia 2019-01-19

Ogłoszenie nr 510012297-N-2019 z dnia 19-01-2019 r.

Gmina i Miasto Odolanów: Usługa pielęgnacji, konserwacji i bieżącego utrzymania zieleni w Parku Natury przy ul. Bartosza w Odolanowie w roku 2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 664702-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina i Miasto Odolanów, Krajowy numer identyfikacyjny 25085512700000, ul. Rynek 11, 63430 Odolanów, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 733 15 81, e-mail zp@odolanow.pl, faks 62 733 38 92.
Adres strony internetowej (url): www.odolanow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.odolanow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa pielęgnacji, konserwacji i bieżącego utrzymania zieleni w Parku Natury przy ul. Bartosza w Odolanowie w roku 2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.35.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca pielęgnacja i utrzymanie oraz konserwacja zieleni w Parku Natury w Odolanowie przy ul. Bartosza w roku 2019, o wielkości ok. 12 ha, w tym utrzymanie zieleni i porządku w parku rowerowym na zasadach określonych poniżej oraz we wzorze umowy. 2. W skład zamówienia wchodzą następujące prace: 1) Bieżące utrzymanie fontanny na terenie Parku Natury polegające na jej uruchomieniu i czyszczeniu instalacji minimum 1 raz w miesiącu oraz codzienne wyławianie nagromadzonych liści i innych przedmiotów w niecce fontanny w celu zminimalizowania ryzyka awarii. Koszt naprawy fontanny, a w szczególności części zamiennych i wymiany elementów pokrywa Zamawiający. 2) Utrzymanie trawników na pow. 12 ha w Parku Natury poprzez koszenie trawy z użyciem sprzętu mechanicznego wykonawcy (w tym wykaszanie terenu parku rowerowego): a) Koszenie przynajmniej raz w tygodniu trawników kosiarkami mechanicznymi spalinowymi lub samojezdnymi na terenie płaskim i na skarpach. b) Koszenie obejmuje trawniki częściowo obsadzone drzewami i krzewami. Przed przystąpieniem do mechanicznego koszenia trawnika należy ręcznie przyciąć trawę wokół pni drzew w taki sposób aby wyeliminować uszkodzenia drzewa. c) Zebranie skoszonej trawy i jej wywóz musi nastąpić tego samego dnia po wykonanej pracy. 3) Sprzątanie i wywóz śmieci z całej powierzchni Parku Natury, co najmniej 2 razy w tygodniu. Z tym, że wywóz trawy będzie następował do śmietnika położonego na terenie Parku Natury. 4) Plewienie, podlewanie rabat w Parku Natury: a) Pielęgnacja roślin okrywowych polega na ich wygrabianiu z liści, a także regularnym podczas całego sezonu pieleniu i wywozie odpadów zielonych. Wysokość chwastów nie może przekroczyć 10 cm wysokości, a w przypadku chwastów płożących powierzchnia ich nie może przekroczyć 20% powierzchni roślin okrywowych (minimum 1 raz w miesiącu). b) Należy nawozić posypowo nawozami wieloskładnikowymi o spowolnionym działaniu, rabaty bylinowe 2 razy w sezonie w okresie wiosennym i jesiennym, nawozami odpowiednimi dla danego gatunku i odmiany roślin oraz pory nawożenia. Należy zastosować dawkę zgodnie z zaleceniami producenta. c) Zabrania się przenawożenia krzewów, szczególnie nawozami azotowymi. Nawóz musi uzyskać akceptację ze strony Zamawiającego. d) Podlewanie w przypadku roślin okrywowych, bylin, traw ozdobnych należy dostosować do panujących warunków atmosferycznych oraz wymagań poszczególnych gatunków i odmian. Zamawiający zapewnia dostęp do wody. e) Na obiektach, gdzie pod bylinami, roślinami okrywowymi, trawami ozdobnymi ułożona jest geowłóknina - należy ją regularnie poprawiać, a ewentualne uszkodzenia uzupełniać i przyszpilkowywać, tak aby włóknina nie wystawała spod kory. f) Pod bylinami, roślinami okrywowymi, trawami ozdobnymi ściółkowanymi korą lub zrębkami, należy uzupełniać ściółkę, tak aby jej miąższość warstwy utrzymywała się na poziomie 5 cm. g) Rośliny okrywowe, byliny, trawy ozdobne należy regularnie kontrolować pod kątem wystąpienia chorób lub szkodników, a ewentualne porażenie należy usuwać za pomocą odpowiednich środków ochrony roślin, zaakceptowanych przez Zamawiającego. h) Wykonawca odpowiedzialny jest za niedopuszczenie do zaatakowania patogenem i/lub szkodnikiem przekraczającego 15% populacji roślin porażonej odmiany lub gatunku, za wyjątkiem zdarzeń losowych. i) Wszelkie opryski roślin okrywowych należy prowadzić zgodnie z Ustawą o ochronie roślin z 18 grudnia 2003 r. oraz zawiadomić Zamawiającego o rodzaju i ilości użytego środka. j) Regularnie należy poprawiać strukturę i wygląd roślin okrywowych, należy przycinać złamane, chore, przemarznięte części roślin i przekwitnięte kwiatostany oraz dosadzać obumarłe, zniszczone i ukradzione rośliny (o których Wykonawca powinien Zamawiającego poinformować). 5) Utrzymanie i pielęgnacja żywopłotów w Parku Natury, polegająca na: a) Należy minimum 1 raz w miesiącu przycinać istniejące żywopłoty, wykonywać pielęgnacje podłoża wokół żywopłotów poprzez pielenie, grabienie i podlewanie. 6) Pielęgnacja i obcinanie drzew - likwidacja odrostów przy drzewach znajdujących się w Parku Natury: a) Formowanie koron, uzupełnienie i wymiana pali, wiązadeł, usuwanie odrostów, podlewanie drzew. b) Częstotliwość podlewania w przypadku drzew należy dostosować do panujących warunków atmosferycznych oraz wymagań poszczególnych gatunków i odmian. Zamawiający zapewnia wodę do podlewania. c) Nawożenie drzew nawozami odpowiednimi dla danego gatunku i odmiany roślin oraz pory nawożenia - 2 razy w sezonie (wiosna, jesień) należy zastosować dawkę zgodnie z zaleceniami producenta. d) Utrzymanie przepuszczalnej wierzchniej warstwy ziemi wokół drzew. e) Uzupełnienie ściółki (zrębki, kora - uzupełnienie rodzajem ściółki istniejącej) (minimum 2 razy sezonie wegetacyjnym). f) Kontrolowanie chorób i szkodników oraz po ewentualnym pojawieniu się stosowaniu odpowiednich środków ochrony roślin. Wykonawca odpowiedzialny jest za niedopuszczenie do zaatakowania patogenami i/lub szkodnikami 15% populacji odmiany lub gatunku. g) Wykonanie cięć sanitarnych, korygujących, prześwietlających, formujących i odmładzających. h) Usuwanie wiatrołomów. i) Wywóz masy zielonej, zrębków, drewna należy wykonać się tego samego dnia po wykonanej pracy, pojazdami o ciężarze do 3,5 ton. 7) Malowanie 2 razy w roku wiosną najpóźniej do końca kwietnia 2019 roku oraz jesienią najpóźniej do końca października 2019 roku ławek w Parku Natury. Naprawa ławek po ich dewastacji lub uzupełnianie braków w postaci np. wyłamanej deski, mocowań itp., należy do obowiązków Zamawiającego. 8) Utrzymanie w czystości duktów pieszych, w tym odśnieżanie w okresie zimowym ścieżek komunikacyjnych. 9) Pielęgnacja stawów poprzez obcinanie krzewów i zarośli nad brzegami. 10) Koszenie i utrzymanie w czystości placu zabaw w parku raz siłowni zewnętrznej. 11) Malowanie oraz konserwacja promenady, pergoli oraz innych elementów drewnianych i betonowych. W przypadku dewastacji, potrzeby uzupełnienia braków poszczególnych elementów drewnianych lub betonowych, naprawa należy do obowiązków Zamawiającego. 12) Odchwaszczanie i wykaszanie - minimum 1 raz w tygodniu torów do jazdy rowerowej w Bike Parku. Zakup wszelkich materiałów potrzebnych do realizacji niniejszego zamówienia leży po stronie Wykonawcy z wyłączeniem materiałów dostarczanych przez Zamawiającego co zostało określone w niniejszym zamówieniu. Wynagrodzenie wykonawcy musi obejmować materiały konieczne do realizacji zamówienia tj. w szczególności farba, sprzęt, jego naprawę, paliwo, oleje, rośliny, kora, agrowłóknina itp. z wyłączeniem materiałów drewnianych, metalowych, betonowych. 3. Obowiązki Wykonawcy podczas realizacji zadania: 1) Podczas realizacji robót Wykonawca ma obowiązek przestrzegać przepisów BHP, a w szczególności Wykonawca ma zadbać, aby pracownicy nie wykonywali robót w warunkach niebezpiecznych i szkodliwych dla zdrowia. 2) Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. 3) Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania konserwacji. 4) Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki ogrodniczej. 5) Wywiezienie odpadów poza odpadami zielonymi (np. skoszona trawa, gałęzie, liście, itp.) powstających przy wszelkich pracach musi zostać wykonane niezwłocznie, na koszt wykonawcy, w dniu wykonania prac. 6) W miesiącu listopadzie 2019 roku odbędzie się komisyjny przegląd terenów zieleni objętych konserwacją (przedmiot zamówienia), który ma na celu sprawdzenie materiału roślinnego i jego ewentualne uzupełnienie. Uzupełnienie materiału należy całkowicie po stronie Wykonawcy. 4. Zamawiający informuje, że w środkowej części Parku Natury (ok. 0,5 ha) istnieje system nawadniający. 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się przeprowadzenie przez oferentów wizji lokalnej w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 6. Wykonawca zobowiązany jest do co miesięcznego przedstawienia szczegółowego harmonogramu wykonanych prac. 7. Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, w szczególności osób: 1) niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych; 2) bezrobotnych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; 3) pozbawionych wolności lub osób zwalnianych z zakładów karnych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny wykonawczy, mających trudności w integracji ze środowiskiem; 4) z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego; 5) bezdomnych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej; 6) które uzyskały w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 7) do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia; 8) będących członkami mniejszości znajdującej się w niekorzystnej sytuacji, w szczególności będących członkami mniejszości narodowych i etnicznych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym; 9) osób, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym; 10) lub będących członkami grup w inny sposób społecznie marginalizowanych. Zamawiający określa minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii osób wskazanych powyżej nie mniejszy niż 50 %.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77310000-6


Dodatkowe kody CPV: 77314100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Usługa pielęgnacji, konserwacji i bieżącego utrzymania zieleni w Parku Natury przy ul. Bartosza w Odolanowie w roku 2019

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 160000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Stowarzyszenie Trzeźwości w Odolanowie, Centrum Integracji Społecznej
Email wykonawcy: stcis@op.pl
Adres pocztowy: Bartosza 14
Kod pocztowy: 63-430
Miejscowość: Odolanów
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 167832.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 167832.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 167832.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.