eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › "Pełnienie w imieniu Gminy Nowy Tomyśl funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych z podziałem na II części "

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-01-12

Ogłoszenie nr 510007573-N-2019 z dnia 12-01-2019 r.

Urząd Miejski: "Pełnienie w imieniu Gminy Nowy Tomyśl funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych z podziałem na II części "

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 639053-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 52693700000, ul. ul. Poznańska 33, 64300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 4426600, 4426641, e-mail zamowienia@nowytomysl.pl, faks 614 422 754.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowytomysl.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Pełnienie w imieniu Gminy Nowy Tomyśl funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych z podziałem na II części "

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.69.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, nadzoru i rozliczenia całościowego nad realizacją zadań inwestycyjnych prowadzonych na terenie Gminy Nowy Tomyśl. 2. Zakres zamówienia został podzielony na II części zamówienia i obejmuje: 2.1 Część I zamówienia - "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z budową boisk wielofunkcyjnych przy Szkole Podstawowej nr 1 w Nowym Tomyślu". 1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z budową boisk wielofunkcyjnych przy Szkole Podstawowej nr 1 w Nowym Tomyślu. 2) Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia całościowego nad robotami budowlanymi określonymi w postępowaniu oznaczonym znakiem ZP.271.67.2018 -Budowa boisk wielofunkcyjnych przy Szkole Podstawowej nr 1 w Nowym Tomyślu opublikowanym w BZP w dniu 15-10-2018 r. pod numerem: 636520-N-2018 szczegółowo określonym na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyśl pod adresem: https://bip.nowytomysl.pl/Article/get/id,26559.html 3) Wymagany termin realizacji: do 21.12.2018 r., z zastrzeżeniem, iż Wykonawca będzie świadczył usługi nadzoru inwestorskiego objęte przedmiotem zamówienia do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, potwierdzającego zakończenie robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych wraz z ich rozliczeniem finansowym oraz potwierdzającego przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, (Postępowanie oznaczone znakiem ZP.271.67.2018). 2.2. Część II zamówienia - "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z budową ul. Sworzyckiej w Bukowcu, Gmina Nowy Tomyśl". 1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z budową ul. Sworzyckiej w Bukowcu, Gmina Nowy Tomyśl". 2) Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia całościowego nad robotami budowlanymi określonymi w postępowaniu oznaczonym znakiem ZP.271.63.2018 -Budową ul. Sworzyckiej w Bukowcu, Gmina Nowy Tomyśl"- II postępowanie opublikowanym w BZP w dniu 08-10- 2018 r. pod numerem: 632985 N-2018, szczegółowo określonym na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu pod adresem: https://bip.nowytomysl.pl/Article/get/id,26525.html 3) Wymagany termin realizacji: do 21.12.2018 r., z zastrzeżeniem, iż Wykonawca będzie świadczył usługi nadzoru inwestorskiego objęte przedmiotem zamówienia do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, potwierdzającego zakończenie robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych wraz z ich rozliczeniem finansowym oraz potwierdzającego przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, (Postępowanie oznaczone znakiem ZP.271.63.2018). 4) Przedmiot zamówienia został określony w warunkach Projektu Umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wymagany termin realizacji: część I zamówienia: do 21.12.2018 r., z zastrzeżeniem, iż Wykonawca będzie świadczył usługi nadzoru inwestorskiego objęte przedmiotem zamówienia do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, potwierdzającego zakończenie prac zrealizowanych przez Wykonawcę prac nadzorowanych wraz z ich rozliczeniem finansowym. część II zamówienia: do 21.12.2018 r., z zastrzeżeniem, iż Wykonawca będzie świadczył usługi nadzoru inwestorskiego objęte przedmiotem zamówienia do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, potwierdzającego zakończenie prac zrealizowanych przez Wykonawcę prac nadzorowanych wraz z ich rozliczeniem finansowym. 4. Przedmiot zamówienia został określony szczegółowo w Projekcie Umowy -załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Zamawiający ze względu na charakter zamówienia do jego wykonania nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia w stosunku do których wymaga zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2018 poz. 917 ze zm.). II.5)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71520000-9, 71700000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

-

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z budową boisk wielofunkcyjnych przy Szkole Podstawowej nr 1 w Nowym Tomyślu".

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16254.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MD-Projekt Kompleksowe Usługi Inżynierskie Dariusz Śródecki
Email wykonawcy: -
Adres pocztowy: ul. Półwiejska 5
Kod pocztowy: 62-025
Miejscowość: Kostrzyn Wlkp.
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4920
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4920
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19500
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z budową ul. Sworzyckiej w Bukowcu, Gmina Nowy Tomyśl".

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4708.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MD-Projekt Kompleksowe Usługi Inżynierskie Dariusz Śródecki
Email wykonawcy: -
Adres pocztowy: ul. Półwiejska 5
Kod pocztowy: 62-025
Miejscowość: Kostrzyn Wlkp.
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3690
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3690
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8610
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.