Ogłoszenie z dnia 2020-01-05
Ogłoszenie nr 510001147-N-2020 z dnia 05-01-2020 r.
Przedszkole Samorządowe nr 64 p.n. "Akademia Jasia i Małgosi" w Białymstoku: Zakup i dostawa wyposażenia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 630322-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540260522-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
ACTUS Zamówienia Publiczne Daniel Ambrożej
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedszkole Samorządowe nr 64 p.n. "Akademia Jasia i Małgosi" w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 20040801900000,
ul. ul. Dubois 
12,
15-349 
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 745 30 50, e-mail
przedszkole64@op.pl, faks
85 745 30 50.
Adres strony internetowej (url): http://www.ps64.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 
Zakup i dostawa wyposażenia
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-5/PS64/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia przeznaczonego na potrzeby Zamawiającego w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowią załączniki Nr 6-10 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 32344240-0, 30197644-2, 39141000-2, 39113200-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| 
 CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ZESTAW KOMPUTEROWY  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
19/12/2019                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
4065.04
 
Liczba otrzymanych ofert: 
2
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: LH Komputery sp.j. Józef Karczewski, Krzysztof Karczewski
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
3693.00
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: MINI WIEŻA  | 
|
| 
 Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Oferent przełożył niepełną ofertę, przez co Zamawiający nie ma możliwości zweryfikowania zgodności złożonej oferty z warunkami SIWZ. Z tego też tytułu, w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP Zamawiający odrzuca ofertę, bowiem jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaś w trybie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający unieważnia cz. 2 przedmiotowego postępowania, bowiem "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu". | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: PAPIER KSERO  | 
|
| 
 Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia część 3 niniejszego postępowania w trybie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP, bowiem nie złożono żadnej oferty. | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: STÓŁ PRZYŚCIENNY  | 
|
| 
 Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia część 4 niniejszego postępowania w trybie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP, bowiem nie złożono żadnej oferty. | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: TABORET CHROMOWANY  | 
|
| 
 Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia część 5 niniejszego postępowania w trybie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP, bowiem nie złożono żadnej oferty. | 
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Białymstoku
 - Ustawienie barieroporęczy BSL/1,3/2,00 przy drodze wojewódzkiej Nr 678 Białystok- Sokoły- Wysokie Mazowieckie w km 7+300.
 - Dostawa asortymentu j.u. do Zakładu Radiologii na okres 6 miesięcy
 - Wycinka jednorocznych odrostów z pasów drogowych DW 670 i 671 oraz usługa frezowania pni drzew z pasów drogowych DW 674 i 676 z podziałem na 3 zadania.
 - Dostawa i montaż energooszczędnych opraw typu LED (II)
 - Rozbudowa krytycznej infrastruktury serwerowej - serwery
 
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mebli i wyposażenia niemedycznego dla Oddziału Klinicznego Rehabilitacji i Zakładu Fizjoterapii
 - "Budowa parasola zabezpieczającego infrastrukturę teleinformatyczną na terenie Gminy Staroźreby w ramach Projektu Grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap III"
 - Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
 - REMONT INTERAKTYWNEGO STANOWISKA "JĘZYK EMOCJI" OBEJMUJĄCY DOSTAWĘ, KALIBRACJĘ ORAZ MONTAŻ SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA NIEZBĘDNEGO DO PRZYWRÓCENIA FUNKCJONALNOŚCI STANOWISKA ORAZ WYKONANIE DOKUMENTACJI
 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Muzeum Narodowego w Lublinie - 3 części
 - Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Przychodni Specjalistycznej SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
 
więcej: Papier kserograficzny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





