To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-10
Szczecin: Remont części budynku A wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza siedziby Komendy Miejskiej Policji w Szczecinie przy ul. Kaszubskiej 35
Numer ogłoszenia: 509148 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 450698 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części budynku A wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza siedziby Komendy Miejskiej Policji w Szczecinie przy ul. Kaszubskiej 35.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotu zamówienia: jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania remontowego pn. Remont części budynku A wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza siedziby Komendy Miejskiej Policji w Szczecinie przy ul. Kaszubskiej 35 2) przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego części prawej na pomieszczenia biurowe i poddasza użytkowego wieży prawej na centralę wentylacji mechanicznej i magazyn wraz z robotami towarzyszącymi takimi jak: 1. wykonanie docieplenia połaci dachowej w remontowanych pomieszczeniach poddasza i strychu; 2. wyburzenie otworów w ścianach konstrukcyjnych wewnętrznych, wyburzenie otworów drzwiowych, wyburzenie niektórych ścian działowych; 3. demontaż stolarki drzwiowej i okiennej; 4. montaż stolarki okiennej zewnętrznej, montaż stolarki drzwiowej; 5. wykonanie otworów w stropie w celu montażu instalacji elektrycznych i sanitarnych; 6. demontaż wszystkich instalacji wewnętrznych 7. wyburzenia i demontaże w zakresie wynikającym z uwarunkowań funkcjonalnych; 8. wykonanie nowych ścian działowych murowanych i z płyty gkf i gkfi o odporności ogniowej odpowiedniej do wymagań pomieszczeń; 9. wykonanie niezbędnych nowych elementów konstrukcyjnych i wzmocnień konstrukcji; 10. wykonanie układu wentylacji mechanicznej; 11. wykonanie instalacji klimatyzacyjnej; 12. nowe wykończenie ścian w przebudowywanych pomieszczeniach; 13. wzmocnienie belek nośnych stropów; 14. częściowa wymiana elementów stropu drewnianego; 15. wykonanie nowych schodów z ostatniej kondygnacji na poddasze; 16. wykonanie nowych instalacji wewnętrznych elektrycznych związanych z przebudową budynku w zakresie opracowania; a) oświetleniowej (ogólnej, awaryjnej, ewakuacyjnej), b) gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, c) sieci strukturalnej - elektryczno-logicznej, d) sieci skd e) sieci sswin f) sieci cctv g) sieci sap i oddymiania h) systemu rozgłoszeniowej, i) sieci tv j) sieci multimedialnej 17. wykonanie instalacji c.o. i chłodu na poddaszu z zasilaniem c.o. z węzła cieplnego; 18. wykonaniem instalacji wod.-kan 19. wyburzenie części stropu drewnianego i zastąpienie go stropem żelbetowy; 20. wykonanie nowych warstw wykończeniowych stropów; 21. wykonanie sufitów podwieszanych; 22. impregnacja elementów drewnianych, 3) Szczegółowy opis robót został zawarty w projektach budowlanych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branża budowlana, elektryczna i sanitarna oraz przedmiarami robót. 4) Zamawiający dopuszcza udział w realizacji przedmiotu umowy podwykonawców. 5) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z projektem budowlanym, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarami robót, kosztorysami ofertowymi, zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami oraz przekaże przedmiot umowy w terminie w określonym w załączniku nr 7 do siwz - wzorze umowy. 6) Zamawiający wymaga od Wykonawcy zastosowania rozwiązań materiałowych i technologicznych zgodnie z projektami budowlanymi, przedmiarami robót - szczegółowymi kosztorysami nakładczymi i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Przed złożeniem ofert wskazana jest wizja lokalna terenu budowy-kontakt z osobami:- Małgorzata Kotarska - inspektor nadzoru branży budowlanej, tel.: 91 82 11454, - Andrzej Chmurzewski - inspektor nadzoru branży elektrycznej, tel. 91 82 11 453, - Małgorzata Bieluń - inspektor nadzoru branży sanitarnej- tel. 91 82 11 480, 7) Po podpisaniu umowy Wykonawca w ciągu 10 dni kalendarzowych od przekazania terenu budowy dostarczy Zamawiającemu szczegółowe kosztorysy ofertowe. 8) Umowa będzie zawarta na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę i ma charakter rozliczenia kosztorysowego. Wykonawca zobowiązany jest do zafakturowania całej wartości umowy w 2013 r. na podstawie wykonanych i odebranych robót oraz udzielonej zaliczki zgodnie z zapisami w projekcie umowy. Zaliczkę udzieli się w oparciu o art. 151 a Ustawy PZP (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.). Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu wniosku o udzielenie zaliczki w terminie do 18 grudnia 2013 r. Wraz z wnioskiem o udzielenie zaliczki na roboty budowlane Wykonawca będzie musiał wnieść Zamawiającemu 100% zabezpieczenia na wartość wnioskowanej zaliczki w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, weksli z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z terminem ważności przekraczającym 40 dni po planowanym terminie realizacji zaliczkowanych robót budowlanych określonym w harmonogramie rzeczowo-finansowym. 9) Wszelkie nazwy własne dotyczące materiałów i urządzeń zawarte w dokumentach przetargowych należy traktować jako jedne z możliwych, co oznacza możliwość zastosowania materiałów, urządzeń (w tym technologii) innych producentów o równoważnych parametrach, cechach i właściwościach. W przypadku zastosowania równoważnych urządzeń i materiałów oferent jest zobowiązany przedstawić opis oferowanych urządzeń i materiałów równoważnych podając nazwę producenta, markę, typ i dołączyć certyfikaty, aprobaty techniczne, itp., które określają właściwości i parametry techniczne. Na podstawie art. 30 ust. 5 u Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.21.61.11 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STARGARDZKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "MARBUD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
STARGARDZKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "MARBUD" SP. Z O.O.
- Stargardzkie Przedsiębiorstwo Budowlane MARBUD Sp. z o.o., ul. Gdyńska 28a, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4349212,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2998315,35
Oferta z najniższą ceną: 2998315,35 / Oferta z najwyższą ceną: 4027787,14
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- wykonanie usługi hotelowej, w tym zakwaterowania, wyżywienia, wynajmu sali konferencyjnej dla 75 osób, w ramach projektu pn. Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Ekskluzja osób z niepełnosprawnościami"
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi budynków przy ul. Małopolskiej i ul. Krasińskiego będących własnością Gminy Miasto Szczecin, w podziale na dwie części
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
- TP- 18/24 Usługa sterylizacji i konserwacji narzędzi, sprzętu medycznego, bielizny szpitalnej, materiału opatrunkowego wraz z usługą transportu.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- "Organizacja cyklu 3 plenerowych wydarzeń Biznes Camp 2024"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Kłodzku
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.