eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Remont części budynku A wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza siedziby Komendy Miejskiej Policji w Szczecinie przy ul. Kaszubskiej 35

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-05

Szczecin: Remont części budynku A wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza siedziby Komendy Miejskiej Policji w Szczecinie przy ul. Kaszubskiej 35
Numer ogłoszenia: 450698 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części budynku A wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza siedziby Komendy Miejskiej Policji w Szczecinie przy ul. Kaszubskiej 35.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotu zamówienia: jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania remontowego pn. Remont części budynku A wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza siedziby Komendy Miejskiej Policji w Szczecinie przy ul. Kaszubskiej 35 2) przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego części prawej na pomieszczenia biurowe i poddasza użytkowego wieży prawej na centralę wentylacji mechanicznej i magazyn wraz z robotami towarzyszącymi takimi jak: 1. wykonanie docieplenia połaci dachowej w remontowanych pomieszczeniach poddasza i strychu; 2. wyburzenie otworów w ścianach konstrukcyjnych wewnętrznych, wyburzenie otworów drzwiowych, wyburzenie niektórych ścian działowych; 3. demontaż stolarki drzwiowej i okiennej; 4. montaż stolarki okiennej zewnętrznej, montaż stolarki drzwiowej; 5. wykonanie otworów w stropie w celu montażu instalacji elektrycznych i sanitarnych; 6. demontaż wszystkich instalacji wewnętrznych 7. wyburzenia i demontaże w zakresie wynikającym z uwarunkowań funkcjonalnych; 8. wykonanie nowych ścian działowych murowanych i z płyty gkf i gkfi o odporności ogniowej odpowiedniej do wymagań pomieszczeń; 9. wykonanie niezbędnych nowych elementów konstrukcyjnych i wzmocnień konstrukcji; 10. wykonanie układu wentylacji mechanicznej; 11. wykonanie instalacji klimatyzacyjnej; 12. nowe wykończenie ścian w przebudowywanych pomieszczeniach; 13. wzmocnienie belek nośnych stropów; 14. częściowa wymiana elementów stropu drewnianego; 15. wykonanie nowych schodów z ostatniej kondygnacji na poddasze; 16. wykonanie nowych instalacji wewnętrznych elektrycznych związanych z przebudową budynku w zakresie opracowania; a) oświetleniowej (ogólnej, awaryjnej, ewakuacyjnej), b) gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, c) sieci strukturalnej - elektryczno-logicznej, d) sieci skd e) sieci sswin f) sieci cctv g) sieci sap i oddymiania h) systemu rozgłoszeniowej, i) sieci tv j) sieci multimedialnej 17. wykonanie instalacji c.o. i chłodu na poddaszu z zasilaniem c.o. z węzła cieplnego; 18. wykonaniem instalacji wod.-kan 19. wyburzenie części stropu drewnianego i zastąpienie go stropem żelbetowy; 20. wykonanie nowych warstw wykończeniowych stropów; 21. wykonanie sufitów podwieszanych; 22. impregnacja elementów drewnianych, 3) Szczegółowy opis robót został zawarty w projektach budowlanych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branża budowlana, elektryczna i sanitarna oraz przedmiarami robót. 4) Zamawiający dopuszcza udział w realizacji przedmiotu umowy podwykonawców. 5) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z projektem budowlanym, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarami robót, kosztorysami ofertowymi, zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami oraz przekaże przedmiot umowy w terminie w określonym w załączniku nr 7 do siwz - wzorze umowy. 6) Zamawiający wymaga od Wykonawcy zastosowania rozwiązań materiałowych i technologicznych zgodnie z projektami budowlanymi, przedmiarami robót - szczegółowymi kosztorysami nakładczymi i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Przed złożeniem ofert wskazana jest wizja lokalna terenu budowy-kontakt z osobami:- Małgorzata Kotarska - inspektor nadzoru branży budowlanej, tel.: 91 82 11454, - Andrzej Chmurzewski - inspektor nadzoru branży elektrycznej, tel. 91 82 11 453, - Małgorzata Bieluń - inspektor nadzoru branży sanitarnej- tel. 91 82 11 480, 7) Po podpisaniu umowy Wykonawca w ciągu 10 dni kalendarzowych od przekazania terenu budowy dostarczy Zamawiającemu szczegółowe kosztorysy ofertowe. 8) Umowa będzie zawarta na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę i ma charakter rozliczenia kosztorysowego. Wykonawca zobowiązany jest do zafakturowania całej wartości umowy w 2013 r. na podstawie wykonanych i odebranych robót oraz udzielonej zaliczki zgodnie z zapisami w projekcie umowy. Zaliczkę udzieli się w oparciu o art. 151 a Ustawy PZP (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.). Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu wniosku o udzielenie zaliczki w terminie do 18 grudnia 2013 r. Wraz z wnioskiem o udzielenie zaliczki na roboty budowlane Wykonawca będzie musiał wnieść Zamawiającemu 100% zabezpieczenia na wartość wnioskowanej zaliczki w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, weksli z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z terminem ważności przekraczającym 40 dni po planowanym terminie realizacji zaliczkowanych robót budowlanych określonym w harmonogramie rzeczowo-finansowym. 9) Wszelkie nazwy własne dotyczące materiałów i urządzeń zawarte w dokumentach przetargowych należy traktować jako jedne z możliwych, co oznacza możliwość zastosowania materiałów, urządzeń (w tym technologii) innych producentów o równoważnych parametrach, cechach i właściwościach. W przypadku zastosowania równoważnych urządzeń i materiałów oferent jest zobowiązany przedstawić opis oferowanych urządzeń i materiałów równoważnych podając nazwę producenta, markę, typ i dołączyć certyfikaty, aprobaty techniczne, itp., które określają właściwości i parametry techniczne. Na podstawie art. 30 ust. 5 u Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 do 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 75 000,00 zł brutto 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 20.11.2013 r. do godziny 11.30. Decyduje data wpływu wadium do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 33 1010 1599 0025 0913 9120 0000, decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: - zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp bez potwierdzania tych okoliczności. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art 46 z zastrzeżeniem art. 148 ust 4 uPzp. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 3 uPzp. 8. W przypadku wnoszenia wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 uPzp winno być ono złożone w kasie zamawiającego, pokój 232 ul. Małopolska 47, Szczecin. Kasa Zamawiającego czynna jest codziennie w godzinach od 11.00 - 14.00.

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedną najważniejszą robotę budowlaną. Za najważniejszą robotę budowlaną Zamawiający uzna budowę lub remont (przebudowę) budynku z wykonaniem robót branży budowlanej o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 170, poz. 1217) w specjalności: - instalacji sanitarnych (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania ) -co najmniej 1 osoba, - konstrukcyjno-budowlanej (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba, - instalacji elektrycznych (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania ) -co najmniej 1 osoba. Zamawiający dopuszcza łączenie ww. specjalności, jeżeli którakolwiek z uprawnionych osób będzie posiadała więcej niż jedną z wymaganych przez Zamawiającego specjalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami (załącznik nr 1 do siwz). 2. Wypełnione i podpisane uproszczone kosztorysy ofertowe, wycenione na podstawie kosztorysów nakładczych Kosztorysy ofertowe uproszczone muszą być opracowane metodą szczegółową na podstawie KNR-ów podanych w kosztorysach nakładczych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający zastrzega, że kosztorysy ofertowe uproszczone mają być zgodne z załączonymi kosztorysami nakładczymi, bez prawa do skracania lub rozszerzania robót - pod rygorem odrzucenia oferty. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. odpis KRS, umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdz. X odpowiednio ust. 5 lub 8 siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 7

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/KWS/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow/3523,tabelaogl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. Św. Św. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2013 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. Św. Św. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.