eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › DRUK ULOTEK NA POTRZEBY AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-07

Łódź: DRUK ULOTEK NA POTRZEBY AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI
Numer ogłoszenia: 50864 - 2016; data zamieszczenia: 07.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi , ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2547408, centrala 2547598, faks 42 2547418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DRUK ULOTEK NA POTRZEBY AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi drukarskie polegające na druku ulotek (według projektu Zamawiającego) na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi według poniższego opisu oraz na dostawie wykonanych ulotek do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis zamówienia 1. ulotka składana druk offsetowy, druk kolorowy CMYK 4+4, papier offsetowy niepowlekany gramatura 120g, format A3, złożone do formatu 10x14 cm (składane jak mapka) Po długości i szerokości 3 złożenia w tzw. zetkę (falcowanie) ilość 4000 szt. Uwaga: dostarczane ulotki mają być złożone, 2. ulotka A5 druk 1+1 (czarno-białe), papier offset niepowlekany, gramatura 150-170 g, format A5, druk offsetowy, ilość 350 szt. 3. ulotka A5, druk 1+1 (czarno-białe), papier offset niepowlekany, gramatura 150-170 g, format A5, druk offsetowy, ilość 350 szt., 4. ulotka A5, druk 1+1 (czarno-białe), papier offset, niepowlekany, gramatura 150-170 g, format A5, druk offsetowy, ilość 350 szt., 5. ulotka A5, druk 1+1 (czarno-białe), papier offset niepowlekany, gramatura 150-170 g, format A5, druk offsetowy, ilość 350 szt., 6. ulotka A5, druk 1+1 (czarno-białe), papier offset niepowlekany, gramatura 150-170 g, format A5, druk offsetowy, ilość 350 szt. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostawy wykonanych druków do siedziby Zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi ul. Wojska Polskiego 121 Łódź. 2. Koszty wydruków i ich dostawa oraz wszelkie inne koszty związane z wymienionymi czynnościami ponosi Wykonawca. 3. Do czasu wykonania druku wliczony jest czas wykonania druków a także czas potrzebny dla doręczenia wykonanych zamówień Zamawiającemu w jego siedzibie.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Stronę Tytułową - zgodnie z Formularzem Nr 1., 2. Formularz Oferty - wypełniony zgodnie z Formularzem Nr 2., 3. Dokument potwierdzający uprawnienia osoby/osób podpisujących ofertę do reprezentacji oraz Pełnomocnictwo, Pełnomocnictwa dla osoby, osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika. 4. Dokumenty i oświadczenia określone w pkt 8 SIWZ - Formularze nr 3, 4, 5., 5. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy załączyć wypełniony - Formularz Nr 6, 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), 7. Do oferty w celu jej oceny w zakresie kryterium jakość wykonania należy załączyć Próbkę w postaci jednego egzemplarza ulotki, wydrukowanej przez wykonawcę, której parametry są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia dla ulotki składanej (technika druku - offset, druk kolorowy CMYK 4+4, papier offset niepowlekany, gramatura 120 g, format A3, złożone do formatu 10x14 cm (składane jak mapka). Po długości i szerokości 3 złożenia w tzw. zetkę (falcowanie). Ulotka musi zawierać tekst i zdjęcia. Zamawiający dopuszcza załączenie do oferty ulotki o dowolnej gramaturze papieru oraz zdjęcia druk kolorowy 4+4 lub Pantone. Zamawiający dopuszcza złożenie maksymalnie dwóch ulotek spełniających łącznie wymagane założenia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - jakość wykonania - 50

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Strony ustalają, iż przez zmiany istotne Umowy przyznające prawo do jej zmiany rozumieją: a. zmiana terminów realizacji usługi nie powodująca zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, a spowodowana okolicznościami leżącymi po stronie Akademii lub okolicznościami niezależnymi od Akademii jak i od Wykonawcy; b. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. Prawo zmiany nie obejmuje zmiany Umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. 2. Zmiany, o których mowa powyżej muszą zostać udokumentowane. Pismo (wniosek) dotyczące ww. zmian wraz z uzasadnieniem, strona występująca z wnioskiem zobowiązana jest złożyć drugiej stronie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi 91-726 Łódź, ul. Wojska Polskiego 121 pok 68.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi 91-726 Łódź, ul. Wojska Polskiego 121, Kancelaria V piętro pok. 501.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego znaczeniem: 1. cena - 50%; 2. jakość wykonania - 50% Sposób oceny ofert. Ocena ofert w zakresie przedstawionego kryterium zostanie dokonana według następujących zasad: Cena - 50% 1) Zamawiający przy obliczaniu tego kryterium będzie brał pod uwagę całkowitą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. 2) W zakresie kryterium oferta może uzyskać 50 punktów. 3) Oferta z ceną najniższą otrzyma 50 pkt. 4) Punktacja ceny kolejnych ofert odbędzie się zgodnie z formułą: PC = Cmin/C x 50 gdzie: PC - ocena punktowa danej oferty za cenę Cmin - minimalna zaoferowana przez wykonawców cena; C - cena z danej oferty Jakość wykonania - 50% Jakość wykonania zostanie oceniona na podstawie załączonej do oferty próbki w postaci jednego egzemplarza ulotki, wydrukowanej przez wykonawcę, której parametry są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia dla ulotki składanej (technika druku - offset, druk kolorowy CMYK 4+4, papier offset niepowlekany, gramatura 120 g, format A3, złożone do formatu 10x14 cm (składane jak mapka). Po długości i szerokości 3 złożenia w tzw. zetkę (falcowanie). Ulotka musi zawierać tekst i zdjęcia. Zamawiający dopuszcza załączenie do oferty ulotki o dowolnej gramaturze papieru oraz zdjęcia druk kolorowy 4+4 lub Pantone. Zamawiający dopuszcza złożenie maksymalnie dwóch ulotek spełniających łącz-nie wymagane założenia. Brak załączenia opisanej powyżej próbki do oferty wykonawcy spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z zapisem art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp. Ocenie podlegać będzie poprawność i estetyka złożenia, jakość druku tekstu i jakość wydruku zdjęć. Jz- Poprawnośc i estetyka złożenia - krzywo złożone, krawędzie nie pokrywają się, nie trzyma formatu, pogniecione i przesunięte złożenie 0 pkt, Nierówno złożone, lekko przesunięte złożenie 10 pkt, Prawidłowo i równo złożone, zachowany format 25 pkt, Jdt - Jakość druku tekstu - Nieostre, zalane litery, zabrudzenia na papierze 0pkt, Odbicia tekstu, częściowo zalane litery 10 pkt, Druk ostry, prawidłowy, dobrze czytelne w kontrze 25 pkt, Jwz - Jakość wydruku zdjęć - Bardzo widoczny raster, przesunięte kolory 0 pkt, Nie utrzymanie jednolitego nasycenia wydruku zdjęcia 10 pkt, Zdjęcia ostre, równomiernie nasycone, raster stochastyczny, brak przesunięć kolorów 25 pkt. Punktacja w kryterium Jakość wykonania odbędzie się zgodnie z formułą: Pj= (J oferty/Jmax) x 50 gdzie: Pj - ocena punktowa danej oferty za jakość druku Joferty = liczba punktów przyznana danej ofercie obliczona wg wzoru: Jz + Jdt + Jwz, Jmax = maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania, tj. 75 pkt W zakresie wskazanego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 50 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach podlegają zsumowaniu. Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku. Oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów (P) stanowić będzie ofertę najkorzystniejszą. Ostateczną liczbę punktów (P) każdej z ocenianych ofert stanowić będzie suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach: Cena, oraz jakość wykonania zgodnie ze wzorem: P = PC + Pj gdzie: P - łączna ocena punktowa PC - Ocena punktowa za kryterium cena Pj - ocena punktowa za kryterium jakość wykonania.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.