Ogłoszenie nr 500384858-N-2019 z dnia 02-01-2019 r.
Wrocław: Remont pomieszczeń przyziemia na cele naukowo-dydaktyczne w budynku Katedry i Zakładu Farmakologii UMW przy ul. Mikulicza-Radeckiego 2 we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 601834-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500224999-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, Krajowy numer identyfikacyjny 000288981,
ul. Wybrzeże L.Pasteura
1,
50-367
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 7841174, e-mail
monika.komorowska@am.wroc.pl, faks
71 7840045.
Adres strony internetowej (url): www.umed.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń przyziemia na cele naukowo-dydaktyczne w budynku Katedry i Zakładu Farmakologii UMW przy ul. Mikulicza-Radeckiego 2 we Wrocławiu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):UMW/AZ/PN-86/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont pomieszczeń przyziemia na cele naukowo-dydaktyczne w budynku Katedry i Zakładu Farmakologii UMW przy ul. Mikulicza-Radeckiego 2 we Wrocławiu, zgodnie z Projektami wykonawczymi będącymi zał. nr 6 do SIWZ i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) będącymi zał. nr 7 do SIWZ, wykonanymi przez ARCHIKON Arch. Anna Kościuk Pracownia Architektoniczna - Wrocław. Zakres prac określają Przedmiary robót będące załącznikiem nr 8 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45310000-3,
45300000-0,
45100000-8,
45200000-9,
45300000-0,
45400000-1,
45260000-7,
45262520-2,
45410000-4,
45430000-0,
45432210-9,
45440000-3,
45442100-8,
45420000-7,
45421100-5,
45421141-4
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania przedmiotu umowy: 10 tygodni od daty przekazania Wykonawcy placu budowy.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/11/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
roboty budowlane: remont korytarzy, wykonanie tymczasowego wydzielenia pomieszczenia, wymiana zabitej ziemią kanalizacj podsadzkowej i przykanalika
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Pzp), w związku z wystąpieniem okoliczności skutkującej koniecznością realizacji robót dodatkowych (remont korytarza oznaczonego w projekcie wykonawczym jako pom. P/10/K1, podział korytarza oznaczonego w w/w projekcie jako Korytarz P/11 na dwie części wynikające z etapowanie robót: wykonanie tymczasowego wydzielenia w postaci ścianki GK z drzwiami drewnopodobnymi, wymiana zabitej ziemia kanalizacji podposadzkowej i przykanalika) oraz wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, Zamawiający udziela dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego (umowa nr UMW/AZ/PN-86/18), zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, nieprzekraczającego 50 % wartości realizowanego zamówienia (wartość realizowanego zamówienia wynosi 19 764,24 PLN), niezbędnego do jego prawidłowego wykonania, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, a Wykonawca przyjmuje wyżej opisane zamówienie dodatkowe do wykonania.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- REMONT DACHU budynku administracyjno-biurowego DSDiK w Czadrowie Etap I (dach duży) i Etap II (dach kopertowy).
- Usługa przeprowadzenia kursów specjalistycznych prowadzących do zdobycia/podniesienia kwalifikacji/kompetencji zawodowych dla uczniów szkół branżowych i techników - w podziale na 12 zadań.
- Usługa dezynsekcji , deratyzacji, dezynfekcji i monitoringu w zakresie określonym w systemie HACCP
- SZP/242-059/2024 Dostawa drukarki 3D opartej na niskoenergetycznym addytywnym napawaniu laserowym dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa zestawu wirówek laboratoryjnych z wyposażeniem
- 37.2024 Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.