eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa urządzeń sieciowych dla Instytutu Adama Mickiewicza

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-16

Ogłoszenie nr 500300562-N-2018 z dnia 16-12-2018 r.

Instytut Adama Mickiewicza: Dostawa urządzeń sieciowych dla Instytutu Adama Mickiewicza

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 640014-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Adama Mickiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 14047007100000, ul. ul. Mokotowska 25, 00560 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 224 476 100, e-mail iam@iam.pl, faks 224 476 152.
Adres strony internetowej (url): www.iam.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa urządzeń sieciowych dla Instytutu Adama Mickiewicza

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

10/IAM/2018/09

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń sieciowych tj. switchy wraz z akcesoriami. 1. Switch agregująco-szkieletowy - 2 sztuki; 2. Switch dostępowy 48 portowy - 1 sztuka; 3. Switch dostępowy 48 portowy z PoE+ - 1 sztuka; 4. Switch dostępowy 24 portowy z PoE+ - 3 sztuki; 5. Switch dostępowy 12 portowy z PoE+ - 1 sztuka; Dodatkowo Zamawiający wymaga dostarczenia wkładek optycznych oraz kabli w ilościach i typach wyszczególnionych poniżej. Wszystkie wkładki powinny pochodzić od producenta switchów celem zachowania pełnej kompatybilności sprzętowo - programowej. 6. moduł światłowodowy 10GBASE-X SFP+, WDM 1330nm Tx / 1270nm Rx, SMF, styk LC - 2 sztuki; 7. moduł światłowodowy 10GBASE-X SFP+, WDM 1270nm Tx / 1330nm Rx, SMF, styk LC - 2 sztuki; 8. moduł światłowodowy 10GBASE-SR SFP+, 850nm, MMF, styk LC - 6 sztuk; 9. kabel DAC 10GBASE-CR SFP+, 1m - 2 sztuki 10. kabel DAC 10GBASE-CR SFP+, 3m - 1 sztuka Każdy ze switchy musi dodatkowo mieć kable zasilające oraz być objęty minimum 3 - letnim kontraktem serwisowym obejmujący co najmniej: a. bezpłatne aktualizacje Firmware (minor i major Release), b. wymianę uszkodzonego komponentu z dostawą następnego dnia roboczego od uznania awarii, c. wsparcia technicznego producenta przez bezpłatną linię telefoniczną, e-mail oraz zdalną sesję, d. dostęp do bazy wiedzy producenta. 2. Wykonawca udziela gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu na okres wskazany w złożonej przez niego ofercie. Wykonawca zobowiązuje się do asysty technicznej w postaci oddelegowania, na czas instalacji zakupionego sprzętu, merytorycznej osoby do biura Zamawiającego w wymiarze nie mniejszym niż 7 dni przy założeniu, że na dzień to 8h. Asysta nastąpi po obopólnym uzgodnieniu terminu jednakże nie później niż 6 m-cy od daty fizycznego dostarczenia sprzętu do siedziby Zamawiającego. 3.Wykonawca zapewni Zamawiającemu wparcie merytoryczne i techniczne dotyczące zakupionego sprzętu w wymiarze 365 dni od daty końcowej instalacji poprzez: 1) - dedykowany numer telefonu dostępny w dni robocze w godzinach 8:00 - 17:00. Numer służyć będzie do obsługi bieżących zgłoszeń oraz udzielania wszelkich informacji związanych z zaoferowanym sprzętem. 2) - awaryjny numer telefonu czynny poza ww. godzinami pracy oraz w święta i dni wolne od pracy. Numer służyć będzie do zgłaszania awarii sprzętu oraz udzielania informacji o charakterze krytycznym dla zaoferowanego sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30236000-2


Dodatkowe kody CPV: 32420000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 203252.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Polska Grupa Technologiczna Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Jerozolimskie 96
Kod pocztowy: 00-807
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 245317.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 245317.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 245317.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.