eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraWykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz mycie szklanej elewacji budynku przy ul. Mickiewicza 21

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-24

Ogłoszenie nr 500281630-N-2018 z dnia 24-11-2018 r.

Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze: Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz mycie szklanej elewacji budynku przy ul. Mickiewicza 21

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622101-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 32516200000, ul. ul. Mickiewicza 21, 58500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 75 67 12 830, e-mail srjg.przetargi@jelenia-gora.sr.gov.pl, faks 756 471 745.
Adres strony internetowej (url): http://jelenia-gora.sr.gov.pl/index.php?p=m&idg=m2,167,265
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://jelenia-gora.sr.gov.pl/index.php?p=m&idg=m2,167,265

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd powszechny

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz mycie szklanej elewacji budynku przy ul. Mickiewicza 21

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OG/ZP-29/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze, w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój, obejmujące: 1) sprzątanie pomieszczeń użytkowych w budynkach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze przy ul. Mickiewicza 21 i ul. Bankowej 18 szczegółowo opisanych w Tabeli nr 1 i 2 obejmuje: a) sprzątanie pomieszczeń użytkowych, o powierzchni: 5747,20 m² (pomieszczenia biurowe, 17 sal rozpraw, 46 sanitariaty, pomieszczenia socjalne, klatki schodowe, korytarze, wiatrołapy, pomieszczenia aresztowe z sanitariatem, garaż podziemny, winda), które odbywać się będzie codziennie po godzinach pracy sądu, a pomieszczenia Biur Obsługi Interesantów po godzinach obsługi interesantów, b) sprzątanie pomieszczeń użytkowych o tzw. ograniczonym dostępie o powierzchni 770 m2, z tego: - 6,30 m2 - sprzątanie dwa razy w tygodniu (pomieszczenie kasy), - 144,50 m2 - sprzątanie raz w tygodniu ( pomieszczenia kancelarii tajnej, pomieszczenie przetwarzania informacji), - 385,20 m2 - sprzątanie nie rzadziej niż raz w miesiącu (pokoje informatyczne, magazyn dowodów rzeczowych, archiwum ul. Mickiewicza, magazyn gospodarczy, pomieszczenia na makulaturę, pomieszczenie konserwatorów, pokój kserograficzny), które odbywać się będzie w czasie godzin urzędowania sądu. - 233,80 m2 - sprzątanie wg potrzeb (na ul. Bankowej archiwa, pomieszczenia gospodarcze, boksy), c) serwis dzienny w godzinach 700-1400 w całym okresie obowiązywania umowy, obejmujący utrzymanie w czystości, w czasie urzędowania sądu, schodów wejściowych do budynku, klatek schodowych, holi, korytarzy, windy (usuwanie śniegu i błota pośniegowego nanoszonego przez interesantów, wycieranie wody, usuwanie zabrudzeń powierzchni w wyniku zdarzeń lub awarii) d) mycie okien i elewacji szklanej e) mycie naczyń w pomieszczeniach socjalnych oraz w sekretariacie Prezesa i Dyrektora - codziennie po godzinach pracy sądu

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90919200-4


Dodatkowe kody CPV: 90911300-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 566427.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Impel Facility Services Sp.zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ślężna 118
Kod pocztowy: 53-111
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 696705.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 696705.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 826560.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Podwykonastwo - mycie szklanej elewacji budynku Sądu przy ulicy Mickiewicza 21


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.