eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Świeradowie-Zdroju

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-11-04

Ogłoszenie nr 500263626-N-2018 z dnia 04-11-2018 r.

Świeradów-Zdrój: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Świeradowie-Zdroju
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi priorytetowej nr 4 "Środowisko i zasoby" Działania 4.2 "Gospodarka wodno-ściekowa", Poddziałania nr 4.2.1 "Gospodarka wodno-ściekowa - konkursy horyzontalne" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 505370-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500166564-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 23082139700000, ul. ul. 11-go Listopada 35, 59850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 816 471, e-mail zp@swieradowzdroj.pl, faks 757 816 585.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Świeradowie-Zdroju

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR.ZP1.271-1/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1: budowa sieci kanalizacji sanitarnej - ok. 5.778,0 m, budowa sieci wodociągowej - ok. 3.622,1 m. Część 2: budowa sieci kanalizacji sanitarnej - ok. 395,0 m. Część 3: budowa sieci kanalizacji sanitarnej - ok. 272,0 m. Część 4: budowa sieci kanalizacji sanitarnej - ok. 426,0 m, budowa sieci wodociągowej - ok. 273 m.


II.4) Główny kod CPV: 45231000-5
Dodatkowe kody CPV:

45232000-2,

45231300-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania i odbioru przedmiotu umowy ustala się następująco: a) rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy: w dniu następnym po podpisaniu umowy, b) zakończenie realizacji przedmiotu umowy wraz z jego odbiorem: do dnia 30.10.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: budowa sieci kanalizacji sanitarnej - ok. 5 778 m, budowa sieci wodociągowej - ok. 3 662,10 m.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 13/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

WAMAR PPHU Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, , Wincentego Pola 33, 58-500, Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 676200.00 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: budowa sieci kanalizacji sanitarnej - ok. 395 m
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 13/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

WAMAR PPHU Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, , Wincentego Pola 33, 58-500, Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 841200.00 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wykonanie prac dodatkowych przez dotychczasowego wykonawcę, nieobjętych zamówieniem podstawowym

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Opis robót dodatkowych Ul. Boczna 1. Wykonanie odnogi K.S. do Pawilonu Handlowego "Biedronka": 2. Zmiana trasy K.S. w związku z koniecznością zabezpieczenia drzewa - pomnika przyrody. 3. Odbudowa nawierzchni wraz z wymianą krawężników w pełnym zakresie z uwagi na zły stan techniczny nawierzchni. 4. Dostawa i montaż piaskownika na kolektorze kanalizacji sanitarnej. Ul. Kościuszki 1. Odbudowa nawierzchni drogi na całej szerokości jezdni z uwagi na zły stan techniczny nawierzchni. 2. Demontaż płyt drogowych wraz z rozbiórką nawierzchni bitumicznej. 3. W związku z przegłębieniem przejścia pod potokiem pomiędzy studniami S3.11.1 a S3.ll zgodnie z wymogami Wód Polskich należy pogłębić wykop na odcinku od studni S3.9 do S3.ll o dodatkową średnią głębokość 0,70m w gruncie skalistym. 4. Wykonanie dodatkowego odgałęzienia sieci wodociągowej do budynku przy ul. Kościuszki Nr 1.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
1. W związku z wystąpieniem dodatkowych robót budowlanych wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia podstawowego, które nie zostały ujęte w § 1 ust. 1 umowy Nr 196/18 z dnia 13.06.2018 r., a które są konieczne do wykonania ww. zamówienia, ulegają zmianie następujące elementy tej umowy: - wartość robót określonych w § 1 ust. 1 pkt 1 umowy zwiększa się o kwotę 262.440.00 zł, tak więc wartość robót ulega zmianie z kwoty 831 726,00 zł na kwotę 1 094 166.00 zł, słownie złotych: jeden milion dziewięćdziesiąt cztery tysiące sto sześćdziesiąt sześć 00/100 zł. - wartość robót określonych w § 1 ust. 1 pkt 2 umowy zwiększa się o kwotę 137.560.0 zł, tak więc wartość robót ulega zmianie z kwoty 1 034 676,00 zł na kwotę 1 172 236.0 zł, słownie złotych: jeden milion sto siedemdziesiąt dwa tysiące dwieście trzydzieści sześć 00/100 zł. - termin wykonania zadania - zostaje przesunięty z dnia 30 października 2018 r. na dzień 30 listopada 2018 r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.