eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Utworzenie mini baru wraz z pomieszczeniem rehabilitacji dzieci w istniejącym budynku Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Brodnicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-10

Ogłoszenie nr 500191446-N-2018 z dnia 10-08-2018 r.

Powiat Brodnicki: Utworzenie mini baru wraz z pomieszczeniem rehabilitacji dzieci w istniejącym budynku Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Brodnicy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570707-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Brodnicki, Krajowy numer identyfikacyjny 87111836500000, ul. ul. Kamionka 18, 87300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 564 950 800, e-mail starostwo@brodnica.com.pl, faks 564 950 801.
Adres strony internetowej (url): http://brodnica.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utworzenie mini baru wraz z pomieszczeniem rehabilitacji dzieci w istniejącym budynku Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Brodnicy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZE.272.15.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest: : "Utworzenie mini baru wraz z pomieszczeniem rehabilitacji dzieci w istniejącym budynku Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Brodnicy". Podstawowe dane projektowanych pomieszczeń. Mini bar - powierzchnia użytkowa: -bufet 21,6 m2 -zaplecze bufetu 3,4 m2 -WC 3,6 m2 -zmywalnia 6,2 m2 -jadalnia 22,9 m2 RAZEM 57,7 m2 Pomieszczenie rehabilitacji dzieci - 26,8 m2 Podstawowy zakres robót obejmuje: a) branża budowlana: - wykonanie ścianek (działowych, zamurowania itp.) z płyt GKF: ok. 20m² - wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej: 1szt. - montaż okna aluminiowego: 1szt. - montaż działowych witryn aluminiowo-szklanych EI30: 1szt. - oklejanie istniejącej witryny aluminiowo-szklanej: ok. 9m2 - ułożenie płytek podłogowych, posadzkowych i ściennych: ok. 35m² - ułożenie tapet: ok. 30m2 - ułożenie wykładziny PCV: ok. 30m2 - ułożenie 2×gładzi gipsowych wraz z gruntowaniem: ok. 35m² - malowanie 2לcian i 2×sufitów: ok. 175m² - montaż żaluzji z napędem elektrycznym: 3szt. - montaż odbojnic i narożników ochronnych: ok. 13mb b) branża elektryczna: - montaż rozdzielnicy bufetu wraz z zasilaniem YKYżo5x16mm2 4m: 1 kpl. - montaż opraw oświetleniowych: 7 szt. - montaż opraw oświetleniowych LED IP65 4400 lm: 4 szt. - zabudowę listew instalacyjnych: ok. 188 m, - wykonanie instalacji gniazd 230V: 15 szt. - wykonanie instalacji gniazd 400V: 2 szt. - łączniki instalacyjne:4 szt. - łączniki żaluzjowe:3 szt. - montaż czujki dymu z okablowaniem: 1 szt. - aktualizacja oprogramowania Centralki SAP wraz z uaktualnieniem schematów: 1 kpl. - wykonanie połączeń uziemiających i wyrównawczych: 1 kpl. - pomiary elektryczne: 1 kpl. c) branża sanitarna: - montaż umywalki wraz z podłączeniami wod-kan - 2 szt. - montaż rurociągów kanalizacyjnych PVC 75 - 5m - montaż rurociągów kanalizacyjnych PVC 50 - 5m - montaż rurociągów PP20x2,8 wody użytkowej - 17m - przesunięcie istniejącego grzejnika - 1szt. d) wentylacja mechaniczna, instalacja chłodu i odprowadzenia skroplin. Układ wentylacyjny nawiewno-wywiewny N1/W1 przewidziano do obsługi pomieszczenia bufetu, pomieszczeń zmywalni oraz zaplecza bufetu. Nawiew powietrza zewnętrznego układem nawiewnym, działającym w oparciu o centralę nawiewną. Świeże powietrze dla potrzeb centrali nawiewnej dostarczane poprzez czerpnię ścienną. Jako centralę nawiewną, zaprojektowano centralę podwieszaną w wykonaniu wewnętrznym. Centrala wyposażona w nagrzewnicę elektryczną, wentylator nawiewny i filtr. Centralę należy wyposażyć w falownik. Nawiew powietrza do pomieszczenia bufetu z zastosowaniem anemostatów wirowych z ruchomymi lamelkami ze skrzynkami rozprężnymi, pomieszczeń zmywalni i zaplecza bufetu za pośrednictwem zaworów wentylacyjnych. Wywiew zużytego powietrza z pomieszczenia zmywalni z wykorzystaniem wentylatora osiowego. Układ wentylacyjny nawiewno-wywiewny N2/W2 przewidziano do obsługi pomieszczenia jadalni. Nawiew powietrza zewnętrznego układem nawiewnym, działającym w oparciu o centralę nawiewno-wywiewną. Świeże powietrze dla potrzeb centrali nawiewnej dostarczane poprzez czerpnię ścienną. Na dachu budynku kanał wywiewny zakończony wyrzutnią dachową. Jako centralę nawiewno-wywiewną, zaprojektowano centralę podwieszaną w wykonaniu wewnętrznym. Centrala wyposażona w nagrzewnicę elektryczną, wentylatory (nawiewny i wywiewny) i filtry. Centralę należy wyposażyć w falowniki. Nawiew oraz wywiew powietrza do/z pomieszczenia jadalni z zastosowaniem anemostatów wirowych z ruchomymi lamelkami ze skrzynkami rozprężnymi. Pomieszczeni rehabilitacji dzieci obsługiwane z istniejącego układu nawiewno-wywiewnego. Sterowanie ilością przepływającego powietrza przez pomieszczeń odbywać się będzie za pośrednictwem przepustnic zamontowanych przed elementami dystrybucji powietrza. Dla wybranych pomieszczeń objętych opracowaniem zabudowane zostaną urządzenia chłodnicze. Projektuje się układ typu split obsługujący pomieszczenia rehabilitacji dzieci oraz układ VRF do obsługi jadalni oraz pomieszczenia bufetu. Jako jednostki wewnętrzne projektuje się klimatyzatory ścienne (szt. 5). Na poziomie dachu przy klatce schodowej wskazana została lokalizacja poszczególnych jednostek zewnętrznych. Sterowanie pracą jednostek wewnętrznych układów za pomocą sterowników naściennych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. (Uwaga! Przedmiar robót stanowi tylko podstawę informacyjna zgodnie z zapisami rozdziału XII opis sposobu obliczenia ceny).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 220569.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Konsultingowe Sanivest
Email wykonawcy: biuro@sanivest.pl
Adres pocztowy: ul. Polna 59
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 329025.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 329025.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 329025.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.