eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Istebna › Zakup i wyposażenie pracowni przedmiotowych dla Szkół w Gminie Istebna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-05

Ogłoszenie nr 500185275-N-2018 z dnia 05-08-2018 r.

Gminny Zespół do spraw Oświaty w Istebnej: Zakup i wyposażenie pracowni przedmiotowych dla Szkół w Gminie Istebna

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zapewnienie równego dostępu do edukacji w Gminie Istebna

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578745-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500152324-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Zespół do spraw Oświaty w Istebnej, Krajowy numer identyfikacyjny 7066402700000, ul. Istebna 1000, 43470 Istebna, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 855 62 00, e-mail gzo.istebna@rekord.net.pl, faks 33 855 62 00.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i wyposażenie pracowni przedmiotowych dla Szkół w Gminie Istebna

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-8/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie zostało podzielone na części i obejmuje: część 1: dostawę wyposażenia pracowni przyrodniczej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SIWZ Kod Wspólnego Słownika (CPV): Pomoce dydaktyczne 39162100-6 Pomoce naukowe 39162000-5 Akwaria 39298800-5 Mierniki elektroniczne 38552000-9 Atlasy 22114200-4 Mapy 22114300-5 Balony i piłki do zabawy 37525000-4 Barometry 38122000-6 Baterie galwaniczne 31420000-6 Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych 35112100-3 Gliceryna 24964000-9 Globusy 39298600-3 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38000000-5 Laboratoryjne wyroby szklane 33793000-5 Termometry 38412000-6 Odczynniki laboratoryjne 33696500-0 Odczynniki chemiczne 33696300-8 Mikroskopy 38510000-3 Żarówki oświetleniowe 31531100-8 część 2: dostawę wyposażenia pracowni biologicznej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.2 do SIWZ Kod Wspólnego Słownika (CPV): Pomoce dydaktyczne 39162100-6 Pomoce naukowe 39162000-5 Akwaria 39298800-5 Termometry 38412000-6 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38000000-5 Laboratoryjne wyroby szklane 33793000-5 Pipety i akcesoria laboratoryjne 38437000-7 Odczynniki laboratoryjne 33696500-0 Odczynniki chemiczne 33696300-8 Mikroskopy 38510000-3 Termometry 38412000-6 część 3: dostawę wyposażenia pracowni - Wizualizery, szafa na dokumenty oraz ekrany na statywie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.3 do SIWZ Kod Wspólnego Słownika (CPV): Pomoce dydaktyczne 39162100-6 Pomoce naukowe 39162000-5 Meble biurowe 39130000-2 Szafy na akta 39132100-7 Artykuły elektroniczne 31711000-3 Ekrany projekcyjne 38653400-1

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 39162000-5, 39298800-5, 38552000-9, 22114200-4, 22114300-5, 37525000-4, 38122000-6, 31420000-6, 35112100-3, 24964000-9, 39298600-3, 39298600-3, 38000000-5, 39298600-3, 38000000-5, 33793000-5, 39298600-3, 38000000-5, 33793000-5, 38412000-6, 33696500-0, 33696300-8, 38510000-3, 31531100-8, 39130000-2, 39132100-7, 31711000-3, 38653400-1, 39298800-5, 38412000-6, 38000000-5, 33793000-5, 33793000-5, 38437000-7, 33696500-0, 33696300-8, 38510000-3, 38412000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: dostawę wyposażenia pracowni przyrodniczej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 94146.34
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ABC Szkoły Sławomir Śliwiak, ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bogusława 17
Kod pocztowy: 80-209
Miejscowość: Chwaszczyno
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 115800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 115800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 139938.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: dostawę wyposażenia pracowni biologicznej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 w zw. z art. 146 ust. 6 Pzp. , gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: dostawę wyposażenia pracowni - Wizualizery, szafa na dokumenty oraz ekrany

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15356.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: 13p Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@13p.pl
Adres pocztowy: ul. Międzyleska 2-4
Kod pocztowy: 50-540
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18887.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18887.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18887.88
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.