To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-20
Ogłoszenie nr 500088215-N-2018 z dnia 20-04-2018 r.
Gmina Dąbie: Przebudowa drogi w miejscowości Chełmno Wieś
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Budowa lub modernizacja dróg lokalnych, podziałanie ,,Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533273-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dąbie, Krajowy numer identyfikacyjny 31101907100000,
ul. Plac Mickiewicza
1,
62660
Dąbie, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
063 2710073 w. 112, e-mail
sekretariat@dabie.nowoczesnagmina.pl, faks
632 710 086.
Adres strony internetowej (url): www.gminadabie.pl, http://dabie.nowoczesnagmina.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi w miejscowości Chełmno Wieś
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IOK.271.1.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi w miejscowości Chełmno Wieś: od km 0+000 do km 0+990. Droga znajduje się na działkach 115; 114; 14 - Obręb geodezyjny Chełmno Wieś. Zakres projektu obejmuje: ? rozwiązania sytuacyjno - wysokościowe miejscowe usunięcie humusu i darniny mechanicznie przebudowa przepustu pod koroną drogi oczyszczenie rowu drogowego roboty ziemne w wykopie (koryto) roboty ziemne w nasypie (pobocza) ? profilowanie i dogęszczenie podłoża pod konstrukcję wykonanie podbudowy z mieszanki kamiennej wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego oznakowanie pionowe oznakowanie poziome. 2. Stan istniejący Droga w miejscowości Chełmno Wieś na odcinku przewidzianym do przebudowy posiada nawierzchnię po części kamienną po części gruntową o podłożu przepuszczalnym (grunt G-1). Szerokość pasa drogowego około 6-7 m. Odcinek drogi przebiega po części w istniejącym pasie drogowym a po części poza nim, wśród punktowej zabudowy gospodarczo mieszkaniowej i pól uprawnych. Omawiany odcinek stanowi niemal prosta z kilkoma niewielkimi załamaniami oraz włączeniem do drogi wojewódzkiej nr 473 o nawierzchni bitumicznej. Pod względem wysokościowym zróżnicowanie istniejącej niwelety drogi jest nieznaczne i kształtuje się na poziomie przyległego terenu a po części ponad nim. W sąsiedztwie pasa drogowego odcinkowo przebiega wodociąg z poprzecznymi przyłączami do posesji, napowietrzna linia niskiego napięcia również z przyłączami do posesji i linia telekomunikacyjna. 3.Urządzenia obce, kolizje. Istniejące uzbrojenie terenu nie koliduje z planowaną inwestycją 4.Stan projektowany: 4.1 Parametry techniczne i dane wyjściowe: klasa techniczna D - dojazdowa prędkość projektowana 30 km/h kategoria ruchu KR1 przekrój drogowy szerokość jezdni 4,00 m szerokość poboczy 0,75 m spadek jezdni 2% dwustronny 4.2 Rozwiązania sytuacyjne Plan sytuacyjny przewidzianego do przebudowy odcinka opracowano na aktualnych mapach zasadniczych w skali 1:1000. Przebieg drogi nie pokrywa się w całości z istniejącym pasem drogowym wychodząc w części początkowej poza jego szerokość na przyległe działki. 4.3 Droga w przekroju podłużnym Przy projektowaniu niwelety wykorzystano poziom istniejącej drogi, nawiązując się do naturalnego załamania terenu. W oparciu o ww. założenia i punktowo znacznych różnic spadków podłużnych zachodziła potrzeba zastosowania jednego łuku pionowego (PRZEKRÓJ PODŁUŻNY). 4.4 Droga w przekroju poprzecznym. Na całym odcinku projektuje się spadek dwustronny daszkowy 2%. 4.5 Konstrukcja nawierzchni jezdni warstwa nawierzchni a betonu asfaltowego 0/11 wg PN-EN-13108-01 dla KR 1 gr. 4 cm warstwa wiążąca a betonu asfaltowego 0/11 wg PN-EN-13108-01 dla KR 1 gr. 4 cm siatka 120x120kN wstępnie powlekana bitumem (na połączeniu nawierzchni z drogą wojewódzką) 4.6 Konstrukcja podbudowy Podbudowa z mieszanki kamiennej 0 - 63 mm gr. 20 cm po zagęszczeniu 4.7 Konstrukcja pobocza Pobocza należy wykonać po części z koryta a po części z gruntu dowiezionego sypkiego (materiał żwirowy) , zagęszczonego przy pomocy walca gumowego. 5.Pas drogowy Pas drogowy ulega zmianie. Niniejszy projekt przewiduje zajęcia terenów przyległych. 6.Obiekty mostowe i przepusty W km 0+003 w osi rowu drogi wojewódzkiej nr 473 zaprojektowano przebudowę przepustu na rury PEHD Ø 50cm dł. 15,00mb. 7.Odwodnienie Zaprojektowano odprowadzenie wód opadowych z pasa jezdni powierzchniowo poprzez powstałe spadki podłużne i zastosowane spadki poprzeczne nawierzchni jezdni na pobocza przepuszczalne i dalej na teren w granicach pasa drogowego. Odwodnienie korpusu drogi zapewnia wyniesienie niwelety ponad przyległy teren (PRZEKRÓJ PODŁUŻNY). Ponadto w km 0+008 zaprojektowano poprzecznie odwodnienie liniowe typu ACO DRAIN (lub inne jako odpowiednik) dł. 7,00 w celu przejęcia części wód opadowych spływających podłużnie w kierunku drogi wojewódzkiej. Woda z odwodnienia liniowego zostanie odprowadzona wgłębnie przykanalikiem Ø 16cm włączonym wylotem do przepustu na włączeniu do drogi wojewódzkiej. 8. Zjazdy publiczne i indywidualne Zjazdy zostaną podsypane materiałem gruntowym dowiezionym do nowych rzędnych drogi. 9.Oznakowanie Projekt stałej organizacji ruchu obejmuje oddzielne opracowanie. Przed przystąpieniem do robót objętych niniejszym projektem należy oznakować i zabezpieczyć teren pasa drogowego wg odrębnie opracowanego i zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót opracowanego przez Wykonawcę robót budowlanych. Szczegółowo zakres zadania zawarty jest w Projekcie budowlano-wykonawczym oraz przedmiarze robót. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową, obowiązującymi normami, sztuką inżynierską i uzgodnieniami stanowiącymi załącznik do projektu oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233220-7, 45112000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
462830.86
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Spółka Akcyjna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
569281.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI DĄBIE
więcej: przetargi DĄBIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
- Przebudowa ulicy Komorowskiej w Pęcicach Małych
- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ew. 71/3 obręb Młodzieszyn
- "Dostępna przestrzeń publiczna w Szkole Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.