To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-18
Ogłoszenie nr 500084770-N-2018 z dnia 18-04-2018 r.
Województwo Lubelskie: Usługa promocji Województwa Lubelskiego na terenie obiektu Targi Lublin S.A., na ul. Dworcowej 11 w Lublinie podczas wydarzeń.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500063333-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Lubelskie, Krajowy numer identyfikacyjny 43101917000000,
ul. ul. Artura Grottgera
4,
20029
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 44 16 636, e-mail
edyta.wisniewska@lubelskie.pl, faks
81 44 16 535.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa promocji Województwa Lubelskiego na terenie obiektu Targi Lublin S.A., na ul. Dworcowej 11 w Lublinie podczas wydarzeń.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OP-IV.272.31.2018.BRP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup usług promocji Województwa Lubelskiego w ramach projektu "Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II" realizowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.6 Marketing Gospodarczy. Usługa promocji Województwa Lubelskiego ma odbywać się podczas wydarzeń, na terenie obiektu Targi Lublin S. A., na ul. Dworcowej 11 w Lublinie, od dnia podpisania umowy, do dnia 31 marca 2019 roku. Usługa ta ma zapewnić promocję województwa w najszerszym zakresie, podczas wydarzeń różnorodnych branżowo i tematycznie, gromadzących zróżnicowanych przedsiębiorców i konsumentów, celem dotarcia do szerokiej gamy odbiorców, kreując i promując wizerunek regionu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
325203.25
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Targi Lublin S. A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
400000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. art. 66 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 66 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.).
Targi Lublin S. A., położone przy ul. Dworcowej 11 w Lublinie dysponują największym potencjałem wystawienniczym w zakresie zaplecza i specjalistycznego branży targowej w Polsce wschodniej. Targi Lublin są bardzo istotnym miejscem spotkań wystawienniczo-biznesowych. Na targi składają m. in. 2 hale wystawiennicze, 2 sale konferencyjne mieszczące jednorazowo do 150 osób, umożliwiających kontakty biznesowe, zarówno na płaszczyźnie lokalnej, jak i międzynarodowej. Łączna powierzchnia hal wystawienniczych wynosi niemalże 11 tys. m2 powierzchni użytkowej, co pozwala na organizację wydarzeń o zasięgu przekraczającym poziom regionalny. Targi Lublin są największym i najnowocześniejszym obiektem tego typu w regionie, gwarantującym dotarcie do szerokiego grona odbiorców, umożliwiającym promocję eksponowanych wydarzeń zarówno w skali krajowej, jak i międzynarodowej.
Targi Lublin są jedynym podmiotem, który może zapewnić promocję województwa w najszerszym zakresie, obejmującym stworzenie kompletnego brandingu województwa. Poprzez szeroki zakres wydarzeń różnorodnych branżowo i tematycznie, gromadzący zróżnicowanych przedsiębiorców oraz konsumentów, Targi Lublin umożliwiają dotarcie do szerokiej gamy odbiorców, przyczyniając się do kreowania i promowania wizerunku naszego regionu. W 2017 roku podczas organizowanych wydarzeń targowych swoje produkty i usługi prezentowało blisko 2500 wystawców krajowych i zagranicznych, którzy jednocześnie mieli okazję do zapoznania się z ofertą m. in. gospodarczą, turystyczną, kulturową i sportową województwa lubelskiego, jak również z możliwościami inwestycyjnymi oraz infrastrukturą regionu. Targi pozwalają otworzyć się na współpracę z lokalnymi przedsiębiorstwami, którzy swoją działalnością i potencjałem promują region. Województwo Lubelskie w ten sposób ma możliwość zaprezentowania swoich atutów na arenie ogólnopolskiej i międzynarodowej, przedstawiając atrakcyjność biznesową regionu. Targi stanowią również pozytywny element wpływający na pozostałe sektory działalności gospodarczej przedsiębiorstw regionalnych, niezależnie od branży odbywających się targów, oddziałując na transport, hotelarstwo, turystykę czy kulturę w regionie. Szacunkowa liczba osób odwiedzających obiekt to ok. 150 tys. rocznie.
Obiektywnie oceniając, na rynku nie istnieją inne podmioty oferujące usługi promocyjne odpowiadające potrzebom zamawiającego, równoważne tym jakie oferują Targi Lublin. Biorąc pod uwagę specyfikę przedsięwzięć, podczas których miałoby być promowane Województwo i jego charakter oraz kompleksowa promocja o dużym zasięgu, nie istnieje na rynku lokalnym inne rozwiązanie odpowiadające wymogom i potrzebom Zamawiającego, a co za tym idzie, nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, co nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie systemu klimatyzacji w pomieszczeniach nr 6, 7 i 14 Centrum Języka i Kultury Polskiej dla Polonii i Cudzoziemców UMCS przy w Lublinie
- Organizacja wypoczynku letniego w 2024 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10-dniowych turnusów kolonijnych.
- Dostawa jednorazowych pojemników z formaliną
- Wykonanie w latach 2024 - 2027 okresowych przeglądów technicznych obiektów budowlanych GDDKiA Oddział w Lublinie z podziałem na 7 części.
- Wykonanie instalacji c.o. w budynku A - nadbudowa "Fizyki Starej" Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki
- Wykonywanie napraw urządzeń peryferyjnych systemu "Cyfrowa Granica" na drogowych przejściach granicznych województwa lubelskiego
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Projektu realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 744 na odc. Tychów Stary - Starachowice."
- Odcinek 17 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę drogi rowerowej na odcinku od ronda JP2. do parkingu w m. Stegna w ciągu drogi wojewódzkiej nr 501
- Usługa w zakresie promocji związana z produkcją gadżetów dla WRS-u
- Odcinek nr 16 - poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - Kartuzy polegająca na budowie ciągu pieszo-rowerowego
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.