eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługa promocji Województwa Lubelskiego na terenie obiektu Targi Lublin S. A., na u. Dworcowej 11 w Lublinie podczas wydarzeń.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-03-23

Ogłoszenie nr 500063333-N-2018 z dnia 23-03-2018 r.

Lublin: Usługa promocji Województwa Lubelskiego na terenie obiektu Targi Lublin S. A., na u. Dworcowej 11 w Lublinie podczas wydarzeń. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu:
Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie, Krajowy numer identyfikacyjny 43101917000000, ul. ul. Artura Grottgera 4, 20029 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 44 16 636, e-mail edyta.wisniewska@lubelskie.pl, faks 81 44 16 535.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa promocji Województwa Lubelskiego na terenie obiektu Targi Lublin S. A., na u. Dworcowej 11 w Lublinie podczas wydarzeń.
Numer referencyjny OP-IV.272.31.2018.BRP

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług promocji Województwa Lubelskiego w ramach projektu "Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II" realizowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.6 Marketing Gospodarczy. Usługa promocji Województwa Lubelskiego ma odbywać się podczas wydarzeń, na terenie obiektu Targi Lublin S. A., na ul. Dworcowej 11 w Lublinie, od dnia podpisania umowy, do dnia 31 marca 2019 roku. Usługa ta ma zapewnić promocję województwa w najszerszym zakresie, podczas wydarzeń różnorodnych branżowo i tematycznie, gromadzących zróżnicowanych zróżnicowanych przedsiębiorców i konsumentów, celem dotarcia do szerokiej gamy odbiorców, kreując i promując wizerunek regionu.

II.5) Główny Kod CPV: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 66 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Targi Lublin S. A., położone przy ul. Dworcowej 11 w Lublinie dysponują największym potencjałem wystawienniczym w zakresie zaplecza specjalistycznego w Polsce wschodniej. Targi Lublin są bardzo istotnym miejscem spotkań wystawienniczo-biznesowych. Na targi składają się m. in. 2 sale wystawiennicze, 2 sale konferencyjne mieszczące jednorazowo do 150 osób umożliwiających kontakty biznesowe, zarówno na płaszczyźnie lokalnej, jak i międzynarodowej. Łączna powierzchnia hal wystawienniczych wynosi niemalże 11 tys. m2 powierzchni użytkowej, co pozwala na organizację wydarzeń o zasięgu przekraczającym poziom regionalny. Targi Lublin są największym i najnowocześniejszym obiektem tego typu w regionie, gwarantującym dotarcie do szerokiego grona odbiorców, umożliwiającym promocję eksponowanych wydarzeń zarówno w skali krajowej, jak i międzynarodowej. Targi Lublin są jedynym podmiotem, który może zapewnić promocję województwa w najszerszym zakresie, obejmującym stworzenie kompletnego brandingu województwa. Poprzez szeroki zakres wydarzeń, różnorodnych branżowo i tematycznie, gromadzący zróżnicowanych przedsiębiorców oraz konsumentów, Targi Lublin umożliwiają dotarcie do szerokiej gamy odbiorców, przyczyniając się do kreowania i promowania wizerunku naszego regionu. W 2017 roku podczas organizowanych wydarzeń targowych, swoje produkty i usługi prezentowało blisko 2500 wystawców krajowych i zagranicznych, którzy jednocześnie mieli okazję do zapoznania się z ofertą m. in. gospodarczą, turystyczną, kulturową i sportową województwa lubelskiego jak również z możliwościami inwestycyjnymi oraz infrastrukturą regionu. Targi pozwalają otworzyć się na współpracę z lokalnymi przedsiębiorstwami, którzy swoją działalnością i potencjałem promują region. Województwo Lubelskie w ten sposób ma możliwość zaprezentowania swoich atutów na arenie ogólnopolskiej i międzynarodowej, przedstawiając atrakcyjność biznesową regionu. Targi stanowią również pozytywny element wpływający na pozostałe sektory działalności gospodarczej przedsiębiorstw regionalnych, niezależnie od branży odbywających się targów, oddziałując na transport, hotelarstwo, turystykę czy kulturę w regionie. Szacunkowa liczba osób odwiedzających obiekt to ok. 150 tys. rocznie. Obiektywnie oceniając, na rynku nie istnieją inne podmioty oferujące usługi promocyjne odpowiadające potrzebom zamawiającego, równoważnie tym jakie oferują Targi Lublin. W szczególności nie ma inego wykonawcy, który mógłby zapewnić promocję Województwa Lubelskiego podczas 16 różnego rodzaju imprez kulturalnych i biznesowych, takich jak AGROPARK, ENERGETICS, LUBDOM oraz innych wydarzeń o porównywalnej randze. Biorąc pod uwagę specyfikę przedsięwzięć, podczas których miałoby być promowane województwo i jego charakter, oraz kompleksowa promocja o dużym zasięgu, nie istnieje na rynku lokalnym inne rozwiązanie odpowiadające wymogom i potrzebom Zamawiającego, a co za tym idzie, nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, co nie jest wynikiem celowego zawężenie parametrów zamówienia.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Targi Lublin S. A., info@targi.lublin.pl, ul. Dworcowa 11, 20-406, Lublin, kraj/woj. lubelskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.