Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-03-23
Ogłoszenie nr 500063333-N-2018 z dnia 23-03-2018 r.
Lublin: Usługa promocji Województwa Lubelskiego na terenie obiektu Targi Lublin S. A., na u. Dworcowej 11 w Lublinie podczas wydarzeń. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:
Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Lubelskie, Krajowy numer identyfikacyjny 43101917000000,
ul. ul. Artura Grottgera
4,
20029
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 44 16 636, e-mail
edyta.wisniewska@lubelskie.pl, faks
81 44 16 535.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa promocji Województwa Lubelskiego na terenie obiektu Targi Lublin S. A., na u. Dworcowej 11 w Lublinie podczas wydarzeń.
Numer referencyjny
OP-IV.272.31.2018.BRP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług promocji Województwa Lubelskiego w ramach projektu "Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II" realizowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.6 Marketing Gospodarczy. Usługa promocji Województwa Lubelskiego ma odbywać się podczas wydarzeń, na terenie obiektu Targi Lublin S. A., na ul. Dworcowej 11 w Lublinie, od dnia podpisania umowy, do dnia 31 marca 2019 roku. Usługa ta ma zapewnić promocję województwa w najszerszym zakresie, podczas wydarzeń różnorodnych branżowo i tematycznie, gromadzących zróżnicowanych zróżnicowanych przedsiębiorców i konsumentów, celem dotarcia do szerokiej gamy odbiorców, kreując i promując wizerunek regionu.
II.5) Główny Kod CPV:
79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 66 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Targi Lublin S. A., położone przy ul. Dworcowej 11 w Lublinie dysponują największym potencjałem wystawienniczym w zakresie zaplecza specjalistycznego w Polsce wschodniej. Targi Lublin są bardzo istotnym miejscem spotkań wystawienniczo-biznesowych. Na targi składają się m. in. 2 sale wystawiennicze, 2 sale konferencyjne mieszczące jednorazowo do 150 osób umożliwiających kontakty biznesowe, zarówno na płaszczyźnie lokalnej, jak i międzynarodowej. Łączna powierzchnia hal wystawienniczych wynosi niemalże 11 tys. m2 powierzchni użytkowej, co pozwala na organizację wydarzeń o zasięgu przekraczającym poziom regionalny. Targi Lublin są największym i najnowocześniejszym obiektem tego typu w regionie, gwarantującym dotarcie do szerokiego grona odbiorców, umożliwiającym promocję eksponowanych wydarzeń zarówno w skali krajowej, jak i międzynarodowej.
Targi Lublin są jedynym podmiotem, który może zapewnić promocję województwa w najszerszym zakresie, obejmującym stworzenie kompletnego brandingu województwa. Poprzez szeroki zakres wydarzeń, różnorodnych branżowo i tematycznie, gromadzący zróżnicowanych przedsiębiorców oraz konsumentów, Targi Lublin umożliwiają dotarcie do szerokiej gamy odbiorców, przyczyniając się do kreowania i promowania wizerunku naszego regionu. W 2017 roku podczas organizowanych wydarzeń targowych, swoje produkty i usługi prezentowało blisko 2500 wystawców krajowych i zagranicznych, którzy jednocześnie mieli okazję do zapoznania się z ofertą m. in. gospodarczą, turystyczną, kulturową i sportową województwa lubelskiego jak również z możliwościami inwestycyjnymi oraz infrastrukturą regionu. Targi pozwalają otworzyć się na współpracę z lokalnymi przedsiębiorstwami, którzy swoją działalnością i potencjałem promują region. Województwo Lubelskie w ten sposób ma możliwość zaprezentowania swoich atutów na arenie ogólnopolskiej i międzynarodowej, przedstawiając atrakcyjność biznesową regionu. Targi stanowią również pozytywny element wpływający na pozostałe sektory działalności gospodarczej przedsiębiorstw regionalnych, niezależnie od branży odbywających się targów, oddziałując na transport, hotelarstwo, turystykę czy kulturę w regionie. Szacunkowa liczba osób odwiedzających obiekt to ok. 150 tys. rocznie.
Obiektywnie oceniając, na rynku nie istnieją inne podmioty oferujące usługi promocyjne odpowiadające potrzebom zamawiającego, równoważnie tym jakie oferują Targi Lublin. W szczególności nie ma inego wykonawcy, który mógłby zapewnić promocję Województwa Lubelskiego podczas 16 różnego rodzaju imprez kulturalnych i biznesowych, takich jak AGROPARK, ENERGETICS, LUBDOM oraz innych wydarzeń o porównywalnej randze. Biorąc pod uwagę specyfikę przedsięwzięć, podczas których miałoby być promowane województwo i jego charakter, oraz kompleksowa promocja o dużym zasięgu, nie istnieje na rynku lokalnym inne rozwiązanie odpowiadające wymogom i potrzebom Zamawiającego, a co za tym idzie, nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, co nie jest wynikiem celowego zawężenie parametrów zamówienia.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Targi Lublin S. A.,
info@targi.lublin.pl,
ul. Dworcowa 11,
20-406,
Lublin, kraj/woj.
lubelskie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup upgrade'u (podniesienia do wyższych wersji) posiadanych i wykorzystywanych przez Lubelskie Centrum Konferencyjne w Lublinie licencji oprogramowania vMIX lub dostawa oprogramowania równoważnego
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Księgowość komputerowa z obsługą programów Comarch Optima i Płatnik"
- Dostawa odczynników podstawowych i specjalistycznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 25 części
- Dostawa mrożonek
- Dostawa akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Dostawa odczynników: sCD38 i DaraEx.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kampania outdoorowa i spot radiowy w ramach FEW 2021-2027
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
- 3 896 189,56 EUR.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.