eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Stworzenie platformy cyfrowej www służącej do prezentacji zasobów cyfrowych muzeum

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-27

Ogłoszenie nr 500081217-N-2017 z dnia 27-12-2017 r.

Kraków:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zmianie umowy

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 626267-N-2017
Data: 2017-12-01

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Muzeum Narodowe w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 27596100000, ul. Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 43 35 621, e-mail zam_publ@muzeum.krakow.pl, faks 12 43 35 555.
Adres strony internetowej (url): www.mnk.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia będzie stworzenie platformy cyfrowej www (zwanej dalej Portalem) służącej do prezentacji zasobów cyfrowych muzeum. Pod pojęciem Portalu Zamawiający rozumie zarówno platformę cyfrową www, jak i system zarządzania treścią klasy CMS. Budowa Portalu obejmować będzie następujące działania: 1. Wykonanie projektu UX, prototypu funkcjonalnego, badania użyteczności prototypu i projektów graficznych; 2. Dostosowania systemu do wszystkich aktualnie popularnych przeglądarek, w tym mobilnych przy użyciu Responsive Web Design. 3. Wdrożenie komercyjnego, autorskiego lub opartego na rozwiązaniach open source systemu CMS, zawierającego pełne funkcje administracyjne pozwalające na publikację treści, zarządzanie treścią, zarządzanie użytkownikami wewnętrznymi i zewnętrznymi, wysyłanie korespondencji i powiadomień mailowych oraz systemowych. Zamawiający bierze pod uwagę stworzenie niestandardowych funkcji, jak np. zarządzanie szablonami prezentacji treści (np. modyfikacja ustawień modułów szablonu) etc.; 4. Wykonanie katalogu zbiorów opartego na wewnętrznej bazie danych portalu, do której metadane agregowane będą z muzealnego programu bazodanowego w liczbie nie mniejszej niż 2 000 000 rekordów; zapewnienie synchronizacji danych pomiędzy tymi bazami danych przy użyciu API udostępnianego przez muzealny program bazodanowy; 5. Stworzenie modułu automatycznie dostosowującego pliki graficzne prezentowane na portalu do wskazanych przez Zamawiającego rozmiarów; pliki w wysokiej rozdzielczości pobierane będą z zewnętrznego serwera plików zdjęciowych i po dostosowaniu umieszczane na serwerze innym niż źródłowy. Minimalna liczba plików graficznych to 1mln. Wykonawca musi założyć projekt automatycznego systemu łączenia plików graficznych z odpowiednimi rekordami obiektów (według informacji zawartych w nazwach plików i metadanych muzealnego programu bazodanowego); 6. Stworzenie biblioteki cyfrowej z modułem umożliwiającym wyszukiwanie i przeglądanie publikacji elektronicznych (w formatach m.in. pdf, djvu, epub, mobi); każdy element biblioteki dostępny ma być pod permalinkiem z możliwością połączenia nim z dowolnym obiektem katalogu zbiorów (bibliografia obiektu muzealnego); 7. Stworzenie modułów prezentujących treści łączące lub linkujące wzajemnie do różnych elementów portalu (treści agregujące wiele rekordów katalogowych obiektów, wyświetlanie treści multimedialnej jak filmy, audio, prezentacje 3D obiektów, wirtualne zwiedzanie np. w formie panoram 360); 8. Stworzenie silnika wyszukiwarki dla treści zagregowanych z muzealnego programu bazodanowego z możliwością filtrowania wyników w locie i automatyczną aktualizacją liczby potencjalnych wyników; 9. Stworzenie modułu zarządzającego i wyszukującego w treściach dla których system będzie pełnił funkcję serwera danych (tj. powstałych na rzecz portalu, z poza muzealnego programu bazodanowego, np. dla biblioteki cyfrowej tworzonej w ramach portalu); 10. Stworzenie wewnętrzportalowego narzędzia służącego do archiwizacji, tworzenia i przywracania kopii bezpieczeństwa zasobów portalu; 11. Implementację wtyczek serwisów społecznościowych oraz moduł zarządzania treścią dla użytkowników zewnętrznych zarejestrowanych na portalu (tworzenie własnych kolekcji, zapisywanie wyników wyszukiwania, wydruki, eksporty do plików, itp.); 12. Wprowadzenie rozwiązań typu mashup, np. z wykorzystaniem map (lokalizacji); 13. Zapewnienie systemu statystyk jako funkcji systemu CMS lub za pośrednictwem standardowych narzędzi; 14. Przeprowadzenie testów portalu w tym testów integracyjnych, end-to-end i zewnętrznych testów bezpieczeństwa. 15. Zabezpieczenia systemu w szczególności przed próbami nieautoryzowanego dostępu. 16. Instalacja i uruchomienie portalu na serwerze Zamawiającego lub innym wskazanym; 17. Świadczenie usług optymalizacyjnych - wg zasad określonych w projekcie umowy - w okresie 24 m-cy od momentu podpisania protokołu odbioru; 18. Świadczenie usług pozycjonowania portalu w wyszukiwarkach przez okres 24 m-cy od momentu podpisania protokołu odbioru; 19. Przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich do portalu, oprawy graficznej, systemu CMS wraz z kodami źródłowymi i dokumentacją; 20. Stworzenie i pokaz możliwości portalu oraz CMS dla pracowników Zamawiającego wyznaczonych do prac administracyjnych portalu. 21. Wymagania względem portalu: a. zgodność ze standardem języka HTML5, b. pozytywna walidacja W3C oraz WCAG 2.0 na planowanym poziomie AA, c. uwzględnienie w projekcie rozwiązań RWD, d. obsługa minimum dwóch języków (nie dotyczy systemu CMS), e. zainstalowany certyfikat SSL. 22. Użycie jakichkolwiek elementów i rozwiązań innych niż open source'owe wymaga bezwzględnie uzgodnienia z muzeum i nie może w jakikolwiek sposób wpływać na zmianę jakiegokolwiek składnika przewidzianego w zamówieniu kosztu portalu i systemu CMS, zarówno na etapie jego realizacji, jak i w późniejszej eksploatacji systemu. 23. Zamawiający wyklucza wykonanie programu przy użyciu technologii i rozwiązań uznanych za przestarzałe lub nie gwarantujące rozwoju oprogramowania w ciągu najbliższych 3 lat - np. Adobe Flash. 24. Wykonawca przekaże Zamawiającemu pełną dokumentację Portalu z kodami źródłowymi i licencją nieograniczoną terytorialnie ani czasowo obejmującą prawo do dalszego użytkowania na nieograniczonej liczbie urządzeń, rozwoju oprogramowania, także przez podmioty trzecie. 25. Wykonawca w kosztach zamówienia i swoim wynagrodzeniu musi przewidzieć minimum 2 lata wsparcia serwisowego dla portalu - bez dodatkowych płatności ze strony Zamawiającego z tego tytułu w tym okresie - w trakcie którego Zamawiający będzie mógł zgłosić na bieżąco poprawę funkcjonalności portalu, dodanie nowych funkcjonalności, naprawę wykazanych błędów w oprogramowaniu. Wykonawca musi przewidzieć gotowość reakcji na zgłoszone błędy uznane jako krytyczne dla działania portalu w czasie nie dłuższym niż 24 godziny. Szczegółowe informacje odnośnie zakresu wsparcia serwisowego określa § 14 projektu umowy oraz załącznik nr 2 do projektu umowy. 26. Wykonawca w ramach kosztów zaplanuje i wykona w siedzibie Zamawiającego prezentację przedstawiającą działanie portalu oraz możliwości i funkcje systemu CMS, wraz z możliwościami zastosowania ich w praktyce, dla maksymalnie 50 pracowników Zamawiającego, w grupach nie większych niż 10 osób, w terminie pomiędzy realizacją etapu VII i zakończeniem umowy. 27. Realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się z podziałem na IX etapów, zgodnie z rozdziałem XV opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ). 28. W terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy Wykonawca przygotuje i przedstawi do zaakceptowania harmonogram uwzględniający realizację ww. etapów oraz prezentacji, o których mowa w ust. 26. Harmonogram musi uwzględniać terminy przewidziane na odbiory poszczególnych etapów. Zamawiający w terminie 1 dnia roboczego przedstawi Wykonawcy uwagi do Harmonogramu lub dokona jego akceptacji. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego w terminie 1 dnia roboczego i przedstawić Harmonogram do ponownej akceptacji. 29. Zamawiający będzie dokonywał wypłaty wynagrodzenia zgodnie z realizacją poszczególnych etapów: 1) zakończenie i pozytywny odbiór Etapu II - 10% wynagrodzenia umownego brutto; 2) zakończenie i pozytywny odbiór Etapu III - 20% wynagrodzenia umownego brutto; 3) zakończenie i pozytywny odbiór Etapu IV - 20% wynagrodzenia umownego brutto; 4) zakończenie i pozytywny odbiór Etapu VII - 20% wynagrodzenia umownego brutto 5) zakończenie i pozytywny odbiór Etapu IX - 30% wynagrodzenia umownego brutto 30. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca musi dysponować minimum następującymi osobami: 1) programistą front-end o doświadczeniu minimalnym wskazanym jak w rozdziale XVII SIWZ (kryteria oceny ofert); 2) programistą back-end o doświadczeniu minimalnym wskazanym jak w rozdziale XVII SIWZ (kryteria oceny ofert); 3) specjalistą UX end o doświadczeniu minimalnym wskazanym jak w rozdziale XVII SIWZ (kryteria oceny ofert); 4) testerem o doświadczeniu minimalnym wskazanym jak w rozdziale XVII SIWZ (kryteria oceny ofert); 5) grafikiem o doświadczeniu minimalnym wskazanym jak w rozdziale XVII SIWZ (kryteria oceny ofert); 6) analitykiem o doświadczeniu minimalnym wskazanym jak w rozdziale XVII SIWZ (kryteria oceny ofert); 7) ekspertem zarządzania projektem o doświadczeniu minimalnym wskazanym jak w rozdziale XVII SIWZ (kryteria oceny ofert); UWAGA! Funkcje wymienione w punktach 1-7 nie mogą być łączone, za wyjątkiem funkcji analityka, eksperta zarządzania projektem IT oraz specjalisty UX pod warunkiem spełniania przez tą osobę wymogów odnośnie każdej z funkcji.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia będzie stworzenie platformy cyfrowej www (zwanej dalej Portalem) służącej do prezentacji zasobów cyfrowych muzeum. Pod pojęciem Portalu Zamawiający rozumie zarówno platformę cyfrową www, jak i system zarządzania treścią klasy CMS. Budowa Portalu obejmować będzie następujące działania: 1. Wykonanie projektu UX, prototypu funkcjonalnego, badania użyteczności prototypu i projektów graficznych; 2. Dostosowania systemu do wszystkich aktualnie popularnych przeglądarek, w tym mobilnych przy użyciu Responsive Web Design. 3. Wdrożenie komercyjnego, autorskiego lub opartego na rozwiązaniach open source systemu CMS, zawierającego pełne funkcje administracyjne pozwalające na publikację treści, zarządzanie treścią, zarządzanie użytkownikami wewnętrznymi i zewnętrznymi, wysyłanie korespondencji i powiadomień mailowych oraz systemowych. Zamawiający bierze pod uwagę stworzenie niestandardowych funkcji, jak np. zarządzanie szablonami prezentacji treści (np. modyfikacja ustawień modułów szablonu) etc.; 4. Wykonanie katalogu zbiorów opartego na wewnętrznej bazie danych portalu, do której metadane agregowane będą z muzealnego programu bazodanowego w liczbie nie mniejszej niż 2 000 000 rekordów; zapewnienie synchronizacji danych pomiędzy tymi bazami danych przy użyciu API udostępnianego przez muzealny program bazodanowy; 5. Stworzenie modułu automatycznie dostosowującego pliki graficzne prezentowane na portalu do wskazanych przez Zamawiającego rozmiarów; pliki w wysokiej rozdzielczości pobierane będą z zewnętrznego serwera plików zdjęciowych i po dostosowaniu umieszczane na serwerze innym niż źródłowy. Minimalna liczba plików graficznych to 1mln. Wykonawca musi założyć projekt automatycznego systemu łączenia plików graficznych z odpowiednimi rekordami obiektów (według informacji zawartych w nazwach plików i metadanych muzealnego programu bazodanowego); 6. Stworzenie biblioteki cyfrowej z modułem umożliwiającym wyszukiwanie i przeglądanie publikacji elektronicznych (w formatach m.in. pdf, djvu, epub, mobi); każdy element biblioteki dostępny ma być pod permalinkiem z możliwością połączenia nim z dowolnym obiektem katalogu zbiorów (bibliografia obiektu muzealnego); 7. Stworzenie modułów prezentujących treści łączące lub linkujące wzajemnie do różnych elementów portalu (treści agregujące wiele rekordów katalogowych obiektów, wyświetlanie treści multimedialnej jak filmy, audio, prezentacje 3D obiektów, wirtualne zwiedzanie np. w formie panoram 360); 8. Stworzenie silnika wyszukiwarki dla treści zagregowanych z muzealnego programu bazodanowego z możliwością filtrowania wyników w locie i automatyczną aktualizacją liczby potencjalnych wyników; 9. Stworzenie modułu zarządzającego i wyszukującego w treściach dla których system będzie pełnił funkcję serwera danych (tj. powstałych na rzecz portalu, z poza muzealnego programu bazodanowego, np. dla biblioteki cyfrowej tworzonej w ramach portalu); 10. Stworzenie wewnętrzportalowego narzędzia służącego do archiwizacji, tworzenia i przywracania kopii bezpieczeństwa zasobów portalu; 11. Implementację wtyczek serwisów społecznościowych oraz moduł zarządzania treścią dla użytkowników zewnętrznych zarejestrowanych na portalu (tworzenie własnych kolekcji, zapisywanie wyników wyszukiwania, wydruki, eksporty do plików, itp.); 12. Wprowadzenie rozwiązań typu mashup, np. z wykorzystaniem map (lokalizacji); 13. Zapewnienie systemu statystyk jako funkcji systemu CMS lub za pośrednictwem standardowych narzędzi; 14. Przeprowadzenie testów portalu w tym testów integracyjnych, end-to-end i zewnętrznych testów bezpieczeństwa. 15. Zabezpieczenia systemu w szczególności przed próbami nieautoryzowanego dostępu. 16. Instalacja i uruchomienie portalu na serwerze Zamawiającego lub innym wskazanym; 17. Świadczenie usług optymalizacyjnych - wg zasad określonych w projekcie umowy - w okresie 24 m-cy od momentu podpisania protokołu odbioru; 18. Świadczenie usług pozycjonowania portalu w wyszukiwarkach przez okres 24 m-cy od momentu podpisania protokołu odbioru; 19. Udzielenie Zamawiającemu licencji na Portal, system CMS, Dokumentację i wszystkie inne utwory wytworzone w ramach wykonania Umowy przez Wykonawcę wraz z przekazaniem kodów źródłowych i dokumentacji; 20. Stworzenie i pokaz możliwości portalu oraz CMS dla pracowników Zamawiającego wyznaczonych do prac administracyjnych portalu. 21. Wymagania względem portalu: a. zgodność ze standardem języka HTML5, b. pozytywna walidacja W3C oraz WCAG 2.0 na planowanym poziomie AA, c. uwzględnienie w projekcie rozwiązań RWD, d. obsługa minimum dwóch języków (nie dotyczy systemu CMS), e. zainstalowany certyfikat SSL. 22. Użycie jakichkolwiek elementów i rozwiązań innych niż open source'owe wymaga bezwzględnie uzgodnienia z muzeum i nie może w jakikolwiek sposób wpływać na zmianę jakiegokolwiek składnika przewidzianego w zamówieniu kosztu portalu i systemu CMS, zarówno na etapie jego realizacji, jak i w późniejszej eksploatacji systemu. 23. Zamawiający wyklucza wykonanie programu przy użyciu technologii i rozwiązań uznanych za przestarzałe lub nie gwarantujące rozwoju oprogramowania w ciągu najbliższych 3 lat - np. Adobe Flash. 24. Wykonawca przekaże Zamawiającemu pełną dokumentację Portalu z kodami źródłowymi i licencją nieograniczoną terytorialnie ani czasowo obejmującą prawo do dalszego użytkowania na nieograniczonej liczbie urządzeń, rozwoju oprogramowania, także przez podmioty trzecie. 25. Wykonawca w kosztach zamówienia i swoim wynagrodzeniu musi przewidzieć minimum 2 lata wsparcia serwisowego dla portalu - bez dodatkowych płatności ze strony Zamawiającego z tego tytułu w tym okresie - w trakcie którego Zamawiający będzie mógł zgłosić na bieżąco poprawę funkcjonalności portalu, dodanie nowych funkcjonalności, naprawę wykazanych błędów w oprogramowaniu. Wykonawca musi przewidzieć gotowość reakcji na zgłoszone błędy uznane jako krytyczne dla działania portalu w czasie nie dłuższym niż 24 godziny. Szczegółowe informacje odnośnie zakresu wsparcia serwisowego określa § 14 projektu umowy oraz załącznik nr 2 do projektu umowy. 26. Wykonawca w ramach kosztów zaplanuje i wykona w siedzibie Zamawiającego prezentację przedstawiającą działanie portalu oraz możliwości i funkcje systemu CMS, wraz z możliwościami zastosowania ich w praktyce, dla maksymalnie 50 pracowników Zamawiającego, w grupach nie większych niż 10 osób, w terminie pomiędzy realizacją etapu VII i zakończeniem umowy. 27. Realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się z podziałem na IX etapów, zgodnie z rozdziałem XV opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ). 28. W terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy Wykonawca przygotuje i przedstawi do zaakceptowania harmonogram uwzględniający realizację ww. etapów oraz prezentacji, o których mowa w ust. 26. Harmonogram musi uwzględniać terminy przewidziane na odbiory poszczególnych etapów. Zamawiający w terminie 1 dnia roboczego przedstawi Wykonawcy uwagi do Harmonogramu lub dokona jego akceptacji. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego w terminie 1 dnia roboczego i przedstawić Harmonogram do ponownej akceptacji. 29. Zamawiający będzie dokonywał wypłaty wynagrodzenia zgodnie z realizacją poszczególnych etapów: 1) zakończenie i pozytywny odbiór Etapu II - 10% wynagrodzenia umownego brutto; 2) zakończenie i pozytywny odbiór Etapu III - 20% wynagrodzenia umownego brutto; 3) zakończenie i pozytywny odbiór Etapu IV - 20% wynagrodzenia umownego brutto; 4) zakończenie i pozytywny odbiór Etapu VII - 20% wynagrodzenia umownego brutto 5) zakończenie i pozytywny odbiór Etapu IX - 30% wynagrodzenia umownego brutto 30. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca musi dysponować minimum następującymi osobami: 1) programistą front-end o doświadczeniu minimalnym wskazanym jak w rozdziale XVII SIWZ (kryteria oceny ofert); 2) programistą back-end o doświadczeniu minimalnym wskazanym jak w rozdziale XVII SIWZ (kryteria oceny ofert); 3) specjalistą UX end o doświadczeniu minimalnym wskazanym jak w rozdziale XVII SIWZ (kryteria oceny ofert); 4) testerem o doświadczeniu minimalnym wskazanym jak w rozdziale XVII SIWZ (kryteria oceny ofert); 5) grafikiem o doświadczeniu minimalnym wskazanym jak w rozdziale XVII SIWZ (kryteria oceny ofert); 6) analitykiem o doświadczeniu minimalnym wskazanym jak w rozdziale XVII SIWZ (kryteria oceny ofert); 7) ekspertem zarządzania projektem o doświadczeniu minimalnym wskazanym jak w rozdziale XVII SIWZ (kryteria oceny ofert); UWAGA! Funkcje wymienione w punktach 1-7 nie mogą być łączone, za wyjątkiem funkcji analityka, eksperta zarządzania projektem IT oraz specjalisty UX pod warunkiem spełniania przez tą osobę wymogów odnośnie każdej z funkcji. 31. Wykonawca jest zobligowany zapewnić, w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 12 ust. 1 Umowy, możliwość pełnej komunikacji w języku polskim z ekspertem do zarządzania projektem IT (Koordynator Zespołu), analitykiem oraz specjalistą UX.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: 2017-12-19 (zmieniono ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia na 2018-01-05) godzina: 12:00
W ogłoszeniu powinno być: 2018-01-09 godzina: 12:00

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.6)
W ogłoszeniu jest: Oferty zostaną otwarte w dniu 19 grudnia 2017 r. o godzinie 12:30 (zmieniono ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia na 5 stycznia 2018 o godzinie 12:30) w siedzibie Zamawiającego,Muzeum Narodowe w Krakowie, al. 3 Maja 1, 30-062 Kraków, sala 127. 1. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania na sumę stanowiącą 10% ceny całkowitej podanej w ofercie (albo maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania zamawiającego wynikającego z umowy w: 1) pieniądzu - wpłacone przelewem; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy złożone w formie gwarancji, poręczeń winno być bezwarunkowo płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w pieniądzu winno być wpłacone na konto Zamawiającego: 15 1130 1150 0012 1268 8420 0022 - Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie. 4. Warunki i termin zwrotu lub zwolnienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwróci Wykonawcy 70% kwoty zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu umowy i uznania go przez Zamawiającego za należycie wykonany poprzez podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru. 30% kwoty zabezpieczenia zostanie pozostawione na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady Zamawiający dokona zwrotu tej kwoty nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
W ogłoszeniu powinno być: Oferty zostaną otwarte w dniu 9 stycznia 2018 o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego,Muzeum Narodowe w Krakowie, al. 3 Maja 1, 30-062 Kraków, sala 127. 1. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania na sumę stanowiącą 10% ceny całkowitej podanej w ofercie (albo maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania zamawiającego wynikającego z umowy w: 1) pieniądzu - wpłacone przelewem; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy złożone w formie gwarancji, poręczeń winno być bezwarunkowo płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w pieniądzu winno być wpłacone na konto Zamawiającego: 15 1130 1150 0012 1268 8420 0022 - Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie. 4. Warunki i termin zwrotu lub zwolnienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwróci Wykonawcy 70% kwoty zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu umowy i uznania go przez Zamawiającego za należycie wykonany poprzez podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru. 30% kwoty zabezpieczenia zostanie pozostawione na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady Zamawiający dokona zwrotu tej kwoty nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.