eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania termicznego niebezpiecznych odpadów medycznych pochodzących z SPZOZ w Wieluniu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-26

Ogłoszenie nr 500064754-N-2017 z dnia 26-11-2017 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu: Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania termicznego niebezpiecznych odpadów medycznych pochodzących z SPZOZ w Wieluniu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602249-N-2017 z dn. 16.10.2017 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, Krajowy numer identyfikacyjny 31014300000, ul. ul. Szpitalna 16, 98300 Wieluń, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 406 800, e-mail zp@szpital-wielun.pl, faks 438 406 801.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.powiat.wielun.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania termicznego niebezpiecznych odpadów medycznych pochodzących z SPZOZ w Wieluniu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZOZ - OiZP/3/38/380-382 /25/ 2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania termicznego niebezpiecznych odpadów medycznych pochodzących z SPZOZ w Wieluniu. 2.Szacunkowa ilość niebezpiecznych odpadów medycznych wytwarzanych w ciągu 36 miesięcy przez Zamawiającego, przeznaczonych do unieszkodliwienia to 122,00 Mg. Wskazane ilości zostały podane orientacyjnie w celu przygotowania oferty i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 3.Kompleksowa usługa obejmuje: a)Odbiór odpadów, który będzie każdorazowo potwierdzony dokumentem odbioru - kartą przekazania odpadów, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów. b)Załadunek odpadów medycznych. W przypadku wystąpienia uszkodzenia worka w czasie załadunku odpadów medycznych obowiązywać będą procedury zgodne z instrukcją awaryjną. c)Transport odpadów do miejsca utylizacji / spalarni. d)Unieszkodliwienie w uprawnionym zakładzie/spalarni zgodnie z artykułem 20 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t. j. Dz. U. 2016 r., poz. 1987). e)Dostarczenie Zamawiającemu worków polietylenowych do gromadzenia odpadów, w ilościach zgodnych ze specyfikacją. 4.Odbiór odpadów będzie odbywał się w godzinach rannych, jeden raz w tygodniu z magazynu odpadów medycznych, który znajduje się w tylnej części szpitala. Odpady medyczne będą zwożone z komórek organizacyjnych szpitala przez pracowników Zamawiającego, składowane w magazynie odpadów medycznych w workach polietylenowych i przygotowane do odbioru. Odbiór ich z magazynu odpadów i załadunek należeć będzie do Wykonawcy. Pracownicy Wykonawcy odbierający zakaźne odpady medyczne z magazynu odpadów medycznych powinni być wyposażeni w odpowiednią odzież ochronną i odpowiednie obuwie ochronne. Karty przekazania odpadów będą wystawiane i dostarczane do Działu Obsługi i Zamówień Publicznych i podpisywane przez Kierownika Działu lub inną osobę wyznaczoną, każdorazowo po przekazaniu odpadów medycznych. 5.Transport odpadów medycznych do miejsca ich unieszkodliwienia / spalarni odbywał się będzie pojazdem Wykonawcy odpowiednio przystosowanym do tego celu, a kierujący pojazdem będzie posiadał aktualne uprawnienia w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych (ADR) zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (t. j. Dz. U. 2016 r., poz. 1834) 6.Unieszkodliwienie odpadów medycznych będzie odbywała się poprzez termiczne przekształcenie w zakładzie unieszkodliwiania odpadów / spalarni, zgodnie z artykułem 20 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (t. j. Dz. U. 2016 r., poz.1987). Wykonawca dostarczy aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przedmiotu umowy Decyzji na transport i unieszkodliwianie odpadów będących przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga potwierdzenia unieszkodliwienia wszystkich odpadów medycznych zakaźnych. Wzór dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych oraz termin przekazywania dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych, powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. 7.Usługa polegać będzie na odbiorze odpadów niebezpiecznych odpadów medycznych w rozbiciu na poszczególne kody zgodnie z katalogiem odpadów. 8.Usługi winny być wykonywane z zachowaniem obowiązujących przepisów, tj. wykonawca winien: a)posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa zezwolenia dotyczące transportu i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych pochodzących z jednostek służby zdrowia, b)dysponować specjalistycznym transportem przystosowanym do przewozu odpadów medycznych. 9.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przetargowym, którego przedmiotem są sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania termicznego niebezpiecznych odpadów medycznych pochodzących z SPZOZ w Wieluniu, zobowiązany jest nie tylko do stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ale również innych aktów prawnych, w tym w szczególności przestrzegania norm wynikających z ustawy o odpadach. Zamawiający zwraca uwagę na realizację przepisu tzw. "zasadą bliskości" wyrażoną w ustawie o odpadach, zgodnie z którą odpady winny być przekazywane do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być poddane odzyskowi lub unieszkodliwione, tj. na terenie województwa, na obszarze którego są one wytwarzane (zgodnie z dyspozycją art.20 ustawy o odpadach). 10.Wykonawca z chwilą odbioru od Zamawiającego niebezpiecznych odpadów medycznych bierze na siebie pełną odpowiedzialność za ich transport i unieszkodliwianie, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90520000-8


Dodatkowe kody CPV: 90524200-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 310315.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ECO-ABC Spółka z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 7
Kod pocztowy: 97-400
Miejscowość: Bełchatów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 347700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 347700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 347700.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.