eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › "Sukcesywna dostawa środków i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb MZOZ Sp. z o.o. we Włocławku"- z podziałem na 3 części/3 pakiety

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-10

Ogłoszenie nr 500056896-N-2017 z dnia 10-11-2017 r.

Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.: "Sukcesywna dostawa środków i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb MZOZ Sp. z o.o. we Włocławku"- z podziałem na 3 części/3 pakiety

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590749-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 91134032800000, ul. ul. Kilińskiego 16, 87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 054 231 10 33, e-mail sekretariat@mzoz.pl, faks 054 232 56 15.
Adres strony internetowej (url): www.bip.mzoz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Sukcesywna dostawa środków i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb MZOZ Sp. z o.o. we Włocławku"- z podziałem na 3 części/3 pakiety

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/07/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb MZOZ Sp. z o.o. we Włocławku - z podziałem na 3 części/3 pakiety według ilości i rodzaju asortymentu określonego w "Formularzu asortymentowo-cenowym" stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, na które składają się: Część 1/Pakiet 1 Pojemniki medyczne oraz pojemniki na odpady i zużyty sprzęt medyczny Część 2/Pakiet 2 Drobny sprzęt chirurgiczny Część 3/Pakiet 3 Elektrody, papiery rejestracyjne i drobne urządzenia diagnostyczne Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część/pakiet niniejszego zamówienia. 2. Produkty, stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. 2010 nr 107 poz. 679 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do niej. 3. Wykonawca winien dostarczyć wraz z dostawą jeden z dokumentów dotyczących wyrobu: -deklarację zgodności i oznaczenie znakiem zgodności CE, -świadectwo rejestracji lub świadectwo dopuszczenia do obrotu -świadectwo jakości lub też świadectwo dopuszczenia do stosowania -pozytywną opinię o wyrobie medycznym. 4.Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: a) przedstawione w poszczególnych częściach zamówienia ilości stanowią ilość szacunkową, a faktyczna ilość i zakres dostaw poszczególnych asortymentów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, określonych w zamówieniach pisemnych udzielanych Wykonawcy; b) Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb zastrzega sobie możliwość do: -zmniejszenia o 20% łącznej ilości zamawianego produktu (danego pakietu). W przypadku ograniczenia ilości zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze; -zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji asortymentowych, (w danym pakiecie), objętych realizacją przedmiotu zamówienia. Zmiany te mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości jednego asortymentu, kosztem odpowiednio zmniejszenia lub zwiększenia ilości innego asortymentu objętego przedmiotem umowy dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia (w danym pakiecie). Powyższe zmiany nie mogą przekroczyć 5% ilości poszczególnych asortymentów i nie mogą doprowadzić do zwiększenia wartości zawartej w celu realizacji przedmiotu zamówienia umowy. Odpowiednie zastosowanie ma § 1 ust. 2 lit. a) umowy; -zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Zamawiający w celu prawidłowego określenia poziomu i zakresu zamówienia, obarczonego jak najmniejszym błędem porównał wielkości przedmiotowego zamówienia do analogicznych umów i wyników ich realizacji z poprzedniego roku. Jako punkt wyjścia Zamawiający przyjął zbliżoną sytuację w okresie realizacjiprzedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, jednakże w przypadku jeśli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż wymagane jest zapewnienia dodatkowych dostaw produktów w zakresie przedmiotowego postępowania, niezbędnych do realizacji świadczonych przez Zamawiającego usług medycznych, wynikających i uzasadnionych liczbą i specyfiką wykonywanych przez Zamawiającego zabiegów medycznych, których liczba nie jest w dniu rozpisania postępowania, jak i zawarcia umowy, Zamawiającemu znana oraz uwzględniające uwarunkowania wynikające z podpisanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia w stosunku do przewidzianych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilości i asortymentu produktów Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych środków, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku konieczności zamówienia dodatkowego asortymentu wskazanego w SIWZ rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Natomiast w przypadku zamówienia dotyczącego asortymentu nieujętego w SIWZ, rozliczenie będzie następowało na podstawie średnich cen rynkowych. Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie (zapewnienie) i obsługę dodatkowych dostaw objętych prawem opcji nie może przekroczyć 20% wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia c) Zamawiający wymaga, by każde opakowanie jednostkowe dostarczanego asortymentu było opatrzone czytelną datą ważności; d) Zamawiający przewiduje zawarcie odrębnych umów/zgodnie z przedstawionym wzorem umowy - Załącznik nr 5 dla każdej części/ pakietu będącego przedmiotem złożonej oferty. W okolicznościach, gdzie oferta wykonawcy będzie najkorzystniejsza dla kilku pakietów zawarta będzie 1 umowa z podziałem i wskazaniem wszystkich pakietów, na które wykonawca złożył ofertę najkorzystniejszą. e) Szczegółowe uregulowania dotyczące sposobu wykonania zamówienia zostały wskazane we wzorze Umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda załączenia wraz z ofertą próbek i opisów dla następujących produktów wymienionych w części 2/pakietu 2 - Drobny sprzęt chirurgiczny - pozycja tabeli nr 1, 2, 4, 5, 6, 7, 20, 21, 22. a) każda z próbek musi być opisana w języku polskim. b) próbki należy dostarczyć najpóźniej w dniu składania ofert do siedziby Zamawiającego: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o., ul. Jana Kilińskiego 16, 87-800 Włocławek, Sekretariat, II piętro, pok. 47. c) próbki muszą być w oryginalnych opakowaniach handlowych producenta i winny być umieszczone w odrębnym od oferty opakowaniu odpowiednio oznaczonym jako: "PRÓBKI do przetargu nieograniczonego ZP/07/2016 na "Sukcesywną dostawę środków i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb MZOZ Sp. z o.o. we Włocławku". Na opakowaniu należy zamieścić informację z podaniem nazwy i adresu wykonawcy. d)należy załączyć protokół ilości dostarczonych próbek. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda w sytuacji braku opisu na produkcie parametrów załączenia dla każdego oferowanego przez wykonawcę produktu opisów, potwierdzających wymagania określone przez zamawiającego. Mogą to być w szczególności: foldery, broszury lub katalogi zawierające szczegółowy opis produktu, w tym wszystkie dane istotne dla medycznego zastosowania danego produktu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.14.00.00 - Materiały medyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: pakiet 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8218.45
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego "CENTROWET-CEZAL" Spółka z o.o.
Email wykonawcy: centrowet@cezal.com.pl
Adres pocztowy: ul. Dąbrowskiego 133/135
Kod pocztowy: 60-543
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10080.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10080.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10080.14
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: pakiet 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 t.j.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3" i ust. 2 "Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych do unieważnienia części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio". Przedmiotowe postępowania zostało podzielone przez Zamawiającego na 3 części/3pakiety. Na dostawę części 2/pakiet 2 w przedmiotowym postępowaniu nie zostały złożone żadne oferty. W związku z powyższym, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 t.j.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części dotyczącej pakietu 2, z uwagi na fakt, że nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: pakiet 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6866.75
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SORIMEX Sp. z o. o. Spółka Komandytowa
Email wykonawcy: biuro@sorimex.pl
Adres pocztowy: ul. Równinna 25
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7416.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7416.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11047.76
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.