eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Dostawy sprzętu w ramach realizacji projektu"Rozwój i podniesienie jakości kształcenia zawodowego w powiecie brzeskim poprzez wsparcie szkół - utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-01

Ogłoszenie nr 500052117-N-2017 z dnia 01-11-2017 r.

Starostwo Powiatowe w Brzesku: Dostawy sprzętu w ramach realizacji projektu: "Rozwój i podniesienie jakości kształcenia zawodowego w powiecie brzeskim poprzez wsparcie szkół - utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Rozwój i podniesienie jakości kształcenia zawodowego w powiecie brzeskim poprzez wsparcie szkół - utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583638-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Dawid Studencki - pełnomocnik zamawiającego


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Brzesku, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Głowackiego 51, 32800 Brzesko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. , e-mail starosta.kbr@powiatypolskie.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/spbrzesko,m,296132,2017.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy sprzętu w ramach realizacji projektu: "Rozwój i podniesienie jakości kształcenia zawodowego w powiecie brzeskim poprzez wsparcie szkół - utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/2/PZP/CKZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych w podziale na 12 części wg poniższego zestawienia: Część 1 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego, CPV: 39710000-2; Część 2 - Wyposażenie domowe i cateringowe, CPV: 39200000-4; Część 3 - Sprzęt komputerowy, CPV: 30213300-8, 30213100-6, 30231300-0; Część 4 - Aparat fotograficzny, CPV: 38651000-3; Część 5 - Pozostały sprzęt drukujący, komputerowy i multimedialny, CPV: 30232100-5, CPV: 38652100-1, CPV: 38520000-6, CPV: 32342100-3, CPV: 30237450-8, CPV: 32342412-3, CPV: 32322000-6; Część 6 - Pomoce dydaktyczne, CPV: 39162100-6; Część 7 - Program komputerowy z zakresu doradztwa zawodowego do ZS w Szczurowej, CPV: 48931000-3; Część 8 - Akcesoria biurowe, CPV: 30190000-7; Część 9 - Meble szkolne, CPV:39100000-3; Część 10 - Urządzenia techniczne, CPV: 42123400-1, 44512000-2, 42661000-7, 42662000-4, 42661000-7; Część 11 - Różny sprzęt elektryczny, CPV: 31680000-6; Część 12 - Tachimetr geodezyjny, CPV: 38300000-8. 3.2. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany w opakowaniu producenta. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6


Dodatkowe kody CPV: 39710000-2, 39200000-2, 30213300-8, 30213100-6, 30231300-0, 38651000-3, 30232100-5, 38652100-1, 38520000-6, 32342100-3, 30237450-8, 32342412-3, 32322000-6, 39162100-6, 48931000-3, 48931000-3, 42123400-1, 44512000-2, 42661000-7, 42661000-7, 42662000-4, 31680000-6, 38300000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego, CPV: 39710000-2;

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP, albowiem w ch nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 - Wyposażenie domowe i cateringowe, CPV: 39200000-4;

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP, albowiem w nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część 4 - Aparat fotograficzny, CPV: 38651000-3;

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP, albowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Część 5 - Pozostały sprzęt drukujący, komputerowy i multimedialny, CPV: 30232100-5, CPV: 38652100-1, CPV: 38520000-6, CPV: 32342100-3, CPV: 30237450-8, CPV: 32342412-3, CPV: 32322000-6;

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP, albowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Część 6 - Pomoce dydaktyczne, CPV: 39162100-6;

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP, albowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Część 7 - Program komputerowy z zakresu doradztwa zawodowego do ZS w Szczurowej, CPV: 48931000-3;

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP, albowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Część 8 - Akcesoria biurowe, CPV: 30190000-7;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2871.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wektor Artykuły Biurowe Sp. z o.o.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Golikówka 7,
Kod pocztowy: 30-723
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4779.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4779.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6457.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Część 9 - Meble szkolne, CPV:39100000-3;

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP, albowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Część 10 - Urządzenia techniczne, CPV: 42123400-1, 44512000-2, 42661000-7, 42662000-4, 42661000-7;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19161.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marcin Puźniak prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Gorzeszów 19
Kod pocztowy: 58-405
Miejscowość: Krzeszów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25811.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25811.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61992.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Część 11 - Różny sprzęt elektryczny, CPV: 31680000-6;

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP, albowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Część 12 - Tachimetr geodezyjny, CPV: 38300000-8.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) PZP, albowiem cena oferty najwyżej ocenionej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.