Ogłoszenie nr 500010442-N-2018 z dnia 13-01-2018 r.
Instytut Adama Mickiewicza: Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów w ramach
Programu Don´t Panic. We´re From Poland oraz Wydziału wizyt studyjnych, rezydencji i staży.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 628117-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Adama Mickiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 14047007100000,
ul. ul. Mokotowska
25,
00560
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
224 476 100, e-mail
iam@iam.pl, faks
224 476 152.
Adres strony internetowej (url): www.iam.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów w ramach Programu Don´t Panic. We´re From Poland oraz Wydziału wizyt studyjnych, rezydencji i staży.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2/IAM/2017/12
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Realizacja projektów z obszaru muzyki aktualnej w ramach Programu Don´t Panic. We´re from Poland oraz Wydziału wizyt studyjnych, rezydencji i staży. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis usług: 1) W ramach Megaprojektu Don´t Panic We´re from Poland: a. współpraca z polskimi i zagranicznymi instytucjami kultury w zakresie realizacji projektów realizowanych przez IAM z zakresu muzyki aktualnej, b. organizacja podprojektów, działań, wydarzeń, zdarzeń w zakresie realizacji projektów realizowanych przez IAM z dziedziny muzyki aktualnej, c. prowadzenie dokumentacji projektów realizowanych przez IAM, a dotyczących muzyki aktualnej, d. działania związane z produkcją showcas´ów muzycznych a w szczególności: e. sporządzanie umów z partnerami, f. sporządzanieumów z artystami, g. działania logistyczne, h. działania związane z produkcją sceniczną (min. dystrybucja riderów technicznych, organizacja backline´u) 2) W ramach Wydziału wizyt studyjnych, rezydencji i staży: a. przygotowanie wstępnego programu wizyt studyjnych, z zakresu muzyki aktualnej, muzyki klasycznej, filmu, teatru i sztuk wizualnych, b. przygotowanie szczegółowego, merytorycznego i logistycznego planu każdej z powierzonych wizyt studyjnych,. c. zapewnienie przewodnika/opiekuna dla uczestnika/ów danej wizyty studyjnej, d. realizacja i nadzór merytoryczny oraz logistyczny nad organizowaną wizytą studyjną podczas jej trwania, e. rozliczanie zaliczek, kompletowanie faktur i rachunków związanych z organizowanymi wizytami studyjnymi, f. organizacja zleconych zadań: opracowywanie koncepcji, planowanie, realizacja, rozliczanie, dokumentacja - przygotowywanie odpowiednich umów, nadzór nad ich realizacją, dostarczanie danych do ew. przetargów, rozliczenie faktur, przygotowywanie sprawozdań merytorycznych i finansowych oraz materiałów archiwalnych z dziedziny: muzyka aktualna, g. informowanie o postępie prac nad zleconymi zadaniami w terminach ustalonych z Menadżerem Projektu, h. prowadzenie kalendarza spotkań służbowych związanych z realizacją projektów z zakresu muzyki aktualnej w xpertisie
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
97000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kings of Modar Krzysztof Halicz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
96078
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są sukcesywne dostawy oprogramowania producenta Autodesk, w ramach Zamówienia Podstawowego oraz w ramach Zamówień Dodatkowych wraz ze wsparciem producenta
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.