eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Dostawa zestawów serwet do URS; zestawu serwet do laparoskopii; zestawów do operacji żylaków, zestawów do operacji kończyny, zestawów do zabiegów dłoń/stopa, zestawów podstawowych, osłon na kończynę; folii chirurgicznej; serwet chirurgicznych; rękawów foliowo-papierowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-22

Ogłoszenie nr 48974 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.

Pruszków: Dostawa zestawów serwet do URS; zestawu serwet do laparoskopii; zestawów do operacji żylaków, zestawów do operacji kończyny, zestawów do zabiegów dłoń/stopa, zestawów podstawowych, osłon na kończynę; folii chirurgicznej; serwet chirurgicznych; rękawów foliowo-papierowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 19265-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 22059-2017, 23461-2017,


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kolejowy im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 1064867300000, ul. ul. Warsztatowa  1, 05800   Pruszków, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 770 93 08, faks 22 770 93 08, e-mail przetargi@szpk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpk.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.szpk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa zestawów serwet do URS; zestawu serwet do laparoskopii; zestawów do operacji żylaków, zestawów do operacji kończyny, zestawów do zabiegów dłoń/stopa, zestawów podstawowych, osłon na kończynę; folii chirurgicznej; serwet chirurgicznych; rękawów foliowo-papierowych.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

2/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Pakiet nr 1 Zestaw serwet do URS. Minimalny skład: 1 x serweta 190 cm x 230 cm zintegrowana z osłonami na kończyny, z otworem brzusznym o średnicy 6 cm oraz kroczowym 6 cm, zintegrowana z osłoną palca do badania per rectum, torebką do zbiórki płynów wyposażonym w sztywnik, filtr, końcówke odpływową. Serweta wykonana z hydrofobowej włókniny trójwarstwowej typu SMS o gramaturze 50 g/m2 oraz folii PE; 4 x ręcznik chłonny o wymiarach 30 cm x 30 cm wykonany z włókniny typu spunlace o gramaturze 45 g/m2; 1 x taśma samoprzylepna o wymiarach 10 cm x 50 cm wykonana z włókniny typu spunlace o gramaturze 68 g/m2; 1 x serweta wzmocniona na stół instrumentalny stanowiąca owinięcie zestawu o wymiarach 150 cm x 190 cm, wykonana z warstwy nieprzemakalnej o gramaturze 35 g/m2 oraz włókninowej warstwy chłonnej o gramaturze 28 g/m2. Łączna gramatura w strefie chłonnej - 63 g/m2. Zestaw winien odpowiadać w pełni wymogom normy PN-EN 13795 1, 2, 3. Zestaw musi być zapakowany w torbę papierowo- foliową (dopuszczalne opakowanie z folii/ włókniny typu Tyvec) oraz wewnątrz zawinięty w papier krepowy lub serwetę z tkaniny nieprzemakalnej (w sposób zapewniający aseptyczne przechowywanie, a także otwarcie i aplikację). Zamawiający wymaga, aby na każdym opakowaniu zestawu była umieszczona co najm. 2 repozycjonowalna, samoprzylepna etykieta zawierająca informacje dotyczące produktu, potrzebne do umieszczenia tj. wklejenia w karcie dokumentacji medycznej tj. nazwa producenta, nazwa produktu, nr i datę sterylności/ważności - wielkość zamówienia 240 zestawów. Pakiet nr 2 Zestaw serwet do laparoskopii w ułożeniu litotomijnym. Minimalny skład: 1 x serweta 200/270 cm x 300 cm zintegrowana z osłonami na kończyny, z otworem samoprzylepnym o wymiarach 25 cm x 30 cm, wykonana z hydrofobowej włókniny trójwarstwowej typu SMS o gramaturze 50 g/m2, w strefie krytycznej wyposażona we wzmocnienie wysokochłonne o gramaturze 80 g/m2, zintegrowana z organizatorami przewodów; 4 x ręcznik chłonny o wymiarach 30 cm x 30 cm wykonany z włókniny typu spunlace o gramaturze 45 g/m2; 1 x taśma samoprzylepna o wymiarach 10 cm x 50 cm wykonana z włókniny typu spunlace o gramaturze 68 g/m2; 1 x taśma samoprzylepna typu rzep 2 cm x 22 cm; 1 x osłona na przewody o wymiarach 14 cm x 250 cm, wyposażona w końcówkę z perforacją, kartonik ułatwiający aplikację oraz dwie taśmy przylepne. Osłona wykonana z transparentnej folii PE o gramaturze 50 g/m2; 1 x samoprzylepna kieszeń jednokomorowa o wymiarach 30 cm x 40 cm ze sztywnikiem, wykonana z transparentnej folii PE o gramaturze 65 g/m2; 1 x wzmocniona osłona (serweta) na stolik Mayo o wymiarach 80 cm x 140 cm wykonana z folii PE o gramaturze 50 g/m2 oraz włókniny chłonnej w obszarze wzmocnionym o wymiarach 60 cm x 140 cm, łączna gramatura w strefie wzmocnionej 80 g/m2. Osłona w postaci worka w kolorze czerwonym, składana teleskopowo z zaznaczonym kierunkiem rozwijania; 1 x serweta wzmocniona na stół instrumentalny stanowiąca owinięcie zestawu o wymiarach 150 cm x 190 cm, wykonana z warstwy nieprzemakalnej o gramaturze 35 g/m2 oraz włókninowej warstwy chłonnej o gramaturze 28 g/m2. Łączna gramatura w strefie chłonnej - 63 g/m. Zestaw winien odpowiadać w pełni wymogom normy PN-EN 13795 1, 2, 3. Zestaw musi być zapakowany w torbę papierowo- foliową (dopuszczalne opakowanie z folii/ włókniny typu Tyvec) oraz wewnątrz zawinięty w papier krepowy lub serwetę z tkaniny nieprzemakalnej (w sposób zapewniający aseptyczne przechowywanie, a także otwarcie i aplikację). Zamawiający wymaga, aby na każdym opakowaniu zestawu była umieszczona co najm. 2 repozycjonowalna, samoprzylepna etykieta zawierająca informacje dotyczące produktu, potrzebne do umieszczenia tj. wklejenia w karcie dokumentacji medycznej tj. nazwa producenta, nazwa produktu, nr i datę sterylności/ważności - wielkość zamówienia 240 zestawów. Pakiet nr 3 Poz.1 Zestaw do operacji żylaków: Zestaw z serwetą z wycięciem U, skład zestawu: - 1 serweta na stolik instrumentariuszki 150 cm x 190 cm; - 2 ręczniki 30 cm x 40 cm+ / - 2 cm/, wykonane z chłonnej, wzmacnianej włókniny celulozowej o gramaturze 60g/m2; - 1 serweta na stolik Mayo 85 cm x 145 cm (+/- 2 cm) ze wzmocnieniem włókninowym; - 1 serweta w rozmiarze 225 cm x 260 cm (+/- 5cm) z wycięciem U o rozmiarze 10 cm x 100 cm (+/- 2 cm) z taśmą samoprzylepną wokół otworu; - 1 serweta samoprzylepna o rozmiarze 150 cm x 240 cm /+/- 2 cm/ z dzieloną taśmą samoprzylepną o długości 100 cm (+/- 5 cm); Serwety wykonane z materiału 2-warstwowego / włóknina polipropylenowa, folia polietylenowa o min gramaturze m.in. 57,5 g/m2, serweta z wycięciem U posiada dodatkowe wzmocnienie o wysokiej absorbcji w strefie krytycznej. Gramatura obszaru wzmocnień min 109 g/m2/materiał podstawowy plus wzmocnienia. - 1 serweta samoprzylepna o rozmiarze 90cm x 75cm; - 1 taśma samoprzylepna włókninowa 9 cm x 50 cm (+/- 2 cm). Materiał obłożenia spełniający wymagania normy EN 13795.Dwie etykiety samoprzylepne dla potrzeb dokumentacji zawierające nr katalogowy , LOT , datę ważności oraz dane producenta. Cały zestaw zawinięty w serwetę na stolik instrumentalny. Na opakowaniu wyraźnie zaznaczony kierunek otwierania. - wielkość zamówienia 300 zestawów. Poz.2 Sterylny zestaw do operacji kończyny. Skład zestawu: - 2 x ręczniki 30x40 cm (+ /- 2 cm), wykonane z chłonnej, wzmacnianej włókniny celulozowej o gramaturze 60g/m2; - 1 x osłona na stolik Mayo o wymiarach 80 cm x 145 cm warstwa chłonna wykonana z chłonnej włókniny polipropylenowej o wymiarach 75 x 85 cm (+/- 5 cm); - 1 x taśma samoprzylepna 10 cm x 50 cm, nieprzemakalna, wykonana z foli PE; - 1 x osłona ortopedyczna na kończynę 33 cm x 55 cm (+/- 5 cm) wykonana z nieprzemakalnego laminatu dwuwarstwowego; -1 x serweta operacyjna (pod pacjenta) o wymiarach 150 x 180 cm wykonana z laminatu dwuwarstwowego; -1 serweta operacyjna o wymiarach 320 cm x 225 cm (+/- 2 cm) z samouszczelniającym otworem o średnicy 7 cm, chłonna na całej powierzchni, wyposażona w dodatkową warstwę chłonną w strefie krytycznej, oraz zintegrowane uchwyty do przewodów i drenów; -1 x serweta na stolik instrumentariuszki 150 x 190 cm (owinięcie zestawu); Serweta główna wykonana z laminatu 3-warstwowego (strefa krytyczna) (włóknina polipropylenowa + włóknina polipropylenowa + folia polietylenowa) o min. gramaturze 109g/m2, oraz strefa mniej krytyczna laminat dwuwarstwowy o gramaturze m.in. 57,5 g/m2 (+/- 1g/m2). Materiał obłożenia spełniający wymagania normy PN EN 13795 1-3 wymagania wysokie, odporny na penetrację płynów i mikroorganizmów, klej hipoalergiczny, umożliwiający swobodne odklejanie i przyklejanie bez ryzyka uszkodzenia materiału). Serwety powinny posiadać oznaczenia kierunku rozkładania w postaci piktogramów oraz wyraźnie oznaczony środek serwety głównej np. strzałką. Opakowanie jednostkowe powinno posiadać wyraźnie zaznaczony kierunek otwierania, oraz dwie samoprzylepne etykiety umożliwiające wklejenie do dokumentacji medycznej, zawierające następujące informacje: nazwa producenta, LOT lub seria, indeks identyfikacyjny, data ważności - wielkość zamówienia 250 zestawów. Poz.3 Sterylny zestaw do zabiegów dłoń/stopa. Skład zestawu: - 1 serweta na stolik Mayo 80 x 145 cm (+/- 5cm); - 1 x serweta na stolik instrumentariuszki 150 x 190 cm (owinięcie zestawu); - 1 x serweta do do zabiegów na kończynie 225 x 300 cm (+/-2 cm) z elastycznym pozbawionym lateksu samouszczelniającym otworem o średnicy 3 cm (+/-1 cm); - 2 ręczniki o rozmiarze 30x40 cm; Obłożenie pacjenta wykonane z laminatu dwuwarstwowego o gramaturze min.57,5 g/m2. Materiał obłożenia spełniający wymagania normy PN EN 13795 1-3 wymagania wysokie. Opakowanie jednostkowe powinno posiadać wyraźnie zaznaczony kierunek otwierania, oraz dwie samoprzylepne etykiety umożliwiające wklejenie do dokumentacji medycznej, zawierające następujące informacje: nazwa producenta , LOT lub seria, indeks identyfikacyjny, data ważności - wielkość zamówienia 200 zestawów. Poz.4 Zestaw podstawowy. Skład zestawu: - 2 x ręczniki 30x40 cm (+/- 2 cm), wykonane z chłonnej, wzmacnianej włókniny celulozowej o gramaturze 60g/m2; - 1 x serweta na stolik Mayo 80 x 145 cm warstwa chłonna wykonana z chłonnej włókniny polipropylenowej o wymiarach 75 x 85 cm (+/- 5 cm); - 2 x serweta operacyjna 75x90 cm wyposażone w taśmę samoprzylepną na dłuższym boku serwety; - 1 x serweta operacyjna 175x180 cm wyposażona w taśmę samoprzylepną o min. długości 79 cm; - 1 x serweta operacyjna 150x240 cm, wyposażona w taśmę samoprzylepną o łącznej długości min. 88 cm; - 1 x serweta na stolik instrumentariuszki 150 x 190 cm (owinięcie zestawu), min. rozmiary warstwy chłonnej 70 x 190 cm; Serwety operacyjne powinny być wykonane z laminatu 2-warstwowego (włóknina polipropylenowa + folia polietylenowa) o gramaturze 57,5 g/m2 (+/- 1g/m2). Serwety powinny spełniać wymagania normy PN EN 13795 wymagania wysokie (na całej powierzchni serwety), odporne na penetrację płynów i mikroorganizmów , klej umożliwiający swobodne odklejanie i przyklejanie bez ryzyka uszkodzenia materiału. Serweta powinny posiadać oznaczenia kierunku rozkładania w postaci piktogramu, oraz wyraźnie oznaczony środek serwety głównej np. strzałką. Taśma samoprzylepna o szerokości min. 5 cm wyposażona w "fingerlifty". Opakowanie jednostkowe powinno posiadać wyraźnie zaznaczony kierunek otwierania, oraz dwie samoprzylepne etykiety umożliwiające wklejenie do dokumentacji medycznej, zawierające następujące informacje: nazwa producenta, LOT lub seria, indeks identyfikacyjny, data ważności - wielkość zamówienia 700 zestawów. Poz.5 Osłona na kończynę w skład wchodzi: 1 rękaw na kończynę 35x60 cm +/- 5% wykonany z niepylącej włókniny ze wzmocnieniem z polietylenu, bez włókien wiskozowych i celulozowych, gramatura min. 60g/m2 - wielkość zamówienia 160 sztuk. Pakiet nr 4 Folia chirurgiczna: Sterylna poliuretanowa folia operacyjna o grubości max.0,05 mm ,elastyczna i łatwo przylegająca do skóry , stanowiąca barierę dla bakterii , przepuszczalna dla pary wodnej , przezroczysta , matowa i antyrefleksyjna. Folia nie zawierająca latexu , kalafonii i jej pochodnych. Sterylizowana tlenkiem etylenu: Poz.1 roz.15cm x 27 cm wielkość zamówienia 200 sztuk Poz.2 roz. 30 cm x 27 cm wielkość zamówienia 200 sztuk Poz.3 roz. 45 cm x 57 cm wielkość zamówienia 100 sztuk Pakiet nr 5 Poz.1 Serweta chirurgiczna o wymiarach 50cm x 50cm, wykonana z chłonnego i nieprzemakalnego laminatu dwuwarstwowego o gramaturze 56 g/m2, Serweta powinna odpowiadać w pełni wymogom normy PN-EN 13795 1, 2, 3. Zestaw musi być zapakowany w torbę papierowo- foliową (dopuszczalne opakowanie z folii/ włókniny typu Tyvec) oraz wewnątrz zawinięty w papier krepowy lub serwetę z tkaniny nieprzemakalnej (w sposób zapewniający aseptyczne przechowywanie, a także otwarcie i aplikację). Zamawiający wymaga, aby na każdym opakowaniu zestawu była umieszczona co najm. 2 repozycjonowalna, samoprzylepna etykieta zawierająca informacje dotyczące produktu, potrzebne do umieszczenia tj. wklejenia w karcie dokumentacji medycznej tj. nazwa producenta, nazwa produktu, nr i datę sterylności/ważności - wielkość zamówienia 150 sztuk. Poz.2 Serweta chirurgiczna o wymiarach 75cm x 75cm, wykonana z chłonnego i nieprzemakalnego laminatu dwuwarstwowego o gramaturze 56 g/m2, Serweta powinna odpowiadać w pełni wymogom normy PN-EN 13795 1, 2, 3. Zestaw musi być zapakowany w torbę papierowo- foliową (dopuszczalne opakowanie z folii/ włókniny typu Tyvec) oraz wewnątrz zawinięty w papier krepowy lub serwetę z tkaniny nieprzemakalnej (w sposób zapewniający aseptyczne przechowywanie, a także otwarcie i aplikację). Zamawiający wymaga, aby na każdym opakowaniu zestawu była umieszczona co najmniej 2 repozycjonowalna, samoprzylepna etykieta zawierająca informacje dotyczące produktu, potrzebne do umieszczenia tj. wklejenia w karcie dokumentacji medycznej tj. nazwa producenta, nazwa produktu, nr i datę sterylności/ważności - wielkość zamówienia 600 sztuk. Poz.3 Serweta chirurgiczna o wymiarach 75cm x 90cm, wykonana z chłonnego i nieprzemakalnego laminatu dwuwarstwowego o gramaturze 56 g/m2, Serweta powinna odpowiadać w pełni wymogom normy PN-EN 13795 1, 2, 3. Zestaw musi być zapakowany w torbę papierowo- foliową (dopuszczalne opakowanie z folii/ włókniny typu Tyvec) oraz wewnątrz zawinięty w papier krepowy lub serwetę z tkaniny nieprzemakalnej (w sposób zapewniający aseptyczne przechowywanie, a także otwarcie i aplikację). Zamawiający wymaga, aby na każdym opakowaniu zestawu była umieszczona co najmniej 2 repozycjonowalna, samoprzylepna etykieta zawierająca informacje dotyczące produktu, potrzebne do umieszczenia tj. wklejenia w karcie dokumentacji medycznej tj. nazwa producenta, nazwa produktu, nr i datę sterylności/ważności - wielkość zamówienia 600 sztuk. Poz.4 Serweta chirurgiczna o wymiarach 50cm x 60-75cm z otworem 6cm x 8cm, wykonana z chłonnego i nieprzemakalnego laminatu dwuwarstwowego o gramaturze 56 g/m2, Serweta powinna odpowiadać w pełni wymogom normy PN-EN 13795 1, 2, 3. Zestaw musi być zapakowany w torbę papierowo- foliową (dopuszczalne opakowanie z folii/ włókniny typu Tyvec) oraz wewnątrz zawinięty w papier krepowy lub serwetę z tkaniny nieprzemakalnej (w sposób zapewniający aseptyczne przechowywanie, a także otwarcie i aplikację). Zamawiający wymaga, aby na każdym opakowaniu zestawu była umieszczona co najmniej 2 repozycjonowalna, samoprzylepna etykieta zawierająca informacje dotyczące produktu, potrzebne do umieszczenia tj. wklejenia w karcie dokumentacji medycznej tj. nazwa producenta, nazwa produktu, nr i datę sterylności/ważności - wielkość zamówienia 300 sztuk. Poz.5 Serweta chirurgiczna o wymiarach 50cm x 60-75cm z otworem o śr. 7cm, wykonana z chłonnego i nieprzemakalnego laminatu dwuwarstwowego o gramaturze 56 g/m2, Serweta powinna odpowiadać w pełni wymogom normy PN-EN 13795 1, 2, 3. Zestaw musi być zapakowany w torbę papierowo- foliową (dopuszczalne opakowanie z folii/ włókniny typu Tyvec) oraz wewnątrz zawinięty w papier krepowy lub serwetę z tkaniny nieprzemakalnej (w sposób zapewniający aseptyczne przechowywanie, a także otwarcie i aplikację). Zamawiający wymaga, aby na każdym opakowaniu zestawu była umieszczona co najm. 2 repozycjonowalna, samoprzylepna etykieta zawierająca informacje dotyczące produktu, potrzebne do umieszczenia tj. wklejenia w karcie dokumentacji medycznej tj. nazwa producenta, nazwa produktu, nr i datę sterylności/ważności - wielkość zamówienia 300 sztuk. Poz.6 Serweta chirurgiczna o wymiarach 75cm x 90cm z otworem 6cm x 8cm, wykonana z chłonnego i nieprzemakalnego laminatu dwuwarstwowego o gramaturze 56 g/m2, Serweta powinna odpowiadać w pełni wymogom normy PN-EN 13795 1, 2, 3. Zestaw musi być zapakowany w torbę papierowo- foliową (dopuszczalne opakowanie z folii/ włókniny typu Tyvec) oraz wewnątrz zawinięty w papier krepowy lub serwetę z tkaniny nieprzemakalnej (w sposób zapewniający aseptyczne przechowywanie, a także otwarcie i aplikację). Zamawiający wymaga, aby na każdym opakowaniu zestawu była umieszczona co najmniej 2 repozycjonowalna, samoprzylepna etykieta zawierająca informacje dotyczące produktu, potrzebne do umieszczenia tj. wklejenia w karcie dokumentacji medycznej tj. nazwa producenta, nazwa produktu, nr i datę sterylności/ważności - wielkość zamówienia 1200 sztuk. Poz.7 Serweta chirurgiczna o wymiarach 150cm x 175-210cm, wykonana z chłonnego i nieprzemakalnego laminatu dwuwarstwowego o gramaturze 56 g/m2, Serweta powinna odpowiadać w pełni wymogom normy PN-EN 13795 1, 2, 3. Zestaw musi być zapakowany w torbę papierowo- foliową (dopuszczalne opakowanie z folii/ włókniny typu Tyvec) oraz wewnątrz zawinięty w papier krepowy lub serwetę z tkaniny nieprzemakalnej (w sposób zapewniający aseptyczne przechowywanie, a także otwarcie i aplikację). Zamawiający wymaga, aby na każdym opakowaniu zestawu była umieszczona co najm. 2 repozycjonowalna, samoprzylepna etykieta zawierająca informacje dotyczące produktu, potrzebne do umieszczenia tj. wklejenia w karcie dokumentacji medycznej tj. nazwa producenta, nazwa produktu, nr i datę sterylności/ważności - wielkość zamówienia 500 sztuk. Pakiet nr 6 Rękaw foliowo- papierowy ze wskaźnikiem para wodna i EO płaski, długość 200m, gramatura min. 60g/m2, zgodny z normą EN 868 cz. 2-5, szerokość: Poz.1 75 mm wielkość zamówienia 4 rolki Poz.2 100 mm wielkość zamówienia 4 rolki Poz.3 150 mm wielkość zamówienia 8 rolek Poz.4 200 mm wielkość zamówienia 8 rolek Poz.5 250 mm wielkość zamówienia 4 rolki

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 33141000-0
Dodatkowe kody CPV: 33140000-3, 39518000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: zestaw serwet do URS
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT7896.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zarys International Greoup Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K.,  ,  ul. Pod Borem 18,  41-808,  Zabrze,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8 499.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8499.17
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8 499.17
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zestaw serwet do laparoskopii w ułożeniu litotomijnym.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT13416.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zarys International Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K.,  ,  ul. Pod Borem 18,  41-808,  Zabrze,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14230.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14230.08
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14230.08
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: zestaw do operacji żylaków, sterylny zestaw do operacji kończyny,sterylny zestaw do zabiegów dłoń/stopa, zestaw podstawowy, osłona na kończynę
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT49850.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Lohmann&Rauscher Polska Spółóka z ograniczoną odpowiedzialnością,  ,  ul. Moniuszki 14,  95-200,  Pabianice,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 50874.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50874.48
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 58610.52
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: folia chirurgiczna
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1802.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zarys International Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K.,  ,  ul. Pod Borem 18,  41-808,  Zabrze,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1342.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1342.44
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1342.44
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: serwety chirurgiczne
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT9715.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zarys International Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K.,  ,  ul. Pod Borem 18,  41-808,  Zabrze,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10558.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10558.62
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10558.62
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6   NAZWA: rękawy foliowo-papierowe ze wskaźnikiem para wodna i EO
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1757.60
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Konsorcjum firm CitoNet-Warszawa Sp. z o.o., Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych Spółka Akcyjna,  ,  ul. Żółkiewskiego 20/26,  87-100,  Toruń,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1873.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1873.15
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1873.15
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.